• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Wanneer dien jij je ontslag in?

Je kan de fouten die op onze servers optreden niet blijven doorschuiven naar Innogames en de andere moderators.
Neem je verantwoordelijkheid!

Als the-west niet meer je 'ding' is, ga dan een nieuwe uitdaging zoeken...
Maar laat de spelers niet de gevolgen dragen van jouw passieve gedrag.

Tijd voor verandering. Acta est fabula.
 

DeletedUser4891



ce56dd91_in_before_lock.gif
 

DeletedUser6377

Dit is bepaald niet netjes!

Je hoeft niet tevreden over iemand te zijn maar dit slaat echt compleet nergens op!
 

DeletedUser

Dit is bepaald niet netjes!

Je hoeft niet tevreden over iemand te zijn maar dit slaat echt compleet nergens op!

Is het netjes om zo laat te reageren op bepaalde zaken? Is het netjes om gewoon niet te reageren op andere zaken? Is het netjes de schuld in de mods hun schoenen te schuiven als Marco de problemen niet als belangrijk acht?

Feit is gewoon dat hij een vraag heeft en aangezien dit forum is opgericht voor vragen aan Marco, het team en andere feedback is dit hier gewoon geschikt?
 

DeletedUser3012

Is het netjes om zo laat te reageren op bepaalde zaken? Is het netjes om gewoon niet te reageren op andere zaken? Is het netjes de schuld in de mods hun schoenen te schuiven als Marco de problemen niet als belangrijk acht?

Feit is gewoon dat hij een vraag heeft en aangezien dit forum is opgericht voor vragen aan Marco, het team en andere feedback is dit hier gewoon geschikt?

Waar heeft Marco de schuld in de schoenen van de mods geschoven?
 

DeletedUser6377

Wel ik geef hem eigenlijk groot gelijk.
Wanneer dien jij je ontslag in?
Daar viel ik met name over.
De agressieve en eisende stijl van zijn schrijven.

Inhoudelijk eens maar met de stijl absoluut niet ;)
 

DeletedUser6405

Beter te laat dan nooit; Happy St. Patrick !!

hF0117500


Of is dit een verkeerd topic?
 
Wel ik geef hem eigenlijk groot gelijk.

Daar viel ik met name over.
De agressieve en eisende stijl van zijn schrijven.

Inhoudelijk eens maar met de stijl absoluut niet ;)
Daar zit denk ik iets in, vooral omdat de kans dat hij er nu zelf op reageert vrijwel nihil is. Hij heeft nu een excuus... (´Ik reageer alleen op normale vragen...´)

Een beleefd berichtje met daarin hoe Marco The West ziet en bijv. met een vraag naar al die rotzooi die de Nl-servers over zich heen krijgen... Ik denk dat Marco daar hoe dan ook op zou reageren, omdat hij anders een modderfiguur zou slaan. Maar nu weet ik het niet, ik verwacht iig niet dat je een reactie van hem krijgt.
 

DeletedUser

Laat Marco de eer aan zichzelf houden is wat er met dit wordt bedoeld.

Een nettere toon voor maxy:
Marco, houdt de eer aan jezelf en neem ontslag.

Anders moeten we met zn allen maar een berichtje sturen naar de baas (ook de mods)
 

DeletedUser

Of Marco hou je loon en geef de rechten aan een mod om je ding te doen en bemoei je er niet meer mee. Ga dan ergens bakken in de zon liefst zo lang mogelijk :laugh:
 

DeletedUser

Ook al heb ik zelf mijn twijfels over marco, wil ik toch zeggen dat dit niet netjes is dat je dit toch beter via het support regelt en iemand niet voor iedereen zwart maakt (ook al is iemand zo zwart als kool).
 

DeletedUser14705

Het boeit me niet genoeg wat marco wel en niet doet.
Wat een raar topic...
 

DeletedUser6377

Laat Marco de eer aan zichzelf houden is wat er met dit wordt bedoeld.

Een nettere toon voor maxy:
Marco, houdt de eer aan jezelf en neem ontslag.

Anders moeten we met zn allen maar een berichtje sturen naar de baas (ook de mods)

Dat laatste zal meer effect hebben.

Enne met een nettere toen bedoel ik:
"Marco, denk je dat je het nog aankan? Of is het misschien verstandiger om naar een opvolger uit te kijken?"
 

DeletedUser

Ook al heb ik zelf mijn twijfels over marco, wil ik toch zeggen dat dit niet netjes is dat je dit toch beter via het support regelt en iemand niet voor iedereen zwart maakt (ook al is iemand zo zwart als kool).

Nah werkt niet via support. Dan worden je tickets gesloten en de nieuwe tickets ook en als het dan nog niet stopt supportban. Alleen dat laatste is nog maar bij één persoon gebeurd dat ik weet :p
 

Deleted User - 308552

Dat vroeg ik me ook al af :laugh: Maar ik weet niet zeker of-ie dat wel mag zeggen ;)
 

DeletedUser8307

Dat vroeg ik me ook al af :laugh: Maar ik weet niet zeker of-ie dat wel mag zeggen ;)

Hij is geen mod meer, dus wie gaat dat hem verbieden? ;)

Niet echt netjes deze beginpost, klopt. Alleen begrijp ik de frustratie wel. Als er zo passief gereageerd wordt op de ene fout na de andere (Onafhankelijkheidsverklaringen & St.-Patricksdaykortingen), dan is dat vrij logisch.
 

DeletedUser6377

Irrationeel en emotioneel gedrag is nooit logisch of gepast.
Anders heb je een zwak karakter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan