• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco/Verzoek]

DeletedUser

Marco,

Zoals je misschien wel weet krimpt de Nederlandse server de laatste twee jaar en dreigt er nu hetzelfde te gebeuren als op de Deense server, werelden met 500 spelers die compleet zijn doodgestoken. Nu is het mijn vraag/verzoek aan jou om samen met de Nederlandse community een oplossing te vinden op dit probleem. Er zijn goede ideeën binnen de community die voor zowel de community als innogames winstgevend zijn. Denk bijvoorbeeld aan het samenvoegen van een aantal werelden(1+7 en arizona en briscoe?) en hierna het openen van bijvoorbeeld een nieuwe non-pa wereld, en het openstellen van migratie naar andere servers.

Als de communicatie tussen de community en innogames goed verloopt ben ik ervan overtuigt dat de Nederlandse server weer licht kan opleven, met hopelijk een resultaat dat leidt tot volle hoofdfort FG's. Bied de community alsjeblieft een kans en overleg goed met innogames want een spel als t-w mag gewoon niet doodbloeden.

Dan heb ik nog een vraag: Zijn wereld 1 en 7 winstgevend voor innogames?

Mvg La Razz,
 

DeletedUser15153

Ik betwijfel of marco vraag zal geven op het feit of werelden winstgevend zijn of niet.

Maar het idee van enkele werelden samenvoegen vind ik helemaal geen slecht plan. Wel zal er gekeken moeten worden naar de bijvoorbeeld de levelverhoudingen. Als Briscoe en Arizona samen zouden gaan, zouden er van Arizona waarschijnlijk veeels te veel level 120'ers komen.

Het idee is leuk, maar het zal goed, heel goed uitgewerkt moeten worden.
 

DeletedUser3012

Ik betwijfel of marco vraag zal geven op het feit of werelden winstgevend zijn of niet.

Maar het idee van enkele werelden samenvoegen vind ik helemaal geen slecht plan. Wel zal er gekeken moeten worden naar de bijvoorbeeld de levelverhoudingen. Als Briscoe en Arizona samen zouden gaan, zouden er van Arizona waarschijnlijk veeels te veel level 120'ers komen.

Het idee is leuk, maar het zal goed, heel goed uitgewerkt moeten worden.

Arizona: 268 level 120'ers.
Briscoe: 254 level 120'ers.

Valt best mee dus. ;)
 
Marco,

Zoals je misschien wel weet krimpt de Nederlandse server de laatste twee jaar en dreigt er nu hetzelfde te gebeuren als op de Deense server, werelden met 500 spelers die compleet zijn doodgestoken. Nu is het mijn vraag/verzoek aan jou om samen met de Nederlandse community een oplossing te vinden op dit probleem. Er zijn goede ideeën binnen de community die voor zowel de community als innogames winstgevend zijn. Denk bijvoorbeeld aan het samenvoegen van een aantal werelden(1+7 en arizona en briscoe?) en hierna het openen van bijvoorbeeld een nieuwe non-pa wereld, en het openstellen van migratie naar andere servers.

Als de communicatie tussen de community en innogames goed verloopt ben ik ervan overtuigt dat de Nederlandse server weer licht kan opleven, met hopelijk een resultaat dat leidt tot volle hoofdfort FG's. Bied de community alsjeblieft een kans en overleg goed met innogames want een spel als t-w mag gewoon niet doodbloeden.

Dan heb ik nog een vraag: Zijn wereld 1 en 7 winstgevend voor innogames?

Mvg La Razz,

Samenvoegen nadeel: Ik heb meerdere accounts, ik moet accounts opgeven die al jaren bestaan, alles voor niets.
Nieuwe non-pa wereld nadeel: Niet winstgevend, oude spelers zullen alleen blij zijn en die geven niets meer uit.
Migratie naar andere servers nadeel: Als een hele groep besluit te migreren maakt deze groep de huidige wereld kapot. Bepaalde werelden lopen juist weer leeg en mensen stoppen.
 

