• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldwijde cashbattle

DeletedUser

Waar kan ik dat accepteren en zie ik dat als gemeenteraad ook? Mijn burgemeester is een noobje dat niet vaak online komt en niks weet. :p
 

DeletedUser5695

3. Ik, als gelddrager van heel veel geld, laat me een dag van tevoren flauwschieten door [player]Den rotzak[/player], zodoende kan ik veilig bij het fort komen met al het geld;


Uhm dat valt dan onder de noemer pushduel en is derhalve niet toegestaan ;)
 

DeletedUser4007

of hij dueleert zichzelf flauw
zonder kleren een level 99 aanvallen:laugh:

gauw gebeurd hoor;)
 

DeletedUser5695

zonder kleren iemand aanvallen om zo doelbewust te verliezen valt onder pushduels en is derhalve niet toegestaan...
Wel mag hij zonder wapen/kleren zich te pletter duelleren in die fopduels tegen t programma. Tegen "echte" medespelers is dat dus niet toegestaan..
 

DeletedUser

Je krijgt geen 48u bescherming door flauwvallen bij NPC-duels. ;)
 

DeletedUser

zonder kleren iemand aanvallen om zo doelbewust te verliezen valt onder pushduels en is derhalve niet toegestaan...
Wel mag hij zonder wapen/kleren zich te pletter duelleren in die fopduels tegen t programma. Tegen "echte" medespelers is dat dus niet toegestaan..

Zoals gezegd zal ik gewoon mijn kleding dragen (ben geen nudist :D) en ook mijn wapen. Pushduels doe ik niet aan....
Overige spelers mogen me die dag ook duelleren natuurlijk, het geld staat veilig op de markt :)

@Stefan. Op het forum klikken en dan forum beheren (als je dat als gemeenteraad kunt iig). Als het goed is staat daar onderaan de uitnodiging voor jullie stad aan het forum
 

DeletedUser

Dan moet ik die klaas van onze burgemeester daar eens om vragen. Ik schrijf me anders hierbij al in, ok?
 

DeletedUser

Altijd handig, aktieve stadsoprichters :p

Inschrijven niet nodig he, enkel de groene voorhoofdsband kopen en mij het bewijs van aankoop (screenshot of exacte tijd van aankoop doormailen) sturen, dan zit je erbij.
 

DeletedUser

Ik heb het hem doorgegeven, maar intussen heb ik ook al de voorhoofdsband gekocht en je een berichtje gestuurd.
 

DeletedUser5695

Je krijgt geen 48u bescherming door flauwvallen bij NPC-duels. ;)

dat weet ik ;)


Zoals gezegd zal ik gewoon mijn kleding dragen (ben geen nudist :D) en ook mijn wapen. Pushduels doe ik niet aan....
Overige spelers mogen me die dag ook duelleren natuurlijk, het geld staat veilig op de markt :)

Als er ver van tevoren al duidelijk is door wie je je ko laat schieten riekt het er wel naar he ;). Pushduel houd niet alleen in dat je je kleren uit trekt. Ook spelen andere factoren mee zoals het aan elkaar doorgeven van bv duelinstellingen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plat gaan zonder pushduel is toch echt heel simpel, gewoon je levenspunten eraf schieten tegen de npc's & dan tegen een goede duelist flauwvallen, 1 of 2 hits is dan al genoeg. Daarom kan wat mij betreft de pushregel de vuilnisbak in, erg simpel te omzeilen. Als je pushen echt wilt tegengaan sta dan alleen duels toe als je je maximum aantal levenspunten hebt (en dan niet alleen de aanvaller maar ook de verdediger) maar dat gaat in de praktijk uiteraard niet werken (& maar goed ook). Regels die niet te handhaven zijn graag een enkeltje vuilnisbak.
 

