• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

X-mas Tombola

DeletedUser8307

En als je 25 nuggets inzet krijg je dan een cadeau uit de tweede rij bij 'info'?
Bedankt voor de antwoorden beiden!
 

DeletedUser

ik heb op de beta wel wat geld er aan uitgegeven
niet veel maar toch wel iets

en de rest koop ik ingame van de markt :D

ik heb nu al de hele chinachgooks set van kleding en beide duelwapens van deze set
en dan van natty heb ik op de broek na ook volledige set (blijft de leukste)
en allan heb ik half

ik merk wel dat allan het moeilijkste te verkrijgen is op dit moment


hannes
als ge bevoorbeeld het goedkoopste item pakt hebt ge kans op alles
maar de kans dat ge van die andere dingen iets krijgt is zeer klein
als ge de duurste neemt kunt ge enkel van de zeer zeldzame iets krijgen
 

Deleted User - 308552

2x 25 nuggets en 20 munten

1x 50 munten gekregen
1x IJzeren kistje -> Zwarte bonten broek :hmf:
 

DeletedUser

hehe ik heb 1 zeldzame gekocht
ik kreeg 1000 munten haha :D
heb ik stalen kistjes mee gekocht
maar enkel nat's machete was iets of wat fatsoenlijk
heb ik er daar ook weer 2 van eh hehe
 

DeletedUser3012

Ik ga gewoon elke dag eenmaal een vrije ronde spelen. :)

En dan keihard lachen als ik een premiumkist krijg. :D
 

DeletedUser14786

ik heb op de beta een keertje gedraaid en meteen al die allen's ketting of zo. :laugh:
 

DeletedUser

ik heb natty set volledig
met fort wapen en al :D

nu allan nog
en de fort wapens van beide sets
 

DeletedUser12045

280-380 damage omgomgomg,met 3raak-en uitwijkbonus als setbonus.GG heeft 232-348 + 15 damage = 247-363,MAAR jullie kijken je allemaal blind op die schade,GG geeft maar liefst 5raak-en uitwijkbonus,dat is meer als die hele set opzicht + als je er een maria sjaal bijdoet is GG + maria sjaal nog steeds beter.Desondanks hou ik jullie niet tegen om enorm veel geld aan een set die eigenlijk minder goed is als wat je nu kan halen,betaal dus maar goed zodat the west beter draait en ik het langer kan spelen! :laugh:
 

DeletedUser

280-380 damage omgomgomg,met 3raak-en uitwijkbonus als setbonus.GG heeft 232-348 + 15 damage = 247-363,MAAR jullie kijken je allemaal blind op die schade,GG geeft maar liefst 5raak-en uitwijkbonus,dat is meer als die hele set opzicht + als je er een maria sjaal bijdoet is GG + maria sjaal nog steeds beter.Desondanks hou ik jullie niet tegen om enorm veel geld aan een set die eigenlijk minder goed is als wat je nu kan halen,betaal dus maar goed zodat the west beter draait en ik het langer kan spelen! :laugh:

ik ben een verzamelaar = ik verzamel graag ...
 

DeletedUser8307

Dit ding vind je straks in de shop?

Welk ding? Als je het hebt over het venster waar je 't kan spelen: Nee. Dat gaat linksbovenaan je beeld komen. ;)

Jordes, let op dat je hier geen spijt van zal hebben later. Enkel met gebruik van nuggets is het echt effectief... ;) (Zonder ook, maar dan met een heel kleine kans ;))
 

DeletedUser

Welk ding? Als je het hebt over het venster waar je 't kan spelen: Nee. Dat gaat linksbovenaan je beeld komen. ;)

Jordes, let op dat je hier geen spijt van zal hebben later. Enkel met gebruik van nuggets is het echt effectief... ;) (Zonder ook, maar dan met een heel kleine kans ;))

Maakt geen verschil lijkt me hoor :p alleen de betaalmethode is anders maar je koopt hetzelfde
 

DeletedUser3012

Maakt geen verschil lijkt me hoor :p alleen de betaalmethode is anders maar je koopt hetzelfde

Hannes bedoelt waarschijnlijk dat je alleen met nuggets een grotere kans op betere items kunt krijgen. (en dat 65 keer gokken met 1300 munten dus niet zo veel nut heeft als de kans op goede items zo klein is)
 
Bovenaan