• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.23 - Discussieer hier!

DeletedUser

als dat gebeurt kap ik er in ieder geval mee :)

maar volgens mij gingen ze over elke wereld een poll houden over het al dan niet invoeren van deze premium feature..
 

DeletedUser

Skill reset gaat het spel de das om doen. Maar dat maakt niet uit, want alles draait om de centjes bij innogames niet om de kwaliteit...

Groot gelijk ;)
Jammer dat het spel zo zal eindigen,alle goede spelers zullen wss stoppen.
 
als dat gebeurt kap ik er in ieder geval mee :)

maar volgens mij gingen ze over elke wereld een poll houden over het al dan niet invoeren van deze premium feature..

maar op de beta hebben heelveel voorgestemd hoor:mad:
Ik vind ook dat ze het egt niet moeten doen...
voor de niet premiumspelers is er dan gelijk veel minder aan omdat ze alles om moeten gaan kopen --> veel geld en tijd!:rolleyes:
 

DeletedUser8307

maar op de beta hebben heelveel voorgestemd hoor:mad:
Ik vind ook dat ze het egt niet moeten doen...
voor de niet premiumspelers is er dan gelijk veel minder aan omdat ze alles om moeten gaan kopen --> veel geld en tijd!:rolleyes:

Idd. Op de beta hebber er veel voor gestemd. Maar de meesten stemden tegen.

Vind het ook dat er niet echt zou mogen komen :(.

MvG,
Hannes
 

DeletedUser

Misschien moet er maar een premum optie komen. Dat je de sjamaan weer naar de basis kosten kan zetten.

En ook dat je de wachttijd voor een stad weer naar 2 uur kan zetten, want dit loopt bij mij beiden hard op.
 

DeletedUser

4 word afgerond naar 5 ;), maar anders moet ik dat idee weer vertalen en in eht engelse forum zetten. Heb daar ff geen tijd voor.

Misschien als iemand anders dit wil doen?
 

DeletedUser1053

Ik verwacht niet dat dit echt in het spel komt.:) Nu lijkt het wel leuk voor sommige spelers, omdat je dan alle opdrachten zo kunt doen. Maar als je vooruit denkt zal dit uiteindelijk erg nadelig voor het spel worden, zoals hier al eerder gezegd. Om maar een voorbeeld te noemen: je kunt (met voldoende GN) feitelijk iedere speler aan, hoe sterk hij/zij ook is. Je past je skils perfect aan, duelleert en veranderd ze weer zodat je bijvoorbeeld trein overvallen kunt doen.:o
 

DeletedUser

Ik hoop ook echt dat dat er niet komt. Niet alleen omdat ik geen premium gebruik en het ook niet ga gebruiken, maar ook omdat het zo voor de premiumgebruikers veel te makkelijk wordt.
 

DeletedUser

Ik verwacht niet dat dit echt in het spel komt.:) Nu lijkt het wel leuk voor sommige spelers, omdat je dan alle opdrachten zo kunt doen. Maar als je vooruit denkt zal dit uiteindelijk erg nadelig voor het spel worden, zoals hier al eerder gezegd. Om maar een voorbeeld te noemen: je kunt (met voldoende GN) feitelijk iedere speler aan, hoe sterk hij/zij ook is. Je past je skils perfect aan, duelleert en veranderd ze weer zodat je bijvoorbeeld trein overvallen kunt doen.:o

Als het er wel gaat komen, zorgen ze er denk ik wel voor dat je het pas na een bepaalde tijd weer kunt doen, tenzij het ze echt alleen om het geld gaat...
 

DeletedUser

Njah,er zijn nog andere dingen in deze update gebeurd.
Bv alle grote fouten :rolleyes:
Schrijffouten,spelfouten,flashfouten noem maar op :mad:
 

DeletedUser

Het zou wel leuk zijn dat je compleet van karakterklasse kon wisselen zodra je level 99 bereikt hebt. Dan heb je je wel bewezen en alles op eigen kracht gedaan. En het geeft een nieuwe uitdaging. Het is stiekem toch best wel een beetje saai hoor... :(
 

DeletedUser

Reserved heeft dat toch gedaan,vroeger een squaw,nu een goudzoekster ...
 
Njah,er zijn nog andere dingen in deze update gebeurd.
Bv alle grote fouten :rolleyes:
Schrijffouten,spelfouten,flashfouten noem maar op :mad:

volgens mij zat in deze update ook,dat als je een duel doet,je nu een mail kan krijgen....dat was vroeger niet.
daar hoor ik niemand over,duidelijk een verbetering.

of vergis ik me..?

:bolhoed:
:confused:
 
Daar vergis je je in Elvis.

ik krijg nu steeds meldingen als er een duel plaats vind,kreeg ik vroeger toch nooit..??

en die instelling van mail ontvangen heb ik de laatste maanden niet verandert..??

buggiemuggie...??

:bolhoed:
:confused:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1053

Raar, ik heb daar nog geen last van. Waarschijnlijk ligt het toch aan jou, anders hadden het wel meer mensen opgemerkt. Je kunt trouwens ook geen functie voor duels aanvinken bij de pony-express.

Oja elvis je vergeet je smiley-met-bolhoed onderaan je bericht.:p
 
Bovenaan