• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld 7 toch 1 overheersing?

DeletedUser

Dc heeft helemaal niet zoveel bgs.

kleine bgs zijn trouwens ook niet allemaal even leuk aangezien. iedereen dan gaat verdedigen bij grote gevechten ;)
 

DeletedUser5740

Dc heeft helemaal niet zoveel bgs.

kleine bgs zijn trouwens ook niet allemaal even leuk aangezien. iedereen dan gaat verdedigen bij grote gevechten ;)

das niet helemaal waar vaak vallen ze aan tegen de groepen waar ze last van hebben bijvoorbeeld in duels. en verededigen ze tegen de aanvallen van die groepen.

DC heeft niet veel BGs maar wel veel steden.
 

DeletedUser385

oke ff terug kijken wie allemaal op mijn post gereageerd heeft

sorry ben nog boven ingelogd op auto inloggen op forum (merk ik)

ff eraf halen:)
 

DeletedUser

das niet helemaal waar vaak vallen ze aan tegen de groepen waar ze last van hebben bijvoorbeeld in duels. en verededigen ze tegen de aanvallen van die groepen.

DC heeft niet veel BGs maar wel veel steden.

Dat si ook niet waar. Er zijn alleen 3 verschillende groepen die bedacht hebben dat DC een leuke naam voor een groep is. De belangrijkste hiervan bestaat maar uit 2 steden, namelijk: Dc batite en DC octavia
 

DeletedUser

Dat si ook niet waar. Er zijn alleen 3 verschillende groepen die bedacht hebben dat DC een leuke naam voor een groep is. De belangrijkste hiervan bestaat maar uit 2 steden, namelijk: Dc batite en DC octavia

Nou niet mooier maken dan het is hea, want DC Battle Junction hoort hier ook bij;)
 

DeletedUser5740

Dat si ook niet waar. Er zijn alleen 3 verschillende groepen die bedacht hebben dat DC een leuke naam voor een groep is. De belangrijkste hiervan bestaat maar uit 2 steden, namelijk: Dc batite en DC octavia

dat is bij elkaar toch al 80 actieve leden hoor.
plus dat er meer mensen verdedigen dan aanvallen.
Moet je toch in staat zijn dan om je forten verdedigen.
 

DeletedUser

ff hoe ik hier over denk:
full.png
 

DeletedUser

Ach en anders, één stedengroep die een hele wereld overheerst is nog nooit gebeurt. Alleen is er soms 1 stedengroep die wat meer forten dan de rest heeft.
 

DeletedUser

in deze wereld gelukkig niet nee!:)
dat is waarom ik zo van deze wereld hou
 

DeletedUser

een stedengroep die de hele wereld overheerst zal ook nooit werken. misschien dat ze het voor elkaar weten te krijgen, maar op het moment dat er fortgevechten zijn zal ook IEDEREEN tegen ze zijn. Gewoon omdat het fort van hun afgepakt is.
 

DeletedUser

toch is het in wereld 6 gelukt.
er stonden toch een lange tijd 3 steden die bij elkaar hoorden alle forten in het oosten te veroveren. die stonden dan ook 1 2 en 3.
maar gelukkig is die tijd nu voorbij
 

DeletedUser11890

zo ik lees dit net voor het eest en fire-wolf heeft in dit topic helemaal gelijk wat het doel is van deze discuzie
 

DeletedUser

Kijk, eindelijk iemand met verstand van de zaak:p

Maar het is wel waar, jullie oordelen veel te vroeg..;)
 
Bovenaan