• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik daag jullie uit :)

DeletedUser

Wie van jullie lukt het om na 40 dagen spelen Level 40 te zijn?
Mij lukte het (op wereld 6) en ben heel benieuwd wie dat kunstje nog meer kan doen.
 

DeletedUser

ik ga een week naar new york, dus voor mij is het een onbegonnen race
 

DeletedUser

Volgens mij deed ik op wereld 1 over level 1-40 driekwart jaar :p
 

DeletedUser

ik ga het zeker proberen, ik hoop zelfs dat ik de donderdag in de meivakantie al level 40 ben :p
 

DeletedUser

ik speel dit spel voor het eerst...grinzzzz ben al blij nu op lvl 9 te zijn....:cool:
Maar succes!!!!
Ik volg het met spanning;)

Greetssss
Chekha
 

DeletedUser

Ik ben al op de helft, maar nu met die inlog bonussen is het ook stukken makkelijker. Alleen daarvan kun je in 40 dagen al makkelijk 2500 EP hebben.
 

DeletedUser

Ik begon ook in augustus en ben level 59.
Oftewel, ik ben ingehaald door de top van w6, die op 30 december begon.
 

DeletedUser

ik heb mezelf op w3 ook al bijna ingehaald met mn w5 account. terwijl ik denk ik een half jaar ofzo lang op w3 speel. :)
 

DeletedUser11839

Die inlogbonussen zijn heel handig vooral als je arbeiden doet waar je wienig motivatie voor hebt en als je dan net niet lvl up bent ben je de volgende dag als je inlogt lvl up
 

DeletedUser

Die inlogbonussen zijn heel handig vooral als je arbeiden doet waar je wienig motivatie voor hebt en als je dan net niet lvl up bent ben je de volgende dag als je inlogt lvl up

Met firefox kun je je pc uitzetten zonder uit te loggen op the-west, dan kun je dus eerst nieuwe arbeiden aanzetten en dan inloggen om een level te stijgen. Dan hou je wat meer AP over :)
 
Bovenaan