• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld 7 toch 1 overheersing?

DeletedUser

hallo,

ik vind dat wereld 7 nu in gevaar begint te komen. de groep van V3, the undertaker etc.(sorry voor de andere 2 die kan ik niet spellen:D) staan nu eerst 2de 5de en 7de. de andere 3 steden in de top 7 zijn geen bondgenoot van elkaar dus zijn niet goed opgewassen tegen deze overmacht. dus ik zie het binnen de kortste keren gebeuren dat deze 1ste 2de 3de staan. dus aan de leiders van de grote steden:
red wereld 7 van een mogelijke ondergang!

ik zeg mogelijk omdat het nog niet zo is:)
 

DeletedUser6801

het enige wat je daar aan kunt doen, is dat de andere beter worden, toch :p
 

DeletedUser

Sorry bebao, maar ik ben het hier niet echt mee eens.
De JFA groep overheerst nu wel een beetje, maar dit is gewoon een moment van het spel want veel sterker zijn wij niet. Het komt ook gewoon door ons goeie leiderschap:D:p
 

DeletedUser9519

Fanta Farmers zou ons bijvoorbeeld zo in kunnen halen als ze het slim spelen. Maar als wij aanvallen blijven winnen staan we wel lekker in de top zo.
 

DeletedUser

het klopt idd dat jullie beter zijn. maar in mitos y legendas zijn geen fortleiders meer. revolva is wel goed, maar heeft niet genoeg steun. het zelfde geld voor the blue rediation. dus ik zie 2 opties:
1. hele nieuwe BG groepen(het kan maar is denk ik te ingewikkeld)
2. revola the blue radiation en sonuwe een nieuwe groep??
 

DeletedUser

Bebao, ik denk dat je te vroeg oordeelt.
Als Radiation of Fanta of ook maar een andere beetje goeie stad ons eens aanvalt met een lekkere opkomst, kunnen ze ons best hebben
(niet dat ze echt gaan winnen, maar het kan wel:p)
 

DeletedUser

Ik ga me ook aansluiten bij die andere kant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

dit is volledig de oorzaak van de tegenstanders
geen idee of je het nog weet maar we hebben de BGs al eens veranderd omdat bleek dat we te sterk waren

arizona, sonuwe en revolva zijn vertrokken uit onze groep en alleen graceland en V³ zijn erbij gekomen.
je ziet dat dit toch een enorme verzwakking is qua ledenaantal (revolva heeft meerdere steden)
dusja, het ligt volledig in handen van de tegenstanders, nog eens veranderen zullen wij echt niet meer doen

bovendien zijn die palumbo en nautilies en hoe heten ze ook alweer geen BGs van JFA, noem het gewoon bevriende steden van V³
met sonuwe hebben we idd geen BG
 

DeletedUser

Het punt is niet dat JFA te sterk is. Het punt is dat de rest van de wereld te verdeeld is. Neem nu mijn eigen DC. Als wij verdedigen lukt het wel, omdat we dan genoeg onafhankelijke steun krijgen, maar in de aanval mogen we blij zijn met een man of 60 helaas :(
 

DeletedUser10740

REVOLVA doet het niet slecht zou ik zeggen. ;)
En we zijn ook nog altijd aan het vernieuwen en verbeteren, dus geen paniek hoor. :p
 

DeletedUser

De enige die hier paniek heeft is bebao.. Ik vind alles best zo, we staan 1e:p
 

DeletedUser

Waarschijnlijk blijft V3 ook niet altijd overheersen hoor, er hebben op w7 toch al vaker grote stedengroepen een poosje de macht uitgemaakt. en dat hield ook geen stand. En als het echt verkeerd dreigt te gaan moeten de tegenstanders van V3 zich maar tijdelijk verenigen om tegenwicht te bieden.
 

DeletedUser

V3 zal langer aan de macht blijven dan de vorigen, omdat hun stedengroep gewoonweg het meeste en de sterkste steden omvat. Bovendien loopt daar veels te veel lp rond. Dan zie ik slab met 5,5k lp bij een fortgevecht, niet normaal meer. Eigenlijk zouden DC, revolva, mitos en fanta zich moeten verenigen om een sterk tegengewicht te bieden, maar de onderlinge afkeer is er (met name bij mitos) gewoon te groot (en revolva is opvallend vaak met JFA te zien)
 

DeletedUser

Kijk, Hytres snapt het, V³ blijft aan de macht, met JFA aan haar zijde:D
Maar toch zal het wel spannend worden hoor (eerlijk gezegd denk ik ook niet dat wij aan de macht zullen blijven, maar we zullen zien;))
 

DeletedUser

Kijk, Hytres snapt het, V³ blijft aan de macht, met JFA aan haar zijde:D
Maar toch zal het wel spannend worden hoor (eerlijk gezegd denk ik ook niet dat wij aan de macht zullen blijven, maar we zullen zien;))

V3 verdient het volkomen als stad. t wordt tijd voor Dc om op nieuwe taktieken over te schakelen :p
 

DeletedUser

V3 verdient het volkomen als stad. t wordt tijd voor Dc om op nieuwe taktieken over te schakelen :p

V3 is een erg goede stad! dat zeker. We hebben Ervaring ( Mr.Sjap, Noraly, Kars Smidt, Desteney ) hoop dat ik neit mensen te kort doe. + Gangmakers ( Jacky, Woljfe, Nikita, Doez, Kars, Noraly ) Ook hopen dta ik mensne niet te kort doe.

En een combi maakt het gezellig. Ik kan amper de fortacktieken meer lezen bij een fortgevecht door alle spam :p. En we zijn over het algemeen heel trouw dus V3 zul je niet snel klein krijgen :). Misschien wel forten winnen, maar weg zullen we nooit zijn :)
 

DeletedUser9519

In ieder geval vergeet je jezelf :p


Fanta Farmers kan ons nog steeds aan, als ze alles goed voorbereiden hebben ze meer man dan wij. ...

Ik wil eigenlijk nog een heel verhaal gaan schrijven maar ik ga nu echt pitten. Welterusten.
 
Bovenaan