Deleted User - 308552
Leones is heus niet de enige, zo bijzonder is dat niet.
Mis! Leones is wel bijzonder
OT: Ik sluit me aan bij de uiteenzetting van leones
Leones is heus niet de enige, zo bijzonder is dat niet.
Amen to that! _o_Hele lange tekst, ga naar het bericht om het te lezen
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen hooggeplaatste speler, maar ben onlangs pas op Briscoe begonnen.
Ik merkte op dat deze wereld eigenlijk zowat aan het uitsterven is:
- De grote forten worden nauwelijks/ nooit aangevallen.
- Kleinere forten worden af en toe eens aangevallen, maar deze komen nooit vol te zitten.
- Tussen steden is er (denk ik) ook niet echt veel competitie, omdat alle grotere steden/ allianties makkelijk een fort kunnen krijgen.
(Weinig grotere steden en veel forten)
- Ik ben nog nooit uitgedaagd tot een duel door een sterke speler, ookal kunnen deze mij aan.
Zelfs niet wanneer ik 3 dagen inactief ben en ik sta bij een grote stad, op Colorado lag ik allang K.O. na 6uur bij zo'n stad.
Waarom zou een sterke speler je ook aanvallen, ze kiezen iemand die meer ep opbrengt.- Ik ben nog nooit uitgedaagd tot een duel door een sterke speler, ookal kunnen deze mij aan.
Beste Thoreske,
Dit is dus echt niet waar.
De piogevechten zitten eigenlijk altijd vol.
Grotere forten worden best wel regelmatig aangevallen, en dan zijn er vaak in totaal wel 150 spelers die vechten.
En het is echt niet makkelijk voor een alliantie om een fort te krijgen.
Maar ja, hoe kun je dit ook allemaal weten, je hebt zelf nog helemaal nooit megedaan aan een fortgevecht op Briscoe
En het is natuurlijk logisch dat jij niet als je bij een grote stad veel wordt aangevallen, je bent immers nog maar level 33, en er zitten niet zoveel van jouw level in de grote steden.
Dus check eerst even de dingen die je zegt over de fortgevechten en bedenk eerst even hoe het komt dat je niet binnen 3 dagen ko bent bij een grote stad.
Mvg,
Merijn
Het zou vooral helpen als de allianties hun meest getalenteerde fg'ers er niet uit zouden flikkeren.ik kan je verzeker dat in arizona er genoeg gevechten plaatsvinden
ik kan je verzeker dat in arizona er genoeg gevechten plaatsvinden
Dit is niet waar. Daarnaast is 1 wereld direct de doodsteek voor het hele spelIk vind het samenvoegen van werelden eigenlijk wel een goed idee.
Zo zal je één actieve wereld creëren ipv meerdere eigenlijk saaie werelden waarop nauwelijks fg's zijn...
Dit verziekt alle verhoudingen. Volstrekt onhaalbaar en dus compleet gestoord om dit te doen.Voor de mensen met accounts op meerdere werelden zou ik voorstellen dat ze 1 account volledig overzetten,
en van de andere accounts (een deel van/volledig) hun inventaris.
Ja, nogal mis. Juist op deze werelden worden de meeste nuggets gevroten. Daarnaast is momenteel w1 de wereld met de meeste competitie (alhoewel colo de competitie met w1 goed aangaat). Bris en ari lijken zeer inactief maar dat valt enorm mee. W7 is de enige wereld die potentieel kandidaat zou kunnen zijn voor een sluiting.Er zullen idd veel accounts verloren gaan op deze manier.
Maar op w1, w7, Briscoe en Arizona is er volgens mij weinig competitie tussen de spelers, omdat ze met zo weinig zijn.
Wat leidt tot een klein nuggetverbruik en dus weinig winst voor Inno, of ben ik mis?
Hoe? Door het samenvoegen van alles zoals je eerder voorstelde is er juist geen enkele competitie meer en dus ook geen prikkel om nuggets te kopen. Ik heb gehoord van een aantal updates die eraan zitten te komen en ik denk dat je dan op dit punt totaal geen zorgen meer hoeft te maken. daarnaast is de situatie momenteel stabiel dus je hoeft enkel een geslaagde activiteit te implementeren (komt eraan als het goed is) en het spelersaantal (en competitie) zal stijgen.Als deze mensen nu allemaal naar 1 wereld worden gezet, zullen al deze spelers plots veel meer competitie ondervinden.
Aangezien mensen nogal competitief ingesteld zijn, zal dit ook leiden tot een groter nuggetverbruik, en dit bij meerdere spelers.
Bullshit. Ikzelf bewijs het tegendeel al.Spelers die nu in de top 20 staan zonder investeringen zullen merken dat dit niet meer mogelijk is dor het grote aantal spelers.
Deze spelers willen hun plaats graag behouden (wat logisch is) en zullen dus overgaan tot nuggetgebruik.
Om dit te stimuleren kan er bijvoorbeeld op het einde van elke 2 weken/ maand een prijs (nuggets, bonds,...) gegeven worden aan de hoogst geplaatste spelers in de ranking.
No shit, sherlock. Op colo is iedereen ongeveer lvl 50 dus op bris waar iedereen +100 is zal je inderdaad niet snel geduelleerd worden zolang je zelf niet lvl 120 bent. Daarnaast valt het met de fg's reuze mee. Eigenlijk het enige probleem voor de fg's is dat de allianties niet goed georganiseerd zijn in 2 grote partijen.Voor alle duidelijkheid, ik ben geen hooggeplaatste speler, maar ben onlangs pas op Briscoe begonnen.
Ik merkte op dat deze wereld eigenlijk zowat aan het uitsterven is:
- De grote forten worden nauwelijks/ nooit aangevallen.
- Kleinere forten worden af en toe eens aangevallen, maar deze komen nooit vol te zitten.
- Tussen steden is er (denk ik) ook niet echt veel competitie, omdat alle grotere steden/ allianties makkelijk een fort kunnen krijgen.
(Weinig grotere steden en veel forten)
- Ik ben nog nooit uitgedaagd tot een duel door een sterke speler, ookal kunnen deze mij aan.
Zelfs niet wanneer ik 3 dagen inactief ben en ik sta bij een grote stad, op Colorado lag ik allang K.O. na 6uur bij zo'n stad.
Onderzoek eerst je stellingen voordat je ze neerplempt. Hier klopt namelijk geen reet van.Kortom, het spel kan de spelers hier precies niet veel schelen en het lijkt gewoon tijdverdrijf te zijn voor hen, waarom zouden ze er dan ooit nuggets aan besteden?
Stilstand is verval, dat klopt. Gelukkig werkt innocrap driftig aan nieuwe updates waarvan ik alleen maar blij wordt (pas bij 2 eerdere updates ben ik blij geweest dus dit voorspelt veel goeds). Meer werelden samenbrengen is de doodsteek voor deze server dus dat lijkt me sowieso geen oplossing. Daarnaast doe jij aan symptoombestrijding en los je het werkelijke probleem niet op.Ik denk dat er meer spelers zullen stoppen als je niets doet (aangezien het een saai spel aan het worden is) dan als je de werelden samenbrengt.
Gelukkig werkt innocrap driftig aan nieuwe updates waarvan ik alleen maar blij wordt (pas bij 2 eerdere updates ben ik blij geweest dus dit voorspelt veel goeds).
Op Colorado iedereen level 50?
Op rang 1000 zijn ze level 52 en op rang 2000 level 29 en dan met 6000 spelers.... Ik denk dus dat het gemiddelde niet ver van level 50 af zal zitten en dus een behoorlijke benadering is.