• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldwijde cashbattle

DeletedUser

Beste mensen,

Sommige van jullie zullen er onderling vast al aan meegedaan.... De cashbattles.
Dé manier om edele wapens en de zo gewilde derde sleutel te vinden.

Nu hebben we in de leiding van de VSW het idee gekregen om ook 's wereldwijd een echte grote cashbattle te organiseren en, in navolging van Micky1992 op de Duitse server, dus een 'gevecht' voor 259 mensen.

Zoals Micky1992 het mooi zei: 'het nieuwe era van de cashbattles is aangebroken!'

Het idee is alsvolgt:

Voorhoofdsbanden

Ik ga de komende week 200 tot 259 groene voorhoofdsbanden op de markt, en wel voor een bedrag van $ 5.000,--. Iedereen op wereld 1 kan deze voorhoofdsbanden kopen, zo lang we het gevecht maar vol krijgen. Informeer dus vrienden en bekenden over dit gevecht zodat ook zij de kans krijgen om mee te doen.

Als je de voorhoofdsband hebt gekocht stuur je het bewijs naar mij door middel van het aangeven van het tijdstip en een screenshot van de banktransacties waarop het bedrag van $ 5000,-- op datzelfde tijdstip is afgeschreven. Deze screenshot kun je uploaden via www.tinypic.com en mailen naar mij.

Pas als alle voorhoofdsbanden verkocht zijn zal ik verdere voorbereidingen treffen door een fort uit te kiezen en een tijdstip te bepalen.

Het fortgevecht

Het daadwerkelijke fortgevecht kan precies zo georganiseerd worden dat nagenoeg niemand elkaar kan raken. het is dus ook niet de bedoeling (!) dat men op elkaar gaat schieten. Enkel ik zal plat worden geschoten! Het fortgevecht heeft de maximale duur. In ronde 53 zal ik op de muur springen om me af te laten schieten.

Voorwaarden
Er zijn enkele voorwaarden verbonden aan het fortgevecht:
1. Spelers die meedoen aan het fortgevecht mogen op de dag van het gevecht niet duelleren met elkaar, komen we erachter dat een van de spelers dit wel doet zal hij/zij worden uitgesloten van deelname;
2. Ik kan helaas niet uitsluiten dat er andere mensen met deelnemende spelers duelleren. pas dus op de dag zelf goed op;
3. Ik, als gelddrager van heel veel geld, laat me een dag van tevoren flauwschieten door [player]Den rotzak[/player], zodoende kan ik veilig bij het fort komen met al het geld;

Met vriendelijke groet,
Bakloy ;)
 

DeletedUser

Leuk bedacht, alleen let je er wel op dat je je kleding aanhoud etc tijdens het duel met den rotzak, anders krijg je een ban voor push duel :p
 

DeletedUser8307

Inschrijven is trouwens mogelijk op Wereld 1 Forum (InGame), daar zal je het meeste info vinden.
 

DeletedUser

''Inschrijven is trouwens mogelijk op Wereld 1 Forum (InGame), daar zal je het meeste info vinden.''

En wat als je dat forum omwille van nutteloosheid hebt verwijderd? :D

Inschrijven kan beter hier lijkt me, iedereen heeft toegang tot dit algemene forum. Als je al 260 man moet zoeken, moet je het niet lastiger maken dan het is ^^
 

DeletedUser4007

beter wachten met goud gelijk cashen...
beter eerst wachten tot je al aardig wat spelers hebt..

1. Arctic
2. Mastadont.
 

DeletedUser

Inschrijven is niet nodig mensen.

Zoals gezegd is de aanschaf van de groene voorhoofdsband, in combinatie met bewijs dat je hem aangeschaft hebt (doormailen naar mij: Exacte tijdstip van aankoop of een screenshot van de aanschaf) de inschrijving.

De eerste 50 groene voorhoofdsbanden staan op de markt, voor iedereen te koop.

Ik zal de lijst hier straks wel publiceren en het bewijs dat ik het geld op zak heb als ik naar het fortgevecht onderweg ben. Alle spelers die meedoen zullen hiervan natuurlijk ook op de hoogte worden gehouden.

Uiteraard zal ik m'n kleding aanhouden bij het duel, ik moet gewoon doorduelleren tot ik erbij neerval :)
 

DeletedUser

Haha, ik ben geen medaillespaarder, vind het gewoon leuk om te organiseren ;)

Tot nu toe verkocht met bewijs aan:

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????
 

DeletedUser4007

even een voetnoot....
hou in de gaten dat je um niet samen doet met die andere cashbattle.
want er zijn diverse spelers waaronder ik, die meedoen aan allebei de cashbattles
;)
 

DeletedUser

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????x
21. jelmerkanselaar
 

DeletedUser

Mijn stadje is niet uitgenodigd voor dat ingame W1 forum, dus ik kan niet reageren, wat nu te doen?
 

DeletedUser

1. Morphy
2. seller50
3. vannelle
4. the good men
5. superpunt
6. Arctic
7. Duelkrokkodil
8. 3dolfins
9. the big warrior
10. Solana
11. rollercoaster007
12. hespera
13. the-w
14. napsjaar
15. jansen33
16. dekkie12
17. El Garbo
18. ennyo
19. Double S
20. ???????x
21. jelmerkanselaar
22. joshuabram
 

DeletedUser

@Joshua. Aub de lijst niet aanvullen maar de groene voorhoofdsband kopen en mij het bewijs van aankoop mailen.

@Mastadont. Ik zal er zeker rekening mee houden.

@Stefan88, ik zal een uitnodiging regelen via hannes....
*edit* Ik kan je niet meer vinden op W1....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De tweede lading groene voorhoofdsbanden staat op de markt!

@Stefan, je stad is uitgenodigd.
Als er nog andere steden zijn die geen uitnodiging hebben voor dit forum, neem dan contact op met hannes123
 
Bovenaan