• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek] Naam Veranderen

DeletedUser14251

Zoals de titel al zegt ^

Zou het niet leuk zijn om je naam eens te veranderen?? om bijvoorbeeld af te komen van die irritante Letter(s) die je er voor no reason bij hebt gezet toen je je ging aanmelden omdat je toen vast dacht ik ga dit spel misschien maar 1 weekje spelen en dan stop ik er wel mee?:unsure: dat ik had ik dus in het begin. En mijn TheWest naam begint mij een beetje te irriteren :p ik had op dat moment toen ik mij aanmeldde geen idee dat ik dit spel nog zou spelen voor 4 jaar en langer!! mijn naam op dit moment is yusufe123 en ik zou graag mijn naam gewoon willen veranderen in Yusuf of iets anders!! tis niet een grote verandering maar een kleine dat hebben de meeste mensen vast ook en daarom zou het toch vast geen probleem zijn om dat in de game te stoppen? gewoon voor 1x ofzo dat iedereen 1 kans krijgt om zijn hele naam te veranderen (of niet).

Hoor het wel wat andere hiervan vinden!! :)

MVG,
Yusuf
 
Lijkt me op zich niet een slecht idee en zeker als Inno het zou aanbieden tegen een klein bedrag in nuggets. Verdient Inno er ook nog aan.
 

DeletedUser16170

leuk idee voor klein prijsje in nuggets zoals rick zij spelers blij inno blij
 
Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook nadelen, als spelers hun naam helemaal veranderen kan je ze niet meer herkennen en ook bijvoorbeeld bedriegers die hun naam+plaatje veranderen, kunnen zo iedereen bedriegen en steeds maar weer.
Als dit een paar keer gebeurt is, is 't vertrouwen natuurlijk ver te zoeken :S
 

DeletedUser16170

dat is ook zo of gestopte spelers die je ken dat ze met die naam veder gaan
 
dan moet je er een geschiedenis bijvoegen, met welke naam die heeft gehad en eventueel bij welke stad die gezeten heeft
 
Geschiedenis bijvoegen zou idd misschien wel mooi zijn van oude naam dan, maar niet van steden.
En het idee van Jordes doet er niet toe, want daar verdient Inno niets aan.
 

DeletedUser14251

Leuk idee voor nuggets enzo maar waarom ook niet gratis?? ik bedoel het kan natuurlijk ook zo: 1ste keer gratis en vanaf dan elke keer dat je je naam gaat veranderen word het duurder kwa nuggets laten we zeggen 100 nuggets per keer dat je je naam veranderd dus zoals dit: 1ste keer gratis, 2de keer 100 nuggets 3de 200 nuggets enz.

Maar zoals mijn idee was bij mijn begintopic *EENMALIG*dus niet dat je het elke keer kunt veranderen 1x de kans om te veranderen en als je dan een verkeerde naam hebt gedaan ja... pech gehad!!! misschien dat je dan ooit nog een kans krijgt ofzo tijdens een event of iets dergelijks

En ik neem aan dat als je een speler op je profiel hebt gezet die bijvoorbeeld een *BEDRIEGER* is, dat als die zijn naam dan veranderd je nog steeds via die oude naam op je profiel naar zijn profiel kunt komen!!
Dus bijvoorbeeld iemand heet: BEDRIEGER en zo heb jij hem vermeld op je profiel dus zo een klikbare naam dat je dan op zijn profiel komt, en hij veranderd zijn naam naar: GEEN BEDRIEGER dat als je op je profiel op de naam BEDRIEGER klikt je word omgeleid naar zijn nieuwe naam/profiel dus dat zou dan GEEN BEDRIEGER zijn. (hopelijk is dit duidelijk :p)


Oh en even een random vraag: zou het handig zijn voor mij om deze vraag op de .net forums te plaatsen?? aangezien het daar beter kwa mods en dergelijke??


MVG,
Yusuf
 
Mjah, het eerste lijkt me niet redelijk, want als je verandert denk je daar goed over na, bijna niemand zal vaker naam veranderen.
Als dat dan gratis is heeft Inno er weer niets aan..
Het tweede staat me wel aan :)
 

DeletedUser14251

Maar zoals je zegt rick het 1ste slaat niet aan dus hebben bedriegers daar vast ook niks aan als ze mensen gaan bedriegen gaan ze vast en zeker geen nuggets kopen ik bedoel anders zouden ze niet gaan bedriegen he, :p!! (als je nuggets koop kan je er heel veel mee)! en mods enzo doen toch niks tegen bedriegers ze zeggen alleen maar het is je eigen schuld blablabla en dat het niet tegen de regels is etc.


Niet grof bedoeld tegen inno ofzo hoor maar wat heeft inno hier aan?? ik bedoel jajaja ze willen geld verdienen maar dat verdienen ze wel genoeg bij events (nogmaals niks persoonlijks inno/mods etc.) 1x iets gratis kan toch wel :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Deze functie is er jaren geleden geweest, maar dit is afgeschaft om goede redenen weet ik me te herinneren.

Wat ik wel een goed idee vind is dat je je naam kunt veranderen als je daar gegronde redenen voor hebt. Op dit moment geldt daar een 0-tolerance policy voor. Dat vind ik dan weer te ver gaan ;)
 

DeletedUser14251

Deze functie is er jaren geleden geweest, maar dit is afgeschaft om goede redenen weet ik me te herinneren.

Wat ik wel een goed idee vind is dat je je naam kunt veranderen als je daar gegronde redenen voor hebt. Op dit moment geldt daar een 0-tolerance policy voor. Dat vind ik dan weer te ver gaan ;)

Dat zou kunnen of ze geven iedereen gewoon 1 kans om zijn naam te veranderen dat zou vast niet moeilijk moeten zijn om te implementeren? of vergis ik me daarin?
 
Na 3 jaar eenmalig voor 500 nuggets.

Ook klinkt dit steeds meer als een idee, dus voor het ei van columbus, dan dat het een verzoek is :p

Tribgrep, ik ben nieuwsgierig naar die redenen :D
 

DeletedUser4007

Wat ik wel een goed idee vind is dat je je naam kunt veranderen als je daar gegronde redenen voor hebt.

vertel mij dan maar eens wat een gegronde reden is?

misschien eerst nadenken voor je een naam gebruikt???
:p
 
Ik ook niet en yusuf, ik vind op zich ook best dat het gratis zou mogen hoor, maar we moeten 't ook reëel bekijken en dat is toch echt dat als Inno niets verdient het er niet (snel) komt. ;)
 

DeletedUser15117

Ik denk niet dat er ooit zo'n functie gaat komen, inno heeft wat mij betreft wel wat beters te doen dan hier wat voor schrijven. Al is er wel een geval geweest van iemand waarbij de naam is veranderd, maar die was wel een gamemod.
 
Bovenaan