• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beste schutter?

DeletedUser

2 minder dan mijn 1688. ook gaat het topic over W1.

Levenspunten totaal - 206 LP Levenspunten totaal - 1688 LP
DavyCrockett overwint het duel en krijgt 326 ervaringspunten. zenio heeft helaas geen contant geld dat DavyCrockett kan stelen.



Over lezen gesproken hé Willy...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Excuses. Dan is de jouwe hoger inderdaad!
Fr3nky wint nog steeds met maximaal verschil tussen het aantal gehit tussen beide partijen omdat hij zelf geen 1 lp kwijt was, jij wint met het hoogst aantal afgeschoten totaal.
 

DeletedUser

haha, ik wist niet eens dat ik dan dus het oude record in handen had op .nl, ook al was dat dan dus maar voor een paar dagen :)
 

DeletedUser

Snel en sportief geantwoord freewilly. Daar kan menigeen iets van leren!
 

DeletedUser

Snel en sportief geantwoord freewilly. Daar kan menigeen iets van leren!

Dank je. Dat is vriendelijk van je dat je dat zegt. :)
Ik geloof ook niet dat ik hier op the West al van ander gedrag beschuldigd kan worden. Wel ben ik jaloers op je dat je zo verschrikkelijk snel levelt en dat ik niet van je kan winnen met duelleren. :(

Ik denk dat het jouw voordeel is dat je later bent begonnen. Ik ben meteen in het begin begonnen en heb enorm veel punten verkeerd ingezet. Ik ben al maanden bezig dat om te zetten maar het kost zo enorm veel geld.....

Jij hebt misschien iets meer info kunnen winnen van mensen die al wat langer speelden, of je bent gewoon beter uiteraard. ;)

Ik wist trouwens ook niet dat jij de hoogste was Fr3nky, ook al wist ik wel al een tijdje dat je al zo veel had gehit.
 

DeletedUser

@ fr3nkie: Een verbetering met 2 is zo nipt, daarvoor moet ik me bijna excuseren. Hele opluchting dat het om W2 gaat lol. Heb de sportieve felicitaties van kimnoly zelf ook al gekregen, daar herken je de echte gamer aan :)
En nu allemaal op jacht naar het volgende record!

Ik speel niet op W2, was daarom niet op de hoogte van Fr3nkie's resultaat. Gezien het aantal tegentreffers heeft hij -wat mij betreft- het beste duelresultaat ooit geboekt. Om daar in de buurt te komen is al heel wat, voor mij (voorlopig dan) genoeg!
 

DeletedUser

@ freewilly: ik heb ca $135.000 uitgegeven aan omzetten, ben nu bijna klaar... Hard levelen is kwestie van doorwerken, duelleren en fortgevechten doen. Nogmaals, ik heb bergen geld en xp 'verspild' door gelukswerk, kopen van alle setjes, geld storten in stadskas enzovoort. Heb echt lekker gespeeld in de zin van het woord. Toen keek ik op de ranglijst en dacht "Nu ga ik es duelleren en levelen"

PS:Slachtoffers kunnen hun jankmail naar vdwouter sturen. Hij vertelde me dat duelleren veel leuker was en dat je dat goed bij Silver Temple kon doen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik ben druk bezig maar zal altijd een stapje achter blijven op je vrees ik. Ik heb al kapitalen uitgegeven aan het omzetten van punten maar geen idee hoeveel (hoe weten jullie allemaal hoveel geld je daar precies aan uit hebben gegeven dan ???).

Mijn enige hoop om je bij te blijven zijn fortgevechten, daar doe ik t dan weer leuk in.

Maar eerlijk is eerlijk, jij hebt t spel slimmer gespeeld en je rank eerlijk verdiend. :)

Maar ik zal op je blijven jagen! ;)
 

DeletedUser

Mensen die het record willen verbreken kunnen het beste heel veel op schieten zetten en dan spelers duelleren die heel veel reflex en weerstand hebben en geen of bijna geen uitwijken. Je moet natuurlijk wel meer schieten hebben dan hun reflex+0,5×de weerstand. En ze moeten natuurlijk genoeg lp hebben:p
 

DeletedUser

@ DavyCrockett, maar dit gaat over de beste schutter, niet over uitwijken, dus dat betekend dat jij toch nog de beste bent :)
 

DeletedUser

ppamvdkvn

fgbbf:):p:p;):confused::confused:
srry

aan het cloien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4807

Davy,

Goed gedaan voor nu gefeliciteerd.

Maar een maand of 1 a 2 geleden heb ik een stad gezien van hoogste damage 1837
Weet niemeer wie en welke stad maar het was wel 1837.
 

DeletedUser

@ freewilly: de meesten zetten pas over als hun bank vol is (12K) en verkopen dan ook overbodige inventaris. Per keer is dat ongeveer 20-25K
 

DeletedUser4807

Van nu

Maar niet van 1 a 2 maanden geleden en dat weet ik zo zeker!!
 

DeletedUser1053

5522p.jpg


Hihi:D

Wie het niet geloofd graag eerst in de doodgraver van de negerhut van oom tom kijken.:)
 

DeletedUser

Hoe kun je nou de 4e hit in de linkerarm raken en de 8e in het hoofd?????
 
Bovenaan