• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsquest

DeletedUser

Ik heb 1 boeket bloemen "verspild" waardoor ik geen vaardigheidspunt op lp heb gekregen :(

Bah, ik ben nu al twee keer toegekomen wanneer net mijn tegenstander zijn bloemen kwijt is. Telkens 116 xp en geen vaardigheidspunt :s

Hoe heb je het 2e boeket gevonden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Iemand met bloemen op w5? Ik heb er daar nog 3. Stuur me ingame maar een PM!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Ik heb ze geanulleerd en toen kreeg ik gewoon 116 xp, maar geen vaardigheidspunt.

Tja dan was je net te laat en had je tegenstander geen boeketje aan. Het beste kun je het venstertje net voor het duel nog eens vernieuwen. :)
 

DeletedUser4007

niet iets neerzetten wat ik niet bedoel

dan graag post deleten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

iemand op w7 met een boeket wil graag dueleren (heb er zelf ook een boeket)
 

DeletedUser4007

leuk gedaan van inno
als je doet wat de mail zegt wordt je dus gestraft met geen extra vaardigheidspunten...

heel slim verzonnen:up:

boeket vinden
boeket afleveren

waar staat dat cancellen van duel????????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bloemen.

Je kan dus 3 maal die bloemen vinden.Kan je ook 3 maal vs dezelfde speler dat duel doen ? Of krijg je die lp + ep maar 1 maal per speler ?

De vraag is dus of ik 3 maal met dezelfde speler kan afspreken of moet ik moeilijk gaan doen en 3 verschillende spelers zoeken ?
 

DeletedUser

Als iemand je duelleert en die draagt geen boeket, dan ben je ook je bloemen kwijt en krijg je geen vaardigheidspunt :(
 
waarom krijgt de 1 wel een mail met de opdracht en beschijving en de ander niet!!!
op deze manier krijg je een hoop slechte reakties en is ook nie bevoordelijk voor het aantrekken van nieuwe spelers
innogames maakt de ene miskleun na de andere
eerst met de greenhorn opdracht (die ik ook nog moet krijgen) en nu dit gedoe weer
het is ook altijd hetzelfde mat die duitsers
 

DeletedUser

Het staat gewoon in de beschrijving van de bos bloemen:
- Krijg tot wel drie bossen bloemen terwijl je arbeid verricht
- echte liefde is liefde die terugkeert
- Ruil je trouwe revolver in voor bloemen die met liefde worden gegeven
- Toon je medestrijders genegenheid en groei door deze nieuwe ervaring

Misschien niet zo moeilijk om hieruit af te leiden wat de bedoeling is?
Ik vind het niet zo'n slechte opdracht eigenlijk.
Het is op zich ook logisch dat je levenspunten krijgt, het symbool hiervoor is immers een hartje.
 
ik en meerdere met mij hebben die hele beschrijving niet gehad!!!
dat is mijn punt
waarom de 1 wel en de ander niet?
 

DeletedUser

misschien bij ongewenst? was bij mij

maar wat moet je nu juist doen om die reeks te starten eigenlijk, want ik heb gewoon werkzaamheden gedaan en niks gekregen
 

DeletedUser13403

Tijdsduur

Kan iemand mij zeggen hoelang de Valentijnsquest actief blijft? Ik ontdekte het pas deze avond, en heb nog niet alles gevonden... :(
Hoogachtend,
Divinegunshot
 
Bovenaan