DeletedUser385

tsja... maar een verschil tussen 1x flauwvallen en wat werker deed is wel een beetje:p
 

DeletedUser

dat weet ik ;)




Als er ver van tevoren al duidelijk is door wie je je ko laat schieten riekt het er wel naar he ;). Pushduel houd niet alleen in dat je je kleren uit trekt. Ook spelen andere factoren mee zoals het aan elkaar doorgeven van bv duelinstellingen...

Tja, daar doe ik allemaal niet aan, ik speel het spel open en eerlijk. Met het aangeven dat Den rotzak mij om gaat leggen wil ik alleen duidelijk stellen dat ik niet met veel geld op zak te pakken zal zijn. Verder doe ik niet aan pushduels of doorgeven van instellingen. Iedereen mag me wat dat betreft die dag voor het fortduel aanvallen hoor ;)
 

DeletedUser

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????
21. The Iceman Marco
22. Els82
23. Billydakid
24. Liche
25. Kwamkwammer
26. Mastadont.
27. leones
28. bryan1111
29. Xoja
30. Alexander 1
31. semdehond
32. weerkamper
33. vuilnisbak40
34. Elvis
35. TiesDeMeester
36. Twobees
37. piwietie
38. Ootjes
39. roygang
40. gunsn
41. joshuabram
42. ......
43. Apoqalypto
44. powerrr
45. Long John Silver
46. midium
47. Christophev
48. Black Bart
49. 0ptimUs
50. loetje14
51. jelmerkanselaar
52. Red Ruby
53. sheriff123
54. Javantux
55. alexander 2

Dit zijn de spelers tot op heden. Ik hoop dat we tot aan de 91 spelers kunnen komen zodat we in ieder geval een vol fort hebben :) Kom op dus mensen, laten we er een mooi feest van maken!
 

DeletedUser

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????
21. The Iceman Marco
22. Els82
23. Billydakid
24. Liche
25. Kwamkwammer
26. Mastadont.
27. leones
28. bryan1111
29. Xoja
30. Alexander 1
31. semdehond
32. weerkamper
33. vuilnisbak40
34. Elvis
35. TiesDeMeester
36. Twobees
37. piwietie
38. Ootjes
39. roygang
40. gunsn
41. joshuabram
42. ......
43. Apoqalypto
44. powerrr
45. Long John Silver
46. midium
47. Christophev
48. Black Bart
49. 0ptimUs
50. loetje14
51. jelmerkanselaar
52. Red Ruby
53. sheriff123
54. Javantux
55. alexander 2
56. Fletcher
 

DeletedUser

Fletcher, super dat je mee wil doen, maar koop je dan ook even de groene voorhoofdsband?
 

DeletedUser5695

Nieuwe spelregel:
Het is verboden om voorwerpen op de markt te verkopen met de reden om geld te verplaatsen naar een andere speler.

Tja daar sta je dan met je groene voorhoofdsbanden op de markt... :p

Wellicht dat mods ff oogje toe kunnen knijpen? zou anders wel erg zuur zijn voor alle lopende organisaties van cashbattles... (of datum afspreken vanaf wanneer het verboden is)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????
21. The Iceman Marco
22. Els82
23. Billydakid
24. Liche
25. Kwamkwammer
26. Mastadont.
27. leones
28. bryan1111
29. Xoja
30. Alexander 1
31. semdehond
32. weerkamper
33. vuilnisbak40
34. Elvis
35. TiesDeMeester
36. Twobees
37. piwietie
38. Ootjes
39. roygang
40. gunsn
41. joshuabram
42. ......
43. Apoqalypto
44. powerrr
45. Long John Silver
46. midium
47. Christophev
48. Black Bart
49. 0ptimUs
50. loetje14
51. jelmerkanselaar
52. Red Ruby
53. sheriff123
54. Javantux
55. alexander 2
56. Fletcher
57. Tanais

(Hopelijk word ik niet gebanned voor het overhevelen van geld :hmf: )
 
Bovenaan