• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beste schutter?

DeletedUser

Idd, veel spelers onderschatten mijn mikken, omdat ik in de top 15 van slagkracht, weerstand en reflex sta. Ze vragen zich dan af hoe het ook nog eens kan dat ik vrij veel mikken heb. :cool:
 

DeletedUser

ik heb op w1 hernando's zwaard en ik hit bijna nooit lager als 200, maar als ik alles hit valt iedereen flauw, mijn record is 1170 dat was in 5 hits:eek: dus als ik iemand vindt met meer LP kan ik ook nog veel hoger halen
 

DeletedUser

De spelers leren het ook nooit dat je als reflex/weerstand duellant beter niet iemand met (te veel) slagkracht aan moet vallen:D

??? De scherpe bijl is een erg variabel wapen. De ene keer hit je er 100 mee, het volgende moment boven de 400.
De uitkomst van de duels tussen 2 goede duellanten is dus nooit te voorspellen (indien gelijkwaardig) maar ja, door die blij krijg je wel zulke uitschieters ja....
ik had er de dag ervoor 242 schade door een hit toegebracht, dus.........

Waar gehakt wordt, vallen spaanders hahahaha

Maar Stefan88 is leuk om tegen te duelleren ja! Eindelijk eens iemand die een weerwoord heeft op mijn aanvallen!
 

DeletedUser

??? De scherpe bijl is een erg variabel wapen. De ene keer hit je er 100 mee, het volgende moment boven de 400.
De uitkomst van de duels tussen 2 goede duellanten is dus nooit te voorspellen (indien gelijkwaardig) maar ja, door die blij krijg je wel zulke uitschieters ja....
ik had er de dag ervoor 242 schade door een hit toegebracht, dus.........

Waar gehakt wordt, vallen spaanders hahahaha

Maar Stefan88 is leuk om tegen te duelleren ja! Eindelijk eens iemand die een weerwoord heeft op mijn aanvallen!

Dat is wel zo, maar ik vond het wel grappig dat alle hoge duelscores op zulke duellanten zijn. Maar je moet toegeven dat stefan88 gemiddeld duidelijk meer hitte dan jij. Maar ja, het heeft veel met geluk te maken bij zulke duels met een scherpe houthakkersbijl door het verschil in maximale en minimale schade.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik had nog even uitgerekend hoeveel vaardigheden je over houdt naast reflex, weerstand en slagkracht en dat plus wat vaardigheden van quests hou je inderdaad nog redelijk wat punten over.
 

DeletedUser

Hoe kan een slagkrachter de beste schutter zijn? :D ;)

Niettemin proficiat met de prachtige score
 

DeletedUser3012

En dat als level 66 tegen iemand van level 74!
Gefeliciteerd Stefan :)
 

DeletedUser

Dat is wel zo, maar ik vond het wel grappig dat alle hoge duelscores op zulke duellanten zijn. Maar je moet toegeven dat stefan88 gemiddeld duidelijk meer hitte dan jij. Maar ja, het heeft veel met geluk te maken bij zulke duels met een scherpe houthakkersbijl door het verschil in maximale en minimale schade.

Ja, stefan hitte met meer schade dan wat ik deed ja. Wel raar, onze weerstand en slagkracht was tijdens dat duel precies gelijk.....

Dat houd de duels ook lekker spannend.....tenminste, voor mij dan hahahaha
 

DeletedUser

NRNS probeerde net nog eens:

Levenspunten totaal
- 504 LP
Levenspunten totaal
- 1589 LP
Stefan88 overwint het duel en krijgt 172 ervaringspunten. NRNS heeft helaas geen contant geld dat Stefan88 kan stelen.

Wel heftige scores in onze duels! :p
 

DeletedUser

Ja, stefan hitte met meer schade dan wat ik deed ja. Wel raar, onze weerstand en slagkracht was tijdens dat duel precies gelijk.....

Dat houd de duels ook lekker spannend.....tenminste, voor mij dan hahahaha

Het heeft met meer dan alleen slachkracht en weerstand te maken...
Misschien Werker zijn weetjes nog eens doorlezen...;)

Ontopic, heel mooi Stefan! Wat een schade zeg.. :eek:
 

DeletedUser

Ja, stefan hitte met meer schade dan wat ik deed ja. Wel raar, onze weerstand en slagkracht was tijdens dat duel precies gelijk.....

Dat houd de duels ook lekker spannend.....tenminste, voor mij dan hahahaha

Misschien had jij veel minder reflex dan stefan, want dat telt per punt ook 0,5 mee op weerstand?
 

DeletedUser

40 min bij VSW- Sneaker.

Trajgust valt flauw. KAKALOV overwint het duel, krijgt 125 ervaringspunten en steelt van Trajgust $230.

Ferrir valt flauw. KAKALOV overwint het duel, krijgt 101 ervaringspunten en steelt van Ferrir $286.

Stealther valt flauw. KAKALOV overwint het duel, krijgt 316 ervaringspunten en steelt van Stealther $17.

idrismaster valt flauw. KAKALOV overwint het duel, krijgt 33 ervaringspunten en steelt van idrismaster $98.

Mooi, maar niet het juiste topic ;)
 
Bovenaan