• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

X-mas Tombola

DeletedUser3012

Je kunt beter met 150 munten gokken dan of met 800 1x bij die laatste heb je sowieso iets moois, ook al kost het ook veel :p

Met munten kun je geen items uitsluiten. Dat kan alleen met nuggets. Snap het dan, noob. :p
 

DeletedUser

allen's wapenset moet ik nog regelen :)
maar natty wapenset heb ik
ik gebruik enkel duelwapen in FG
omdat deze 10 stamina geeft

voor de rest is GG beter
voor 25LP gemiddelde schade meer is het het niet waard om die extra bonussen van GG te laten liggen en u mede vechters krijgen ook bonus bij GG
 

DeletedUser

natty is ideaal als ge geen GG hebt
en kraters niet iedereen gaat voor GG eh :)
 

DeletedUser4763

280-380 damage omgomgomg,met 3raak-en uitwijkbonus als setbonus.GG heeft 232-348 + 15 damage = 247-363,MAAR jullie kijken je allemaal blind op die schade,GG geeft maar liefst 5raak-en uitwijkbonus,dat is meer als die hele set opzicht + als je er een maria sjaal bijdoet is GG + maria sjaal nog steeds beter.Desondanks hou ik jullie niet tegen om enorm veel geld aan een set die eigenlijk minder goed is als wat je nu kan halen,betaal dus maar goed zodat the west beter draait en ik het langer kan spelen! :laugh:

denk dat als je duellist bent en je zou GG , sluipgeweer en dat 280 tot 380 geweer hebben dat je er meer aan hebt

GG zou ik zeker gebruiken in FG aanval vanwege de mik en uitwijk bonus

In def is een sluip geweer of dat andere geweer mischien wel weer leuk omdat je toch al bonussen van je toren hebt of muur om zodoende een lekkere kritische hit eruit te persen ;)
 
In de aankondiging staan 3 categorieën, maar dit zijn er 4
Vaak voorkomend
Minder vaak voorkomend
Zeldzaam
Zeer zeldzaam

Just sayin' ...
 

Deleted User - 308552

ik ken er genoeg die niet voor GG willen gaan
omdat sleutel 3 veel moeite kost

Zelfs IK ga het proberen o_O Reskilldrankje halen, 3e sleutel, nog een reskilldrankje, opskillen voor arbeiden (zo veel mogelijk quests) en dan nóg een reskilldrankje om weer terug te gaan naar (bijna) full lp :) (de drankjes worden gekocht met munten, dus het gaat nog wel even duren :p)
 

DeletedUser

pfff... 294 nuggies, ik doe al 2 dagen sponsorpay, maar geen enkele wil me 6 nuggies geven...
 

DeletedUser4468

Volgens mij ben ik nu genaaid... Ik dacht dat je door 1 keer 25 nuggets te betalen voor altijd zeer slechte dingen uitschakeld... Dus niet... Weer 25 nugets daar me neus geboord....

Maarja, toch wel Allens amulet en presi's broek gekregen ( en nog een boel premium, koekies en een tas met een vaak voorkomend voorwerp;))
 
Bovenaan