• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld 7 toch 1 overheersing?

DeletedUser

v3 is gewoon in alle aspecten een toppertje :)

Ben d'r ooit gekomen om het stadsforum leven in te blazen (lees: vol te spammen), maar ik wil er nu nooit meer weg :D Er is altijd wat te doen, altijd wat te praten in de stadschat.
Serieuze stadsleiding die toch ook in is voor een geintje. De fortgevechten zijn gewoon leuk omdat je dan gezellig met z'n allen zit te chatten :p

Ja voor mij is v3 echt een verdiende eerste stad! :cool:
 

DeletedUser

Lol, we hadden het erover dat de wereld door een groep overheerst dreigt te worden. Niet over hoe geweldig V3 wel niet is:p
 

DeletedUser385

dit is volledig de oorzaak van de tegenstanders
geen idee of je het nog weet maar we hebben de BGs al eens veranderd omdat bleek dat we te sterk waren

arizona, sonuwe en revolva zijn vertrokken uit onze groep en alleen graceland en V³ zijn erbij gekomen.
je ziet dat dit toch een enorme verzwakking is qua ledenaantal (revolva heeft meerdere steden)
dusja, het ligt volledig in handen van de tegenstanders, nog eens veranderen zullen wij echt niet meer doen

bovendien zijn die palumbo en nautilies en hoe heten ze ook alweer geen BGs van JFA, noem het gewoon bevriende steden van V³
met sonuwe hebben we idd geen BG
waarom helpt revolva/sonuwe jullie dan altijd in de aanval en in de verdediging?
 

DeletedUser

waarom helpt revolva/sonuwe jullie dan altijd in de aanval en in de verdediging?

Ruud, Revola/Sonuwe helpen ons echt niet altijd in aanval/verdediging.. Het valt alleen op omdat als we dan winnen iedereen zegt dat het door hen komt:p En wss hebben revolva/sonuwe een grotere hekel aan onze tegenstanders dan aan ons ;):p
 

DeletedUser

Kom op Fire. Jullie hebben nog nooit een fort aangevallen van Revolva of sonuwe (altijd fanta, mitos of DC) en voor Revolva en sonuwe geldt hetzelfde.
 

DeletedUser

Lol, we hadden het erover dat de wereld door een groep overheerst dreigt te worden. Niet over hoe geweldig V3 wel niet is:p

Lol, ik ben echt heel goed in lezen 's avonds laat. :rolleyes:

Maargoed, ik denk wel dat hoe een stad is er mee te maken heeft hoe gemotiveerd de mensen bij een fortgevecht zijn. Ik snap alleen nog altijd niets van de hele groepen op w7, heb al regelmatig per ongeluk aan de verkeerde kant gestaan.
 

DeletedUser

Wij hebben idd nog geen forten van Sonuwe en Revolva aangevallen, maar waarom zou je vijanden maken als ze tot dan toe vaak aan jou zijde staan met fortgevechten:p?
 

DeletedUser

Kom op Fire. Jullie hebben nog nooit een fort aangevallen van Revolva of sonuwe (altijd fanta, mitos of DC) en voor Revolva en sonuwe geldt hetzelfde.

Simpele verklaring. Ze liggen ver van ons weg. Waarom een fort 4 county's verder weg aanvallen als het ook dichtbij kan?
 

DeletedUser

Das onzin. Mitos is net zo ver als revolva en undertaker vecht ook niet tegen sonuwe of revolva.
 

DeletedUser

we hadden mitos aangevallen omdat ze veel te goed gingen op de ranglijst; en boven ons stonden:) dus 2 vliegen in 1 klap; wij omhoog en zij flink gedaald
 

DeletedUser

Het is precies wat jacky zegt (daarom zijn wij ook de leiders:p)
We vallen de mensen aan die een gevaar zijn voor ons op de ranglijst ;)
En mensen die nog oude vijanden zijn:p
 

DeletedUser

om ook nog maar even wat te zeggen op dit onderwerp,
het feit dat v3 nu overheerst komt niet door een nummeriek overwicht!!
als ze bij fanta is een beetje wakker worden staan ze zo 1ste denk ik. ik heb bij fanta gezeten en daar was men gewoon veel minder actief dan bij v3,dus minder opkomst bij fortgevechten zeker als fanta een fort aanviel,dan was er vaak gewoon nauwelijks opkomst bij de fanta bg groep.
overigens is het alweer een hele poos geleden dat ik daar zat,mischien gaat het daar alweer beter.overigens zaten ze daar als steden onderling van hun bg groep flink ruzie te maken en dat kan ook niet bevordelijk zijn voor de rangplaats van die steden :p
 

