• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Briscoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5512

jeej, na lang wachten is ons geduld beloond:D

heb er zin in :)
 

DeletedUser

Jup idd, zelfde instellingen als Arizona ;)

Yeahhh, ik heb er zin in :D
 

DeletedUser

Bwa, leuk dat er een nieuwe komt maar ik heb toch nog liever de ouwe goeie instellingen :)
 

DeletedUser3874

Noteer mij maar op als Bouwer :p Na W5, W6, W7 en Arizona overgeslagen te hebben lijkt nieuwe wereld me wel leuk deze keer :p
 

DeletedUser

Noteer mij maar op als Bouwer :p Na W5, W6, W7 en Arizona overgeslagen te hebben lijkt nieuwe wereld me wel leuk deze keer :p

ik wordt nr1 bouwer ;)
en je hebt wel een tijdje op w6 gespeeld herinner ik me nog :p
 

DeletedUser13259

Ik ga er puur fortvechter worden. Leuke steden mogen mij altijd een aanbieding sturen!

Wel jammer dat het net voor de zomervakantie begint :(
Ik zal denk ik pas eind augustus echt lekker kunnen beginnen.
 

DeletedUser

hhhmmm, weet niet of ik er ga spelen, het begin is saai, en ik speel al op 3 werelden, als ik dat zou doen, dan ga ik mijn TW-challenge account verwijderen. ik kijk wel, het zou wel leuk zijn, door TW-challenge al veel ervaring opgedaan hoe je snel kan levelen in het begin, alleen wel jammer dat het geen oude wereld is, nu heb je weer al die premium voordelen als je betaalt. maar ik word denk ik dan duellant als ik ga spelen op die wereld, ben al bouwer en avo. anders word ik denk ik een LP bom.
 

DeletedUser

Mja oke ik ga dus een stad stichten! Samen met THe simmies en job waarschijnlijk. Wil iedereen die mee wil doen zich bij mij melden?
 

DeletedUser

sjonge marco had haast(wat een kort bericht)

nouja...
ik ga de slagkracht richting eens in...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan