• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.23 - Discussieer hier!

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Update 1.23 - Discussieer hier!​
Algemeen
  • Interne release-informatie voor de ontwikkeling van The-West.
  • Nieuwe medailles worden toegevoegd.
  • Nieuwe opdrachtenreeksen.
  • Server- en spelinstellingen worden in de gebruikersinterface geïntegreerd.
Spellogica
  • Energie wordt volledig aangevuld na stijgen van een level.
  • De fortgevechtkaart geeft de gebouwlevels weer.
  • Verschillende spelerlimieten voor fortgevechten, afhankelijk van de fortgrootte.
Gebruikersinterface
  • Het stads- en fortprofiel worden aangepast.
  • Er wordt een nieuwe BBcode toegevoegd voor het stads- en fortprofiel.
  • De ranglijsten worden visueel aangepast.
  • De interface van het menu 'instellingen' wordt aangepast.
  • Een nieuwe handtekening is beschikbaar.
  • De fortstatistieken geven het aantal ontweken en gemiste schoten weer. Ook kan je zien hoeveel ronden een speler online was.
  • De kaart past zich aan aan de browsergrootte. De onderrand van de gedeactiveerde chat werd verwijderd.
  • Instellingenmenu voor kaartaanpassingen.
  • Nieuwe bijdragen in stadsfora krijgen een highlight.
  • Het fortgevechtoverzicht krijgt verschillende icoontjes voor verschillende fortgroottes.
  • Cross-browsercompatibiliteit is verbeterd.
Bugfixes
  • De sortering van fortgevechten is niet langer hoofdlettergevoelig.
  • De rekruteerpagina is nu compatibel met IE8.
  • Berichten wisselen wordt nu op datum gesorteerd.
  • Forumthreads verliezen geen posts meer.
  • Verstopte fora worden enkel zichtbaar indien je voldoende rechten hebt.
Opdrachten
  • De paasopdrachten zijn in alle taalversies beschikbaar.
Premium
  • Goudnuggets kunnen tussen spelers overgedragen worden.

Deze update wordt donderdag 19 november 2009 verwacht.

Wat vind jij van deze update? Discussieer hier!
 

DeletedUser

Wordt er bij de opdrachten nou alleen iets aan de paasserie veranderd of komen er ook nieuwe opdrachten, zoals bovenaan staat?

Dat je straks het aantal ontweken schoten en je misgeschoten schoten kunt zien, vind ik heel fijn. Dan weet je tenminste veel beter hoe je het gedaan hebt als je niet online was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

allebei lijkt mij,
dat de energie wordt aangevoerd is zeker heel erg groot voordeel in het begin van het spel als je nog vaak een level omhoog gaat
 

DeletedUser

Ik denk dat ik de beloning voor die opdracht al weet. Nu nog hopen dat je er niet een al te hoog level voor nodig hebt. Ook ben ik blij met de fortupdates en stadsforum update.
Lang leve update 1.23 :D
 

DeletedUser

Nieuwe opdrachten! Klinkt leuk! Als ze maar niet zo moeilijk zijn als die van level 75... :)
En inderdaad heel mooi dat je in het verslag nu aantal gemiste en geraakte schoten van de battle ziet. Lijkt een leuke update, zeker beter dan die domme met reflex en weerstand... ;)
 

DeletedUser

En inderdaad heel mooi dat je in het verslag nu aantal gemiste en geraakte schoten van de battle ziet. Lijkt een leuke update, zeker beter dan die domme met reflex en weerstand... ;)

Met dit kan je misschien het aantal fortervaring bepalen.
 

DeletedUser3753

ik vind die nieuwe opdrachten wel leuk
en dat je energie weer word aangevuld na het stijgen van een level
leuke update
 
Dit is echt een mooie update ;) De lay-out ziet er vet uit kan ik vast zeggen.

Ook is de nieuwe questenreeks als het goed is voor thanksgiving, maar dat is niet zeker. Er kan vast nog wel een andere bij komen.
 

DeletedUser5695

los van nieuwe opdrachten is het vooral een "cosmetische " update heb ik het idee (en zoals ik t op beta gezien heb), jammer dat zoiets als fortshop er nog steeds niet bij zit, want zeg zelf, fortgevechten zijn leuk, maar het bezitten van een fort heeft eigenlijk geen enkele meerwaarde (of je moet gefixeerd zijn op de stedenranglijst...) het kost alleen hoop tijd en $$ om t uit te bouwen maar verder heb je er geen voordeel van.Dus ja ik ben weer een skeptische zeikerd en zeg wederom dat ik het jammer vind dat de developers weer een hoop tijd gestopt hebben in "neven"zaken en geen wezenlijke nieuwigheden aandragen.
 

DeletedUser

Vindt het wat gevaarlijk dat spelers elkaar nuggets kunnen schenken.
Maar wel goed van die spelerslimiet bij forten :)
 

DeletedUser5695

Vindt het wat gevaarlijk dat spelers elkaar nuggets kunnen schenken.
Maar wel goed van die spelerslimiet bij forten :)

ik ben beetje bang dat door de spelerslimiet vaker mensen teleurgesteld zullen worden bij een fortgevecht en daardoor helemaal af zullen haken bij fortgevechten omdat ze geen zin hebben vaker tijd erin te stoppen om naar een fort te reizen en af te wachten om er vervolgens achter te komen dat alle plaatsen al ingenomen zijn of dat ze niet gerecruteerd zijn.Dus voor mij hoeft t niet zo nodig zo'n limiet.
 

DeletedUser

Ik denk dat bij de grote forten het aantal hetzelfde blijft, maar voor de kleinere forten minder mensen. Zodat kleinere steden(groepen) een betere kans op een fort hebben.
 

DeletedUser

Alle updates zijn natuurlijk goed, net als deze.
Maar aan deze update heb ik persoonlijk niet zoveel.
 

DeletedUser1475

Beter :)

Dat betekent dat er bij genoeg opkomst de aanvallers meer kans maken!

Wat betreft die nieuwe opdrachten, ik hoop dat er nu eindelijk een opdracht bij zit voor de derde sleutel. Wordt tijd voor een nieuw wapen!
 

DeletedUser

los van nieuwe opdrachten is het vooral een "cosmetische " update heb ik het idee (en zoals ik t op beta gezien heb), jammer dat zoiets als fortshop er nog steeds niet bij zit, want zeg zelf, fortgevechten zijn leuk, maar het bezitten van een fort heeft eigenlijk geen enkele meerwaarde (of je moet gefixeerd zijn op de stedenranglijst...) het kost alleen hoop tijd en $$ om t uit te bouwen maar verder heb je er geen voordeel van.Dus ja ik ben weer een skeptische zeikerd en zeg wederom dat ik het jammer vind dat de developers weer een hoop tijd gestopt hebben in "neven"zaken en geen wezenlijke nieuwigheden aandragen.

wat dacht je van de dynamische fortgevechtskaarten? dat lijk mij toch echt het belangrijkste (maar mischien wordt dat beïnvloed door het feit dat ik op de beta een puur fortvechter ben).
 

DeletedUser

Opdrachten
De paasopdrachten zijn in alle taalversies beschikbaar.

Wat bedoelen ze hiermee?
Zijn er nu opdrachten voor pasen :p


Jammer genoeg geen chatbox :(
 

DeletedUser

Beter :)

Dat betekent dat er bij genoeg opkomst de aanvallers meer kans maken!

Wat betreft die nieuwe opdrachten, ik hoop dat er nu eindelijk een opdracht bij zit voor de derde sleutel. Wordt tijd voor een nieuw wapen!

Kun je dan 2 sleutels krijgen?
 
Bovenaan