• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

Deleted User - 36202

2. Op dezelfde positie als waarvan je vertrok.
3. Er schijnt een cooldown-periode te zijn, waarna je terug zou kunnen keren. Echter staan de migratieroutes dat niet echt toe hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11818

1. Hoeland duurt de migratie?
2. Waar beland je karakter als je geïmigreerd bent?
3. Als je niet tevreden bent, kan je terugkeren?

Geachte,

Bedankt voor u vraag in de dit forum. Hieronder vindt u de reactie op uw vragen.

1. Zie http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=30358
2. Zie http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=30358
3. Nee

Ik hoop dat ik u vraag zo goed heb beantwoord.

Mocht dit niet zo zijn dan het stel ik voor dat u een lees cursus gaat nemen op uw eigen kosten.

Hoogachtend,
 

DeletedUser

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

gelukkg ben ik op tijd gestopt en dus had Poon gelijk >
nee maar t riekt naar een doodbloedconstructie, actieve spelers migreren en dan kun je blijven plakken op een wereld waar niets meer gebeurd. Je maakt mij niet wijs dat er dan op korte/middellange termijn niet alsnog werelden gesloten worden. Ik zeg pak t dan in 1 keer goed aan en veeg schoon die server...

>> al eerder hier met zijn opmerking :mad:
na al die jaren heeft inno het zelf stuk gemaakt met vele nutteloze updates !!!!!

overstappen , in rijtje zie ik nergens in rijtje W2 staan en daar waren/zijn harde fortgevechten bezig ........

ik groet alle spelers op W2 aanvallers en verdigers , maar ik stop ermee nu !!!!!

groeten van de hele oudeeeeeeee greenhorn ;)

oja en ik ben oud na al die jaren The West spelen en beetje doof door alle geweerknallen !:blink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

gelukkg ben ik op tijd gestopt en dus had Poon gelijk >


>> al eerder hier met zijn opmerking :mad:
na al die jaren heeft inno het zelf stuk gemaakt met vele nutteloze updates !!!!!

overstappen , in rijtje zie ik nergens in rijtje W2 staan en daar waren/zijn harde fortgevechten bezig ........

ik groet alle spelers op W2 aanvallers en verdigers , maar ik stop ermee nu !!!!!

groeten van de hele oudeeeeeeee greenhorn ;)

oja en ik ben oud na al die jaren The West spelen en beetje doof door alle geweerknallen !:blink:

een forumaccount van 31 januari 2009, dat doet pijn om die te zien vertrekken maar ik begrijp je volkomen
 

DeletedUser14651

leuk die stadskas leeg maken:p
08:59: Je bent ruimte -RTW- FIGHT CLUB binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Laser Radiation binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Hespera Radiation binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte DGB-VB Fort Himalaya binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Fort TNB Feniks VB binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Hamsterkooi VB binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Radiation County binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Refresh This World binnen gegaan.
Het onderwerp luidt: : iemand val een fort aan aub
Ingesteld door: halown
08:59: Je bent ruimte First Ladies DGB binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Fort Radiation binnen gegaan.
08:59: Je bent ruimte Overrun DGB-VB binnen gegaan.
 

DeletedUser13404

Haha nice xD

En wat stoppen de spelers nu juist voor dat het spel weer echt gaat beginnen??
Stelletje flapdrollen :blink:
 

DeletedUser1448

XXX heeft een fortgevecht gestart. Dit kost de stad $160000 uit de stadskassa.

Is inderdaad leuk hahahaahaha
 

DeletedUser7968

w3
angelo1990 heeft een fortgevecht gestart. Dit kost de stad $320000 uit de stadskassa.

24 forten vandaag in de planning :D
 

DeletedUser

Worden er zo veel forten overgenomen? Ik bedoel, gaat iemand een nieuw fortenrecord hebben op W3? :p
 

DeletedUser12632

mischien wel is over nagedacht dat dat juist de bedoeling is van de migratie ?? de actiefste mensen die op 2 t/m 6 zitten willen naar een wereld die zowiezo blijft en dat doen ze liever vandaag als morgen , gevolg wereld 2 t/m 6 worden oersaai , blijft er daar nog over de koppige mensen die zeggen ik blijf tot de wereld echt word opgeheven en de mensen die zo goed als niet actief meer zijn .
het gevolg daar weer van is dat een restant later ook nog emigreert , een ander gedeelte stopt op die wereld omdat ze bv al accounts hebben op de blijvende werelden en dan blijft over ?? ja de mensen die zo goed als niet meer on line komen , die zullen dan nog een bericht krijgen van zoiets als over 2 weken word deze wereld opgeheven bla bla bla gelieve te emigreren en voila de wereld kan gesloten worden.
tuurlijk dit proces zal heel geleidelijk en langzaam gaan zoals ze zeggen maar zo zal het gaan :hmf:
Dat zou echt heel oneerlijk zijn.. Betekent feitelijk dat je nooit meer alle 4 de type karakters kan spelen.
 

DeletedUser15117

Dat is niet eerlijk, dan is hoe meer tijd je hebt, hoe beter je bent.
 

DeletedUser13404

Zoo kut dat ik in vakantie modus moet van ouders tot na de examens :p
Anders konden we lekker FG en xD
 
Worden er zo veel forten overgenomen? Ik bedoel, gaat iemand een nieuw fortenrecord hebben op W3? :p

nee, WAR neemt over het algemeen wel erg veel forten over, ik weet niet meer hoeveel de stand is, maar het staat ongeveer 13-1. Alleen dit is meer een achterstand inhalen niet een nieuwe record, we staan nog erg ver achter. Op w2 zijn bijna alle forten in handen!;) De migratie komt daar net iets te vroeg:S
 
Bovenaan