• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beste schutter?

DeletedUser

Heb zojuist een gevecht gewonnen tegen zenio, uitslag was 206-1688. Is dit nu de hoogste score? Heb wat grote steden gekeken, kwam niet verder dan 1674 van kimnoly, gescoord bij dc wright park. Kan ze echter niet alle 750 afgaan.
Wie weet het???
 

DeletedUser

Ja, is het echt zo? Hmm, ik wacht nog ff n paar uur af. Het is idd een mooie score, maar de wereld is groot.
 

DeletedUser5512

ik denk dat dit inderdaad een nieuw record is. op W2 op ik dit gevonden
Fr3nky (1686 schade) dat schilt maar 2 maarja het is wel 2
 

DeletedUser

Oooooh, is de score wereldwijd? Dacht in 1e instantie alleen maar aan W1.

SJONGE WAT LEUK :D :D :D
 

DeletedUser

<congratulations>

Proficiat ;)

We zullen ons mogen reppen om dat te verbeteren ;)

Je hebt dus 211 per schot,gemiddel tenminste,in dat duel :rolleyes:
Netjes!
 

DeletedUser3012

Allereerst: gefeliciteerd! Volgens mij is dit inderdaad de hoogste score van heel thewest.nl.
Vervolgens: het vorige record van kim was volgens mij ook tegen zenio. Misschien een goed idee voor de top-duellisten om een keer tegen hem te proberen je score op te schroeven :p Whahaha dat wordt je ondergang zenio :p:D
Verder: als je de hoogste score haalt, betekent dit nog niet dat je de beste duellist bent hea. Ik denk niet dat je van mensen als werker, Karthan of stefan gaat winnen :)
Ten slotte: nogmaals gefeliciteerd :o:D
 

DeletedUser

Nu geloof ik het wel, Dank voor de felicitaties en leuke reacties! Enne, huipie121 heeft groot geliljk. Iedereen (ook ik) kan wel es mazzel hebben. Eén mooi gevecht maakt nog geen goeie schutter. Dat zenio veel bezoek gaat krijgen kan ook wel es kloppen. Evenals andere spelers met veel LP.
En ja, de Karthan's komen aanstonds aan de beurt. Want mijn ombouw naar duellist is redelijk af. Maar heb nog punten voor de overzet, het kan nog beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jazeker doe ik dat! En na vanavond heb je kans dat ze zelf naar me toe komen :) Ik heb een vermogen (ca $135.000) aan ombouwen uitgegeven. Goed te zien dat het de moeite loonde. Ben pas laat begonnen met duelleren:

144 DavyCrockett 28746 198 89 109 Silver Temple

Maar mijn gemiddelde winst per duel is best wel hoog. Ik ben geen babymepper zoals speler X met 30110 570 94 476
Dus goeie kans dat ik me prima ga vermaken als schutter :)
 

DeletedUser

Maak er maar 1810+ van dat had iemand op Duitse maybe al hoger maar toen was dat het hoogste
 

DeletedUser

Allereerst: gefeliciteerd! Volgens mij is dit inderdaad de hoogste score van heel thewest.nl.
Vervolgens: het vorige record van kim was volgens mij ook tegen zenio. Misschien een goed idee voor de top-duellisten om een keer tegen hem te proberen je score op te schroeven :p Whahaha dat wordt je ondergang zenio :p:D
Verder: als je de hoogste score haalt, betekent dit nog niet dat je de beste duellist bent hea. Ik denk niet dat je van mensen als werker, Karthan of stefan gaat winnen :)
Ten slotte: nogmaals gefeliciteerd :o:D

Je hebt duidelijk het hele topic niet gelezen. Fr3nky heeft al meer schade gedaan op W2.
 

DeletedUser

Duel: Fr3nky vs Ultra-Master vandaag om 03:16 uur
Levenspunten totaal -0 LP
Levenspunten totaal -1686 LP
Fr3nky overwint het duel, krijgt 324 ervaringspunten en steelt van Ultra-Master $191.
 
Bovenaan