• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsquest

DeletedUser11612

Ik hoop dat de moderators snel antwoorden op support berichten. Vorig jaar questen afgsloten, nooit die ketting gekregen helaas. Dus ik wil dit jaar graag die questen opnieuw doen op w3, maar dan wil ik hem wel krijgen.:rolleyes:
 

DeletedUser3430

Per duel met bloemen vs bloemen (max 3 duels)

Je hebt één vaardigheidspunt gekregen bij levenspunten en 167 ervaringspunten.
 

DeletedUser

Dan droeg 1 van beiden het bos rozen niet meer op moment van stoppen van t duel. Had ik op W7 ook 2 keer.
 

DeletedUser

Kan iemand evt. de wiki aanvullen over deze opdracht? Ik heb juist een boeket maar geen tijd om 40 blz. chronologisch te lezen.

Alvast bedankt vanwege mij en ik denk vele anderen
:up:
 

DeletedUser1053

Kan iemand evt. de wiki aanvullen over deze opdracht? Ik heb juist een boeket maar geen tijd om 40 blz. chronologisch te lezen.

Alvast bedankt vanwege mij en ik denk vele anderen
:up:

Je moet gewoon met bloemen aan iemand duelleren, die zijn bloemen ook aan heeft. Dan zul je ervaring en een vaardigheidspunt op levenspunten krijgen. Het is dus geen opdracht. :)

Als je de moeite had genomen om een paar pagina's terug te lezen had je dit ook zo gevonden. Niet alles hoeft meteen kant en klaar in de wiki te staan.;)
 

DeletedUser3753

ik had één keer zelf geen bloemen aan en hij wel,maar ik kreeg er geen levenspunt bij. En toen had ik het voor de tweede keer gedaan, toen had ik wel bloemen en hij weet ik niet, en toen kreeg ik er ook geen levenspunt bij
 

DeletedUser1053

ik had één keer zelf geen bloemen aan en hij wel,maar ik kreeg er geen levenspunt bij. En toen had ik het voor de tweede keer gedaan, toen had ik wel bloemen en hij weet ik niet, en toen kreeg ik er ook geen levenspunt bij

Dit klopt gewoon, want je moet per se allebei een bos bloemen aanhebben om de vaardigheidspunt op levenspunten te ontvangen.;) Opletten dus, want de bos bloemen verdwijnt wel, wat in mijn ogen best zonde is gezien je het puntje dan nooit meer kunt krijgen.:blink:
 
Mensen die me willen slaan met een bosje rozen opgelet: stuur een telegrammetje op de betreffende wereld, dan komt het zo voor elkaar, vanavond heb ik geen tijd meer om je in de ranglijst op te zoeken op elke wereld enzo...
Mijn spelersnaam is hetzelfde als hier.
 
Bovenaan