• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(99) MyStory w1

DeletedUser

op drie werelden wordt beetje lastig voor mij aangezien ik maar op twee speel :cool:
 

DeletedUser

haha :)

en calvino van mijn kant ook hartelijk gefeliciteerd en ik hoop nog lang je stadsgenoot te zijn :D
 

DeletedUser

O, Calvino. Je bent weer een plaatsje gezakt met gemiddeld ep per duel. ;)
Ik heb je ingehaald met een gemiddelde van 202.3719. :p

Edit: iets lager, net een duel gewonnen waar ik 189 ep voor kreeg. Het is dus weer iets gezakt.
 

DeletedUser5512

nou freewilly ik heb nog steeds geen verhaaltje van je gezien :rolleyes:

en verder voor iedereen die twijfelt wie het hoogste gemiddelde exp per gewonnen duel heeft ik zal het verklappen: ikzelf op wereld 2 :D:D met 248 xp per gewonnen duel
 

DeletedUser

nou freewilly ik heb nog steeds geen verhaaltje van je gezien :rolleyes:

en verder voor iedereen die twijfelt wie het hoogste gemiddelde exp per gewonnen duel heeft ik zal het verklappen: ikzelf op wereld 2 :D:D met 248 xp per gewonnen duel

Ja je hebt gelijk. Ik moet nog steeds een verhaaltje typen....

En ik vind hem stoer, dat gemiddelde! Met 1 gewonnen duel. :D:D
Ik zal meteen iemand op je af sturen om van je te laten verliezen, waar je maar 5 ep voor krijgt. Ben je meteen je pollpositie weer kwijt. XD
 

DeletedUser

Ey gasten,

laten we de discussie over xp/duel naar een ander topic verplaatsen ok. Ik heb er zelf nooit iets speciaals voor gedaan. Ik dueleer nooit. Maar ik kwam er toevallig achter daarom heb ik het in mijn verhaal mee genomen. FW en appelflap gefeliciteerd met jullie prestaties ;)

Nu weer verder met mooie lvl99 verhalen :D...

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Na mijn toetsweek kom ik met een verhaal. Dan heb ik op W2 ook level 99 gehaald.
 

DeletedUser

VSW vs XX

er moet eiglijk toch iets aan gedaan worden.
wat weet ik ook niet maar er moet snel een oplossing komen.
wan het is niet meer leuk op W1


groetjes
wilwillie;)
 

DeletedUser8307

VSW vs XX

er moet eiglijk toch iets aan gedaan worden.
wat weet ik ook niet maar er moet snel een oplossing komen.
wan het is niet meer leuk op W1


groetjes
wilwillie;)

Wat heeft dit met dit te maken. Er is al een discussie hierover.
 
Bovenaan