• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Briscoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

gaat junky weeer voor de 600 euro ?

lol, maar ligt sponsorpay plat? ik had namelijk net voordat ik ging eten nog gewoon rond de 100 nuggets gedaan met sponsorpay, nu ik zie hoe weinig tijd het kost ga ik dat denk ik voortaan altijd doen, ook op W6 met dubbele vindkansen, kan ik leuke dingen vinden, maar eerst mijn reskill compleet maken. het zat er trouwens ook als aantekomen, ik vroeg girafi laatst waarom hij game-mod was, hij zei: Girafi is beide. toen zei ik dat ervast een nieuwe wereld aankwam, so i'm always right:rolleyes:
 

DeletedUser

ff voor vet verpesten...

Suiker brengt 3 dollar op en kost 5 goudnuggets..

100 suiker kopen en je hebt 300 dollar. :)

Ik zie wle wat ik ga doen op Briscoe.. denk fortvechter
 

DeletedUser

lol, maar ligt sponsorpay plat? ik had namelijk net voordat ik ging eten nog gewoon rond de 100 nuggets gedaan met sponsorpay, nu ik zie hoe weinig tijd het kost ga ik dat denk ik voortaan altijd doen, ook op W6 met dubbele vindkansen, kan ik leuke dingen vinden, maar eerst mijn reskill compleet maken. het zat er trouwens ook als aantekomen, ik vroeg girafi laatst waarom hij game-mod was, hij zei: Girafi is beide. toen zei ik dat ervast een nieuwe wereld aankwam, so i'm always right:rolleyes:

Om even op dat vetgedrukte terug te komen. Ik ben geen forummod meer :p
En die benoeming was al een stukje voor deze aankondiging.
 

DeletedUser

Om even op dat vetgedrukte terug te komen. Ik ben geen forummod meer :p
En die benoeming was al een stukje voor deze aankondiging.

:p, tegen mij zei je toen dat je beide bent, en waarom ben je het forum team verlaten:( dat is toch veel gezelliger? :p, maar het zat er wel aantekomen, girafi, ga je ook op de nieuwe wereld modden? want als je op iedere wereld 3 mods gemiddeld hebt dan is dat wel erg veel.
 

DeletedUser10466

WE ZIJN VERLOST!!!!eeeh ik bedoel dat ik het heel jammer vind dat je weggaat Girafi:unsure::unsure::no::p
 

DeletedUser

:0, girafi is super mod, ben blij dat ik berisperingen van hem heb. nog 2 uur en dan is het morgen, zou leuk zijn als ze wereld dan al openen :p
 

DeletedUser560

Jammer dat jij dan niet in Innogames zit.

Mij had het ook wel wat geleken, ik denk alleen niet dat mijn baas dat leuk zou vinden. Met een zware kop op het werk komen.
 

DeletedUser

dan heb je een sterkere nek nodig, erg jammer dat we nog moeten wachten, maar morgen kunnen we beginnen. moet wel even wachten tot ik in die stad van basbad kan.
 

DeletedUser

Mij zou 00:00 uur als opening ook wel leuk lijken, tis heel onverwacht en dan heb ik ook nog een klein kansje :p
 

DeletedUser

me too, kom rond 12:00 mijn nest pas uit en wil wel zo snel mogelijk beginnen.
 

DeletedUser

hhhmmm, denk pas dat hij opent rond 10:00-12:00 dus ik ga lekker slapen en zie wel wat er gebeurd
 

DeletedUser13002

het is 6:51 en ik hoop dat hij snel opengaat.
morgen heb toch veel te weinig tijd
 

DeletedUser

eerste wereld waar ik vanaf de start bij ben, eens kijken waar ik uitkom. over de karakterkeuze nog even nadenken want wil als fg'er een oplossing vinden tegen de lp bommen :hmf:
 

DeletedUser

:p, tegen mij zei je toen dat je beide bent, en waarom ben je het forum team verlaten:( dat is toch veel gezelliger? :p, maar het zat er wel aantekomen, girafi, ga je ook op de nieuwe wereld modden? want als je op iedere wereld 3 mods gemiddeld hebt dan is dat wel erg veel.

Toen ik dat zei, was ik nog beide :)
En tja, game is gewoon iets interessanter dan forum. En ja, ik mod op de nieuwe wereld ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan