• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dit is bepaald niet netjes!

Je hoeft niet tevreden over iemand te zijn maar dit slaat echt compleet nergens op!

Dit gedeelte van het forum dient hiervoor!
We kunnen een hele discussie hebben over het feit of mijn eerste post nu op een gepaste/nette manier is overgebracht of niet. Het idee erachter blijft hetzelfde.

Ik geloof dat veel spelers ergens wel akkoord gaan met dit onderwerp. En je mag het nog zoveel gaan verbloemen als je wilt, altijd zal er wel iemand zijn die zich gaat storen aan één of andere zinsconstructie.

Ik kon het heel lief gaan vragen, maar soms is een schokeffect nu eenmaal beter.
 

DeletedUser6377

Dit gedeelte van het forum dient hiervoor!
We kunnen een hele discussie hebben over het feit of mijn eerste post nu op een gepaste/nette manier is overgebracht of niet. Het idee erachter blijft hetzelfde.

Ik geloof dat veel spelers ergens wel akkoord gaan met dit onderwerp. En je mag het nog zoveel gaan verbloemen als je wilt, altijd zal er wel iemand zijn die zich gaat storen aan één of andere zinsconstructie.

Ik kon het heel lief gaan vragen, maar soms is een schokeffect nu eenmaal beter.

Met een bot zwaard er op inhakken heeft meestal een averechts effect. Een goed geslepen zwaard daarentegen....

Oh en ik geloof dat niet echt iemand hier geschokt is. Hoogstens geschoffeerd misschien.
 

DeletedUser3012

Met een bot zwaard er op inhakken heeft meestal een averechts effect. Een goed geslepen zwaard daarentegen....

Oh en ik geloof dat niet echt iemand hier geschokt is. Hoogstens geschoffeerd misschien.

Ik geloof niet dat jij de gedachten en/of gevoelens kan lezen van mensen die dit topic lezen.
 

DeletedUser6377

Die kan ik juist uitstekend!
Woorden en de nuanceringen van de zinsconstructies verraden zo goed als alles.

Bovendien zal ik binnen enkele jaren dit o.a. als beroep uitoefenen :)
 

DeletedUser3012

Die kan ik juist uitstekend!
Woorden en de nuanceringen van de zinsconstructies verraden zo goed als alles.

Bovendien zal ik binnen enkele jaren dit o.a. als beroep uitoefenen :)

Dan mag je nog wel eens goed gaan bestuderen in welke mate mensen hun ware gezicht laten zien op een discussieforum van een nutteloos spelletje waar ze verder niet veel mensen IRL van kennen.

Maargoed, we gaan weer eens off-topic.
 

DeletedUser

Met een bot zwaard er op inhakken heeft meestal een averechts effect. Een goed geslepen zwaard daarentegen....

Oh en ik geloof dat niet echt iemand hier geschokt is. Hoogstens geschoffeerd misschien.

De meeste negatieve reacties komen van jou. Wat is jouw bijdrage aan dit topic?
Ik geef mijn mening. Is jouw intentie om alles af te breken? Of denk je alles beter te weten?
Ergens in het begin geef je me groot gelijk. Om dan enkele posts later te spreken over een zwak karakter? Wil je nu gewoon interessant doen?

Die kan ik juist uitstekend!
Woorden en de nuanceringen van de zinsconstructies verraden zo goed als alles.

Bovendien zal ik binnen enkele jaren dit o.a. als beroep uitoefenen :)

Stelt zich duidelijk kandidaat voor forummoderator of andere functie. Vandaar het geslijm/mooipraterij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

.. goeie gast die maxy, maar ligt beetje in z'n aard om dwars te liggen ..
 

DeletedUser6377

Meneer Baggings denk alsjeblieft na voordat je iets post.
Zoals ik al uitgebreid hier heb verteld ben ik het inhoudelijk roerend met je eens.
Alleen ben ik het totaal niet eens met hoe je je boodschap hebt verpakt.
Je brengt het nu zeer bot zo bot dat je men tegen de haren in gaat strijken, en het getuigt niet bepaald van intelligentie waardoor je weer minder serieus genomen wordt.

Leuk initiatief maar door hoe je het brengt zal het eerder als een boemerang op jou terugkomen. Dat is de boodschap die ik de hele tijd probeer over te brengen.
En zoals men kan zien is dit dus louter opbouwende kritiek!
 

DeletedUser

Meneer Baggings denk alsjeblieft na voordat je iets post.
Zoals ik al uitgebreid hier heb verteld ben ik het inhoudelijk roerend met je eens.
Alleen ben ik het totaal niet eens met hoe je je boodschap hebt verpakt.
Je brengt het nu zeer bot zo bot dat je men tegen de haren in gaat strijken, en het getuigt niet bepaald van intelligentie waardoor je weer minder serieus genomen wordt.

Leuk initiatief maar door hoe je het brengt zal het eerder als een boemerang op jou terugkomen. Dat is de boodschap die ik de hele tijd probeer over te brengen.
En zoals men kan zien is dit dus louter opbouwende kritiek!

De enige die momenteel het geheel aan het dramatiseren is, ben jij.
Kom aub niet af met woorden zoals 'intelligentie' om je iets beter te voelen...

I rest my case, dit loopt uit de hand.
Ik wacht nog gewoon op een reactie van Marco.
 

DeletedUser6377

Allereerst voel ik me niet beter door mijn dagelijkse spreektaal te gebruiken.
Ten tweede zal je die reactie van marco waarschijnlijk nooit krijgen :p
 

DeletedUser1448

Pff wat een zinloze topics vandaag zeg...
Stuur een brief naar inno als je marco weg wil zoals sommigen onder ons hebben gedaan (ik noem geen namen).
Het helpt niets om hier op het forum te zeuren...
 

DeletedUser6377

Oja roller?
Waarom weet jij daar meer van af dan ik?
Volgens mij loop je gewoon weer te trollen zoals altijd :p

Overigens, goed idee om daadwerkelijk te doen ;)
 
Meneer Baggings denk alsjeblieft na voordat je iets post.
Zoals ik al uitgebreid hier heb verteld ben ik het inhoudelijk roerend met je eens.
Alleen ben ik het totaal niet eens met hoe je je boodschap hebt verpakt.
Je brengt het nu zeer bot zo bot dat je men tegen de haren in gaat strijken, en het getuigt niet bepaald van intelligentie waardoor je weer minder serieus genomen wordt.

Leuk initiatief maar door hoe je het brengt zal het eerder als een boemerang op jou terugkomen. Dat is de boodschap die ik de hele tijd probeer over te brengen.
En zoals men kan zien is dit dus louter opbouwende kritiek!

Jij wordt totaal niet meer serieus genomen ;)
 

Deleted User - 308552

Ik neem het ook niet meer serieus... Tijd voor een slotje?
 

DeletedUser6377

Vraag jij dat nou aan ons?
Hoe kunnen we je dan nog serieus nemen? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan