• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser905

Had alleen idd wel verwacht van de rest vd steden dat ze nog ffies opzichzelf bleven. Je redt het goed hoor als stad opzich. Maar veel mensen zijn te bang :D
TFJ hoeft geen BG's :p (Voor nu :D)

TFJ rules! Wij doen niet aan stedengroepen. Wij halen stedengroepen neer :p :o
 

DeletedUser9359

TFJ hoeft geen BG's :p (Voor nu :D)

TFJ rules! Wij doen niet aan stedengroepen. Wij halen stedengroepen neer :p :o
Zo meteen ga ik nog sympathie hebben voor TFJ ;) Nah, dat zal toch niet gebeuren. Ik ben wel blij dat er nog spelers zijn die hetzelfde idee hebben over het spel dan SONUWE. Ik dacht al dat deze wereld over was voor hij goed van start was...

ik vind dat sonuwe het lager dan verwacht doet.... 0 duelpunten maar wel 2 spelers in de top 2 met duels...
Jij hebt werkelijk geen idee hoeveel aanvallen iedere bouwer van ons per dag te verduren krijgt. Ik wil jou wel eens zien na 15 aanvallen op 10uur tijd - en dat is eerder regel dan uitzondering.

Zoals ik reeds uitgelegd heb, waren wij niet van plan bovenaan te starten. Onze meesterlijke zet komt later dit spel ;) Nu is het slechts een opwarming. Dus kruip maar veilig in je DC-nest met je BGs.

~Prom
 

DeletedUser

wij hebben maar 2 bg's en dat is vind ik genoeg:p en met 50 leden kom je niet tegen een hele bg groep op.... dus dat word moeilijk voor sonuwe. ik denk wel dat sonuwe het eerste fort gaat stichten
 

DeletedUser

Ik denk dat ze nog wel worden ingehaald door Fanta Farmers en dat die het eerste fort gaan stichten. Fanta Farmers heeft 4 spelers in de top 15 bouwen en Sonuwe geeneen. Ik hoop het ook, want op w3, 4 en 5 zit ik in Fantacity :)
 

DeletedUser

Jij hebt werkelijk geen idee hoeveel aanvallen iedere bouwer van ons per dag te verduren krijgt. Ik wil jou wel eens zien na 15 aanvallen op 10uur tijd - en dat is eerder regel dan uitzondering.

Zoals ik reeds uitgelegd heb, waren wij niet van plan bovenaan te starten. Onze meesterlijke zet komt later dit spel ;) Nu is het slechts een opwarming. Dus kruip maar veilig in je DC-nest met je BGs.

~Prom

kreeg ik die 15 aanvallen in 10 uur maar ^^ maarja, ik ben al blij dat ik afgelopen week mn 3e had. :) (uiteraard nog niets verloren in de verdediging)
 

DeletedUser

Fanta farmers zijn zwakke duellisten, ik val ze op w6 continu aan en ik win van soldaten die 15 lvls hoger zijn enz :p (toch op w6 dus ;))
 

DeletedUser11544

dat kan hier wel anders zijn joeri we zien wel wie het eerste een fort sticht ik hoop dat Octavia ook es wat sneller gaat groeien :)
 

DeletedUser905

Ik denk dat er een aantal steden nog zullen stijgen zodra de kleine forten te pakken zijn. Dus er is nu nog niets te zeggen. Zodra de eerste fortgevechten er zijn valt er pas iets te zeggen.
 

DeletedUser11811

ik heb nog spijtig nieuws mee te delen, ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik denk dat het hier veel mensen zullen lezen

er is weer een gratis shopper op pad, deze keer heeft hij ons wel liggen gehad: zijn naam is petey :mad::mad::mad:

bij deze dus een waarschuwing voor die profiteur.
zijn handelswijze: hij wil graag lid worden en als je er hem er later eens over aanspreekt waarom hij niets stort verlaat hij direct de stad
wij hebben een nieuwe regel in onze stad ingevoerd om die mensen te straffen, we zullen hem aanvallen tot we $1000 van hem hebben afgepakt!
hij zal ons dus nog regelmatig tegenkomen :D
 

DeletedUser

ik heb nog spijtig nieuws mee te delen, ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik denk dat het hier veel mensen zullen lezen

er is weer een gratis shopper op pad, deze keer heeft hij ons wel liggen gehad: zijn naam is petey :mad::mad::mad:

bij deze dus een waarschuwing voor die profiteur.
zijn handelswijze: hij wil graag lid worden en als je er hem er later eens over aanspreekt waarom hij niets stort verlaat hij direct de stad
wij hebben een nieuwe regel in onze stad ingevoerd om die mensen te straffen, we zullen hem aanvallen tot we $1000 van hem hebben afgepakt!
hij zal ons dus nog regelmatig tegenkomen :D

hij heeft leuke profieltekst :cool: ..

bemoei er niet mee :D
 

DeletedUser

Heyo :D

--Bouwdiscussie--
fanta farmers zal sonuwe idd wel voorbij gaan voor nu...
Ze hebben full bouwers terwijl onze bouwers gestopt zijn op 100 bouwen daarom heeft sonuwe geen bouwers meer in de top 15 en brengt fanta meer punten dus ook binne momenteel hoewel ze later mee centjes nodig hebben om de weg te kopen als ze dat al doen...

--Fortgevechten--
Hun naam zegt het zelf fanta "farmers"
Ben er dus ook zeker van dat ze daarom een GROTE bg hebben gekozen omdat ze er anders laters niks van gaan bakken...
Ik hoop eigenlijk dat ze als eerst een hoofdfort nemen kunne we direct aanvallen se ;)

--Duelinfo--
Om verder op de duelconversatie in te gaan, ik wil hier wel eens een duellant zien die 6 tot 10 aanvallen op 1 uur tijd krijgt en nog staat !!! ;)

Er zijn soldaten die het nu al maar nipt niemeer winnen tegen onze "bouwsoldaten" ben eens benieuwd wa die gaan doen als we onze punten correct gaan zetten :eek:

--Slot--
lvl maar heerlijk op ons!! kunne we later heerlijk die DIKKE xp bij jullie komen halen :rolleyes:
 

DeletedUser

ik hoop dat da tlater is een beetje op schiet, ik heb al zoveel aanvallen gedaan maar nog maar 3 terug gekregen :p (geen van sonuwe.)
 

DeletedUser

zijdde zeker dat ge lp genoeg gaat hebben dan ? :p

ps: als er een speler in de top 15 staat van tactiek zijn er toch nog wel 3 ezels die het dan toch proberen :D
geen van sonuwe dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ach. lijkt me zeker leuk, al moet ik eerlijk bekennen dat ik laatst van DJ verloor :p ik viel hem aan, en toen et duel afgelopen was had hij opeens een bowiemes aan :) naja, netjes gedan moet ik toegeven.

en ach, lp genoeg weeet ik niet maar ik kan wel zeggen dat jullie dan ook veel lp gaan verliezen . :)
 

DeletedUser

Hij kan geen volzinnen maken. Zulke spelers zijn per definitie niet te vertrouwen! Jammer dat jullie bedot zijn door hem.


Hij stond al in onze blacklist ;) Hij krijgt ook last van ons!

Och och, de wereld is net begonnen of hij verkloot het hier ook alweer.
Waarschijnlijk zul je hem niet terug kunnen pakken want hij is hier ook al hotelpussy. De enige speler van thewest die nog nooit een account zelf groot heeft gebracht en altijd op andere mensen hun account speelt en de enige speler die helemaal niks kan en op ELKE wereld waar hij speelt hotelpussy is.

Ik heb t al zo vaak gezegd, hij is niet te vertrouwen en zo sluw als een vos.
Triest jochie....
 
Bovenaan