DeletedUser6801

En voor die volle fortgevechten. Volgens mij is een veel betere oplossing daarvoor om de mensen die mee mogen doen aan frotgevechten gewoon te halveren, net zoals op de beta het geval is/was. Dus in een hoofdfort is plek voor 70 aanvallers en 60 verdedigers, basisfort 42 verdedigers en 50 aanvallers enz.
 

DeletedUser15153

En een reclamecampagne kan ook wel helpen.

Gaat niet gebeuren. Tw is niet het meestverdienende spel voor Innogames, dus betwijfel of ze geld gaan besteden aan en spel waar ze toch niet superveel binnen gaa halen.
 

DeletedUser

Samenvoegen nadeel: Ik heb meerdere accounts, ik moet accounts opgeven die al jaren bestaan, alles voor niets.
Nieuwe non-pa wereld nadeel: Niet winstgevend, oude spelers zullen alleen blij zijn en die geven niets meer uit.
Migratie naar andere servers nadeel: Als een hele groep besluit te migreren maakt deze groep de huidige wereld kapot. Bepaalde werelden lopen juist weer leeg en mensen stoppen.

Natuurlijk mogen mensen met meerdere accounts hun account niet verliezen, heb zelf ook accounts op w7,8,9 en 10. Ik denk dat bij het samenvoegen van bijvoorbeeld wereld 1 en 7 de meeste spelers wel op de Nederlandse blijven, een Nederlandse is nog altijd leuker dan bijvoorbeeld een Poolse ;) Ik zou zelf bijvoorbeeld wel graag naar een Poolse wereld willen migreren als dat zou kunnen.

Ik denk trouwens dat er best veel vraag zal zijn naar een nieuwe non-pa wereld, als wereld 1 winstgevend zou zijn waarom een nieuwe non-pa wereld dan niet :)?


En voor die volle fortgevechten. Volgens mij is een veel betere oplossing daarvoor om de mensen die mee mogen doen aan frotgevechten gewoon te halveren, net zoals op de beta het geval is/was. Dus in een hoofdfort is plek voor 70 aanvallers en 60 verdedigers, basisfort 42 verdedigers en 50 aanvallers enz.

Zou natuurlijk ook geweldig zijn, dan kunnen er hopelijk ook wat meer fortgevechten op een dag komen en dan kunnen de wat kleinere steden ook een fort proberen te veroveren. Voer dit vooral in op briscoe marco want we krijgen daar niet eens een basisfort vol :hmf:

En een reclamecampagne kan ook wel helpen.

Lijkt me niet dat dat voor inno winstgevend is, misschien moet er meer aan mond-op-mond reclame worden gedaan.

Edit: Marco misschien zou het ook een goed idee zijn om polls te starten waarin je pollt wat de community wil ;)? Zou zeer gewaardeerd worden lijkt mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Wereld één is een wereld vol met goede spelers, spelers die al jaren spelen. Het feit al dat er rond de 400 level 120'ers zijn zegt genoeg denk ik. En volgens mij geeft wereld één nog redelijk veel winst, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Het is iig een actieve wereld nog, en die mag niet opgegeven worden noch samengevoegd worden naar mijn mening.

Maar dat veranderd niks aan het feit dat the-west stilaan inactiever en inactiever wordt. Als je weet dat we ooit van meer dan 100.000 spelers kwamen op twee werelden, en er nu nog maar aan (geschat) 12.000 spelers zitten (voor 7 werelden) dan kan je wel stellen dat het hier niet actief meer is. :)
 

DeletedUser

Nu ik zo nadenk denk ik dat halvering van het aantal spelers in een fortgevecht, de fortgevechten balanceren d.m.v. LP minder belangrijk te maken en custom maps misschien wel de beste oplossing zijn.
 

DeletedUser6377

En een reclamecampagne kan ook wel helpen.
Ik zag laatst op mijn uni reclame voor grepolis...
Doe het dan ook voor tw! (hoeft niet zo uitgebreid als grepolis maar een beetje zou al helpen)

Wereld één is een wereld vol met goede spelers, spelers die al jaren spelen. Het feit al dat er rond de 400 level 120'ers zijn zegt genoeg denk ik. En volgens mij geeft wereld één nog redelijk veel winst, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Het is iig een actieve wereld nog, en die mag niet opgegeven worden noch samengevoegd worden naar mijn mening.

Maar dat veranderd niks aan het feit dat the-west stilaan inactiever en inactiever wordt. Als je weet dat we ooit van meer dan 100.000 spelers kwamen op twee werelden, en er nu nog maar aan (geschat) 12.000 spelers zitten (voor 7 werelden) dan kan je wel stellen dat het hier niet actief meer is. :)

W1 moet gewoon de pro wereld worden van .nl, dus er zou op bris & colo ook zodanig reclame voor gemaakt moeten worden. Dus dat als je goed wil zijn dat ze dan ook moeten beginnen op w1.
In dat geval hebben we een vrij actieve wereld met veel ervaring en kennis. Op dit fundament kan de nederlandse community zich stabiliseren en weer uitbouwen.

Zodra w1 dood is kan de gehele nederlandstalige server opgedoekt worden!
 

DeletedUser15449

Misschien is het een idee om spelers dingen te laten kopen met ingame geld? Zo kan je bijv. voor 1.500.000$ een howdah pistool kopen in de shop. En een gouden tomahawk voor 1.300.000$. Zodat er minder geld is in het spel en spelers meer met hun ingame geld kunnen doen. En ook delen van set's verkopen in de shop. Zodat je bijv. Doc's paard voor 150.000$ kan kopen. Zou het spel een stuk leuker maken. Nu zit ik met 3.000.000$ waarmee ik niks kan. Spelers verkopen hun spullen niet en mijn geld rot weg.
 
Misschien is het een idee om spelers dingen te laten kopen met ingame geld? Zo kan je bijv. voor 1.500.000$ een howdah pistool kopen in de shop. En een gouden tomahawk voor 1.300.000$. Zodat er minder geld is in het spel en spelers meer met hun ingame geld kunnen doen. En ook delen van set's verkopen in de shop. Zodat je bijv. Doc's paard voor 150.000$ kan kopen. Zou het spel een stuk leuker maken. Nu zit ik met 3.000.000$ waarmee ik niks kan. Spelers verkopen hun spullen niet en mijn geld rot weg.

Waarom is de houden tomahawk minder waard dan een howdah :p
 
Misschien is het een idee om spelers dingen te laten kopen met ingame geld? Zo kan je bijv. voor 1.500.000$ een howdah pistool kopen in de shop. En een gouden tomahawk voor 1.300.000$. Zodat er minder geld is in het spel en spelers meer met hun ingame geld kunnen doen. En ook delen van set's verkopen in de shop. Zodat je bijv. Doc's paard voor 150.000$ kan kopen. Zou het spel een stuk leuker maken. Nu zit ik met 3.000.000$ waarmee ik niks kan. Spelers verkopen hun spullen niet en mijn geld rot weg.

Slecht idee in die zin dat de prijzen vrij laag zijn :p Bovendien moeten sommige dingen exclusief blijven, doc´s spullen waren éénmalig en dat moet zo blijven. ;) Het is wel een goed idee om meer dingen voor dollars beschikbaar te maken, maar ik zou dan eerder denken aan kistjes dan aan de wapens zelf. Hou je het nog een beetje spannend. Bijvoorbeeld: Houten kistje voor 6,5k. Ijzeren kistje 9k. Stalen kistje 50k. (Omdat stalen kistjes écht veel beter zijn dan ijzeren kistjes. ;) ) En dan wel dat je maximaal 1 kistje per week kan kopen ofzo, anders hebben rijke spelers de kans de hele markt te ontwrichten met een stortvloed aan rudolph´s en genaamde wapens. Verder zou ik eerder buffs beschikbaar maken voor ingame geld. Dus snelheidsbuff, LP buffs, Arbeidspuntenbuffs, enz. allemaal tegen dollars. (Prijzen mogen natuurlijk best hoog zijn. Arbeidspuntenbuff van +150 voor 10 arbeiden bijvoorbeeld 100k ofzo, anders gaat iedereen er altijd gebruik van maken. ;) )
 
Bovenaan