• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik daag jullie uit :)

DeletedUser

Sorry voor de trage reactie, gefeliciteerd jullie 43! Foppe heeft inmiddels als winnaar persoonlijk bericht gekregen met extra felicitaties. Wie 40/40 scoort of zelfs nog meer is erg goed aan het scoren! Nooit gedacht dat zovelen het zouden halen. Dat een avonturier heeft gewonnen is minder voor de soldaten. Waar bleef jullie vette xp winst uit duels? Of is Foppe een schutter in vermomming? En niet te vergeten Namelesss (zijn oma was zangeres geloof ik) Die heeft m vet op de hielen gezeten. Zonder tegenstand geen prestatie eh?

Jullie hebben allemaal je best gedaan en dat is te zien aan de ranglijst. Wat mij betreft zijn jullie allemaal spelers 1e klas!

ZIJN :eek: Ik ben nog altijd een vrouwtje hoor :D

Ik vind het eigenlijk wel leuk die strijd tussen mij en foppe, hij is overal net 1 tel eerder mee dan ik. Maar zie hem niet meer als vijand. Misschien kunnen we bijv. zelfs een gaan samenwerken :D (uiteraard zijn we al druk bezig met pim, pam petten! )

Thnx davy ;)
 

DeletedUser

40 40 vond ik persoonlijk niet echt heel moeilijk maar ik heb wel alle respect voor iedereen vooral de eerste 3 die heb ik echt helemaal nie kunne bijhouden....


proficiat foppe gaat voor 90 90 ?


gaat nooit lukken
 
Bovenaan