• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

X-mas Tombola

DeletedUser1448

haha dit jaar geef ik mezelf geen the-west cadeau meer :p Was al duur genoeg vorig jaar xD

Ik ga het bij munten houden
 

DeletedUser14786

ik heb gelukkig al een voorraadje bonds gepaard dus ik kan helemaal los met dat rad. :D
 

DeletedUser

ik ben blij dat ik nog 300 nuggets heb... dit wordt sponsorpayen xD


EDIT: ik zie niets en het is 0:00 ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Same. :p
Wij zullen de update wel nog niet hebben.

ja onze lieve updaters zullen nu wel aan het slapen zijn...
als het een troost kan zijn... in .net is het er ook nog niet :p

Beta gespeeld:
20 munten of nuggets per extra keer
als je 25, 150 of 800 nuggets betaald, zal het de rotzooi eruit halen en zul je enkel goede items krijgen :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

150 nuggets op beta gebruik en had dit:
SXInT.png
 

DeletedUser

Zijn wel mooie prijzen alleen jammer dat je hier geen upm voor in kan zetten.

Maar heb op beta toch mooi 1 dag gratis higher income premium gewonnen zonder nuggets te betalen :p
 

DeletedUser

De kans op bijzondere items is met upsb's klein. Ik heb op Alamogordo acht pogingen gedaan met 20 upsb en kreeg niets bijzonders. Op die wereld was trouwens een idioot die halverwege de eerste dag al 186 keer aan de tombola had gedraaid...
 

DeletedUser1448

je kan telkens voor 20 munten/nuggets opnieuw draaien. Dan voor 25-15-800 nuggets kan je respectievelijk common, uncommon, en Rare items uitschakelen. Dus dat gaat niet met munten.
 

DeletedUser12045

ik wil niet heel de stemming verpesten,maar die zogezegd op fg set lijkt me echt niet zo goed :p
 

DeletedUser8307

Is het mogelijk om, zonder nuggetgebruik, een premiumkist te krijgen? Of kan dit niet? Ook niet een héééél kleine kans?

Zoals ik zag op de beta kan 't niet volgens mij...?
 

DeletedUser1448

Het kan wel maar de kans is gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein
 
Bovenaan