• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik daag jullie uit :)

DeletedUser

staat me ergens bij dat 22 mei de datum was, nou Foppe heeft het magische getal van level 50 in veertig dagen behaald! Ik denk dat ik het nét niet ga halen, maar kom toch een heel eind :D

Gratz foppe ;)
 

DeletedUser10964

staat me ergens bij dat 22 mei de datum was, nou Foppe heeft het magische getal van level 50 in veertig dagen behaald! Ik denk dat ik het nét niet ga halen, maar kom toch een heel eind :D

Gratz foppe ;)

25 mei, mijn verjaardag ;)
 

DeletedUser

staat me ergens bij dat 22 mei de datum was, nou Foppe heeft het magische getal van level 50 in veertig dagen behaald! Ik denk dat ik het nét niet ga halen, maar kom toch een heel eind :D

Gratz foppe ;)

Dankje, jij moet nog maar 1 lvl, dus moet je ook wel kunnen halen :p
 

DeletedUser905

Ik moet nog 2 levels en een beetje :eek:

Als ik maar 40 ben volgende week donderdag vind ik t goed :p
 

DeletedUser

Het record staat op 40 dagen = level 52 :p. Recordhouder: foppe009

Svennieboys, gefeliciteerd :rolleyes:
 

DeletedUser

Op moment van spreken hebben 43 mensen het gehaald. Mij is het niet gelukt, kom ruim 2 lvls tekort, maar ging ook niet echt voor lvllen, viel meer zo uit omdat ik op forten focus door te beginnen met leiderschap en later andere vaardigheden.
 

DeletedUser

Nu is het voorbij ;)

Masterblaster jammer maar helaas, je komt 1 lvl te kort :p
 

DeletedUser385

lol ik ben pas lvl 27 maar zonder pa en zonder arbeidne

ik ben puur levenspunten
 

DeletedUser

vandaag om 01:44 uur
Je bent 1 level gestegen!

Net te laat :D Maargoed niet slecht zonder premium.

Had me nog wel kunnen lukken maar was account even uit het oog verloren waardoor de voorlaatste arbeid om 8 uur afgerond was :( had ik die dan opgezet had ik het wel gehaald maarja :p
 

DeletedUser

Sorry voor de trage reactie, gefeliciteerd jullie 43! Foppe heeft inmiddels als winnaar persoonlijk bericht gekregen met extra felicitaties. Wie 40/40 scoort of zelfs nog meer is erg goed aan het scoren! Nooit gedacht dat zovelen het zouden halen. Dat een avonturier heeft gewonnen is minder voor de soldaten. Waar bleef jullie vette xp winst uit duels? Of is Foppe een schutter in vermomming? En niet te vergeten Namelesss (zijn oma was zangeres geloof ik) Die heeft m vet op de hielen gezeten. Zonder tegenstand geen prestatie eh?

Jullie hebben allemaal je best gedaan en dat is te zien aan de ranglijst. Wat mij betreft zijn jullie allemaal spelers 1e klas!
 

DeletedUser

ik begrijp echt niet hoe dit lukt
ik doe er zooo lang over om nog maar lvl 30 te halen
 

DeletedUser9359

40 in 40 dagen is goed te doen, als je voortdurend bezig bent EN je moet je gewoon niet meteen op duels concentreren. Die komen nl. later wel aan bod ;) Als je lvl 70+ bent heb je een goed aantal punten die je kan verdelen, daarvoor is er niets aan.

Profi aan de andere 45 die het gehaald hebben!
 

DeletedUser

40 40 vond ik persoonlijk niet echt heel moeilijk maar ik heb wel alle respect voor iedereen vooral de eerste 3 die heb ik echt helemaal nie kunne bijhouden....


proficiat foppe gaat voor 90 90 ?
 

DeletedUser

ik vind het idd ook niet moeilijk, ik was nu in 40 dagen level 36, maar ik heb slechts 2 week premium gebruikt, en kan geen goeie ervaringsarbeiden. :p
 
Bovenaan