DeletedUser

om ook nog maar even wat te zeggen op dit onderwerp,
het feit dat v3 nu overheerst komt niet door een nummeriek overwicht!!
als ze bij fanta is een beetje wakker worden staan ze zo 1ste denk ik. ik heb bij fanta gezeten en daar was men gewoon veel minder actief dan bij v3,dus minder opkomst bij fortgevechten zeker als fanta een fort aanviel,dan was er vaak gewoon nauwelijks opkomst bij de fanta bg groep.
overigens is het alweer een hele poos geleden dat ik daar zat,mischien gaat het daar alweer beter.overigens zaten ze daar als steden onderling van hun bg groep flink ruzie te maken en dat kan ook niet bevordelijk zijn voor de rangplaats van die steden :p

Bij Fanta word het nooit beter. In de begin van de wereld zijn ze goed, maar aan het eind missen ze de kracht/leiding. Velen steden met weinig leden word het straks. Ze moeten iets ondernemen dus!
 

DeletedUser9519

-V³- Gunslinger blijft voorlopig wel in ons bezit. SONUWE is onderdeel van het fort geworden. We hebben verder geen bondgenootschap o.i.d.

Verder moet ik zeggen dat de opkomst van -V³- zelf ook niet héél erg groot is.
 

DeletedUser5740

het klopt idd dat jullie beter zijn. maar in mitos y legendas zijn geen fortleiders meer. revolva is wel goed, maar heeft niet genoeg steun. het zelfde geld voor the blue rediation. dus ik zie 2 opties:
1. hele nieuwe BG groepen(het kan maar is denk ik te ingewikkeld)
2. revola the blue radiation en sonuwe een nieuwe groep??
Euhm jij bent niet echt op de hoogte he. the blue radiation heeft een aardig grootte en actieve groep. plus sterke bgs. En je zit ermee dat er altijd heel veel mensen gaan verdedigen die neutraal zijn dus dat ze snel veel forten zouden krijgen denk ik niet.
REVOLVA doet het niet slecht zou ik zeggen. ;)
En we zijn ook nog altijd aan het vernieuwen en verbeteren, dus geen paniek hoor. :p

Niet zo gaan opscheppen jij ik herinner een aanval op jullie waar ik verdedigde. waar 1 verdediger met 72 LP overbleef.
 

DeletedUser10740

We waren toen wel in de minderheid dacht ik hé en ook was nog eens de helft van ons online.
Het was geluk, maar geluk dwing je af... (zeg ik altijd :p)
 

DeletedUser385

ja door bij voorbaat bij de beste stedengroep je aan tesluiten..

deze wereld is al verloren.. is echt niets meer aan, ik had gehoopt op een spannende wereld zonder vaste bgs (alleen tijdelijk voor een weekje ofzo).. Dat maakt een wereld variable en dynamiek.. Op de manier waarop 't nu gaat zit er totaal geen spanning in.

Hoe je 't ook went of keert: v3 & the undertaker zullen altijd meer mensen krijgen: al is 't maar van mensen die gewoon graag in die stad willen en zich zo in the picture willen werken.
 

DeletedUser

Ben ik niet met je eens ruud. Er zijn nog veel losse kleinere bgs. Alleen JFA+SONUWE is een grote groep en het is jammer dat zij niet tegen elkaar durven te vechten. enne je weet dat DC tegenwoordig de meeste fortvechters aflevert bij een gevecht ;)
 

DeletedUser5740

ja door bij voorbaat bij de beste stedengroep je aan tesluiten..

deze wereld is al verloren.. is echt niets meer aan, ik had gehoopt op een spannende wereld zonder vaste bgs (alleen tijdelijk voor een weekje ofzo).. Dat maakt een wereld variable en dynamiek.. Op de manier waarop 't nu gaat zit er totaal geen spanning in.

Hoe je 't ook went of keert: v3 & the undertaker zullen altijd meer mensen krijgen: al is 't maar van mensen die gewoon graag in die stad willen en zich zo in the picture willen werken.

Dat is niet waar en dat weet je net zoals. Naast V3 en the undertaken zijn er nog veel meer steden in de wereld. Die vaak niets met bgs te maken hebben.
Maar dat is voor iemand die in de DC kliek zit of in de V3 kliek of the undertaken Kliek zit niet te begrijpen maar het is wel zo.

die steden maken de wereld leuk. En als er daar in oosten niks nutigs uitkomt ga ik in het westen battlen.
 
Bovenaan