• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Virus The West

DeletedUser

Ik kan wel op de premium werelden komen...
Maar komt vanzelf wel weer goed (hoop ik)
 

DeletedUser

Ik raad aan spyware terminator te downloaden, volledige gratis en alles inbegrepen, gebruik het zelf ook op mijn pc.
 
Ik gebruik zelf ook AVG Free 2011. Het lijkt erop dat het probleem zich alleen met 9.0 voordoet.

Ik weet momenteel niet wat er aan te doen valt, als ik wat weet dan komen jullie het ook te weten.
 

DeletedUser12409

Ok, bedankt. Tot dan speel ik The West wel op de pc i.p.v. laptop. ;)
 

DeletedUser

ik heb er geen last van met AVG free 2011
dus.. gewoon updaten en klaar is kees
 

DeletedUser12778

Ik heb nu AVG geupdate van 9 naar 2011 betaalde versie.
maar bij mij doet hij het nog steeds niet (dus dat AVG het virus ziet en ik niet kan spelen:o)
 

DeletedUser

ik heb dit virus op de beta weg gekregen door caches the wissen maar hier op nl lukt dat niet zo goed :p btw het virus :D

naamloos2d.jpg


btw ik heb dit ook geraporteerd bij de bugtracker van de beta aangezien het daar ook is

btw AVG 9.0.901 :p

Een aantal maanden geleden was deze fout op .net. Daar is destijds het volgende topic over gekomen: klik (hier). Ikzelf kan het helaas niet uittesten of het werkt aangezien ik ook geen enkel probleem ondervindt.

Vooraleer je dat topic raadpleegt, probeer je eerst AVG eens af te sluiten en opnieuw in te loggen zoals leones zegt.
deze fout heb ik ook dikwijls gehad op de beta vroeger maar dat was geen virus eerder een server die constant update :p

op .net zeggen in dit geval zoek een andere virus scanner maar ben niet zot he heb nog betaald voor deze http://forum.the-west.net/showthread.php?t=47176


het enige raren is dat ik op de beta terug gewoon kan spelen en op nl niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1709

Ik heb hetzelfde probleem, heb nu al twee dagen niet kunnen spelen, en begin het een beetje zat te worden. Ik heb ook een free version van AVG overigens.
 

DeletedUser

Maar als ze nu een andere virusscanner installeren dan is het toch opgelost?
Ik raad spyware terminator aan echt zeer goed!
 
Bovenaan