• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsquest

DeletedUser

Ik raad jullie wel aan om daar een beetje mee uit te kijken. Als iemand je duelleert en hij draagt geen roos, dan ben je hem kwijt ;) Dat gebeurde mij op wereld 5 ook al.
 

DeletedUser

op w5 heb ik nog wat rozen, duelleren kan altijd.
heb net weer nieuwe rozen gepakt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit is toch maar een slechte quest hoor. Zelfs al spreek je af, kan ofwel jijzelf of je tegenstander nog aangevallen worden en ben je alletwee je xp en vaardigheidspunt kwijt. Intussen ben ik al twee maal mijn rozen kwijtgeraakt.

Hopelijk vinden ze er volgend jaar iets beter op.

Intussen ga ik zelf maar wat mensen duelleren die met ronzen rondlopen. Heb ik er tenminste nog iets aan.
 

DeletedUser

Dit is toch maar een slechte quest hoor. Zelfs al spreek je af, kan ofwel jijzelf of je tegenstander nog aangevallen worden en ben je alletwee je xp en vaardigheidspunt kwijt. Intussen ben ik al twee maal mijn rozen kwijtgeraakt.

Hopelijk vinden ze er volgend jaar iets beter op.

Intussen ga ik zelf maar wat mensen duelleren die met ronzen rondlopen. Heb ik er tenminste nog iets aan.

Je moet het duel gewoon meteen nadat je het gestart hebt afbreken. Dan weet je zeker dat er niemand tussen kan komen en het werkt ook gewoon ;)
 
Ik kreeg op .net ook een ticket daarover, en toen bleek het dat een van de twee gewoon vlak voor het duel al was aangevallen, niks aan te doen.
 

DeletedUser

Ik kreeg op .net ook een ticket daarover, en toen bleek het dat een van de twee gewoon vlak voor het duel al was aangevallen, niks aan te doen.

Gewoon duel afbreken zoals the simmies zegt en niks aan de hand he.
 

DeletedUser

Spijtig dat je geen medaille of zoiets krijgt, ik ga in ieder geval mijn 3e boeket bijhouden als souvenir
 

DeletedUser

wat moet je nou doen met die bloemen? Ik heb ze nu alle 3 maar weet niet wat ik moet doen.
 
Bovenaan