• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldwijde cashbattle

DeletedUser13404

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????:no:
21. The Iceman Marco
22. Els82
23. Billydakid
24. Liche
25. Kwamkwammer
26. Mastadont.
27. leones
28. bryan1111
29. Xoja
30. Alexander 1
31. semdehond
32. weerkamper
33. vuilnisbak40
34. Elvis
35. TiesDeMeester
36. Twobees
37. piwietie
38. Ootjes
39. roygang
40. gunsn
41. joshuabram
42. ......:hmf::hmf:
43. Apoqalypto
44. powerrr
45. Long John Silver
46. midium
47. Christophev
48. Black Bart
49. 0ptimUs
50. loetje14
51. jelmerkanselaar
52. Red Ruby
53. sheriff123
54. Javantux
55. alexander 2
56. Fletcher
57. Tanais
58. zezema:laugh::laugh:
 

DeletedUser

Nieuwe spelregel:
Het is verboden om voorwerpen op de markt te verkopen met de reden om geld te verplaatsen naar een andere speler.

Tja daar sta je dan met je groene voorhoofdsbanden op de markt... :p

Wellicht dat mods ff oogje toe kunnen knijpen? zou anders wel erg zuur zijn voor alle lopende organisaties van cashbattles... (of datum afspreken vanaf wanneer het verboden is)



Als dat zo is,dan mogen ze de vindbaarheid van edele wapens en de 3e sleutel wel heel erg snel veranderen.Anders word het bijna onmogelijk om deze nog te krijgen/vinden.
 

DeletedUser8307

Ik hoop 't ook hoor, is druk die organisatie + het mocht evetueel ook wel enkele weken van op voorhand aangekondigd zijn hoor. :)
 

DeletedUser

GEEN VOORHOOFDSBANDEN MEER KOPEN MENSEN. IK ZELF KAN ZE HELAAS NIET VAN DE MARKT AF HALEN.... :mad:
 

DeletedUser5695

Ik ben geen fan van cashbattles, maar dit vind ik toch wat cru, de mods kunnen gewoon zeggen dat de lopende cashbattles afgemaakt kunnen worden binnen een bepaalde tijd incluis verkoop van op markt staande vodden. Is toch heel duidelijk op t forum te zien wat de op t moment reeds lopende zaken zijn op dat gebied. Zeker aangezien de regelverandering niet was aangekondigd en de cashbattles worden aangemoedigd door spelmakers zelf, door de belachelijke manier waarop je 3e sleutel moet zien te bemachtigen. Lekker belangrijk of je die aanpassing dan in die paar gevallen een paar weken later in laat gaan. Beetje meedenken met je spelers kan voor een keer geen kwaad, dat is ook de taak van spelleiding, de regels naar goed inzicht toepassen, zeker als er zo abrupt iets veranderd terwijl er lopende zaken zijn die volgens de oude regel wel toegestaan waren en een behoorlijk aantal spelers treft.
 

DeletedUser13404

inderdaad, ik ben op 2 werelden 2 cashbattles aan het doen,...
beetje zonde van het geld..
 
Bovenaan