• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Briscoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13002

ik ben nu van plan een van de besten de worden
(niet dat me dat lukt:hmf:)

ik ga gelijk bij mijn steden vragen waar de nieuwe steden komen
 

DeletedUser

Aangezien ik bang ben dat mijn banksaldo deze wereld niet gaat overleven pas ik.. Ik zie wel of ik later misschien nog kom :)
 
Je kan het natuurlijk ook rustig aan doen in plaats van vele euro's aan nuggets uit te geven he Chunky :)
 

DeletedUser

Ik doe waarschijnlijk mee, ik weet wel nog niet als wat.

Het wordt mijn tweede wereld, schietduellant mss :p

Of fortvechter :p
 

DeletedUser

Je kan het natuurlijk ook rustig aan doen in plaats van vele euro's aan nuggets uit te geven he Chunky :)

Als ik ergens voor ga, ga ik er dus ook voor :p en aangeien als ik later begin kan ik ook niet meer 1ste worden... :p

Als ik ooit ga beginnen... denk ik toch als fortvechter oid
 

DeletedUser

uhm, vraag, is sponsor pay over je hele account? als ik zoiets via mijn wereld 7 account invul, krijg ik dat dan ook op mijn W9 account als ik daar begin?
 

DeletedUser

mooi, dan ga ik nu even wat sponsorpay stuff invullen, tot ik genoeg heb voor wat leuke dingen.
 

DeletedUser

Als ik ergens voor ga, ga ik er dus ook voor :p en aangeien als ik later begin kan ik ook niet meer 1ste worden... :p

Als ik ooit ga beginnen... denk ik toch als fortvechter oid

Ga voor eerste 120 zonder premium :p
 

DeletedUser

Marco is wel slim zeg... Een dag voordat Briscoe begint legt hij sponserpay plat:p
 

DeletedUser

Net 100 nuggets gekocht voor 3 euro dan maar:p Mensen kunnen zich nog steeds bij mij melden he:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan