• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek] Naam Veranderen

DeletedUser14251

Ik denk niet dat er ooit zo'n functie gaat komen, inno heeft wat mij betreft wel wat beters te doen dan hier wat voor schrijven. Al is er wel een geval geweest van iemand waarbij de naam is veranderd, maar die was wel een gamemod.


Nee, nu niet nee want de enige mensen die hierop reageren zijn gewoon normale spelers ik had gehoopt dat Marco of iemand anders die een mod is hierop zou reageren maar tot nu toe nog niks gehoord van hun!!
 

DeletedUser15117

Nee, nu niet nee want de enige mensen die hierop reageren zijn gewoon normale spelers ik had gehoopt dat Marco of iemand anders die een mod is hierop zou reageren maar tot nu toe nog niks gehoord van hun!!

Met schrijven bedoelde ik die functie programmeren ;).
 

DeletedUser14251

Met schrijven bedoelde ik die functie programmeren ;).

Als dit ooit al in de game was geimplementeerd zoals in de eerdere berichten door iemand werd Gezegd dan zou het toch niet moeilijk zijn om dat opnieuw te gebruiken/een nieuwe te maken!! tis niet dat er 1 iemand aan het spel werkt zijn vast wel een stuk of 10 a 20 mensen die aan 1 spel werken zie niet echt het probleem waarom dat niet zou kunnen.
 
daar heeft het denk ik niets mee te maken :p want inno kan winst maken met zo'n naamsveranderingsysteem, volgens het zelfde principe als de huidskleur enz van de avatars... Ik denk gewoon dat je naam en reputatie in dit spel heel belangrijk zijn..
 
Ook zeker dat ja. Maar goed, je kan er natuurlijk voor kiezen gewoon niet te veranderen. Dan is er niets aan de hand. Maar reputaties van dieven enzo. :S
 

DeletedUser4007

daar heeft het denk ik niets mee te maken :p want inno kan winst maken met zo'n naamsveranderingsysteem, volgens het zelfde principe als de huidskleur enz van de avatars... Ik denk gewoon dat je naam en reputatie in dit spel heel belangrijk zijn..

eenmalige opbrengsten vind inno niet interessant
betere ideeen zijn degene die vaak aangeklikt worden
zoals de diverse events:cool:
 

DeletedUser16131

Ik wil Leones zijn mening hierover wel eens horen :p als er iemand weet hoe in het elkaar zit is hij het wel ^^ wie roept hem ff ?
 
Mijn mening is nee. Als je een goede reden hebt kan je het bij de support proberen, misschien vinden ze de reden ook goed genoeg en doen ze het voor je.
Als je niet blij bent met de naam die je hebt gekozen, had je daar bij het registreren maar wat langer over moeten nadenken.
 

DeletedUser4007

helemaal met leones eens
laat ze maar nuttige dingen doen aan het spel
bugs, vertaalfouten e.d.
dat heeft meer nut:p
 
Bovenaan