• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.23 - Discussieer hier!

DeletedUser

Ik vind het wel een goeie update, maar ik vind het lastig om weer te moeten w8en totdat de scripts geüpdate zijn.
En ik hoop ook dat bij de volgende update de forten een extra functie krijgen.

Oorspronkelijk speel je het spel zonder scripts. Ik vind het dus sterk dat je dit de update aan lijkt te rekenen dat ze je nu even niet kunnen ondersteunen :rolleyes:
 

DeletedUser

Hoe werkt dat goudnuggets overdragen dan want ik kan het nergens vinden en ja ik heb gezocht op het forum met het zoek programma.
 
Oorspronkelijk speel je het spel zonder scripts. Ik vind het dus sterk dat je dit de update aan lijkt te rekenen dat ze je nu even niet kunnen ondersteunen :rolleyes:

zijn scipts eigenlijk niet verboden volgens de spelregels..??

§7) Scripts en bots

Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

:bolhoed:
:rolleyes:

graag een antwoord hierop,want op dit hele forum wordt zowel door spelers,als moderators op deze spelwijze gewezen...!!
en het laatste wat we zouden willen is de regeltjes overtreden..!!
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet is alleen tw-pro (klik) goedgekeurd. (Door Klovadis, (ex-)community manager)

Daarbij is er nog een script (klik) om een bug tijdelijk op te lossen. Deze is door de developers van The West bij Innogames gegeven, om mensen die last hebben van deze bug wel te kunnen laten spelen. :)
 

DeletedUser

zijn scipts eigenlijk niet verboden volgens de spelregels..??

§7) Scripts en bots

Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

:bolhoed:
:rolleyes:

graag een antwoord hierop,want op dit hele forum wordt zowel door spelers,als moderators op deze spelwijze gewezen...!!
en het laatste wat we zouden willen is de regeltjes overtreden..!!

Volgens mij is dit alleen als dit dan bij een soort van vals spelen hoort. De scripts die er nu zijn behoren niet tot vals spelen en zijn daarom wel toegelaten.
 

DeletedUser

Het is alleen toegestaan om scripts die goedgekeurd zijn te gebruiken. Elk ander gebruik van scripts is een regel overtreding en kan dus uitdraaien op consequenties.

:helpie:
 
Het is alleen toegestaan om scripts die goedgekeurd zijn te gebruiken. Elk ander gebruik van scripts is een regel overtreding en kan dus uitdraaien op consequenties.

:helpie:

ok,duidelijk..alleen jammer dat het niet duidelijk in de regels staat.

:bolhoed:
:D
 

DeletedUser

Ik vind het alleen zo jammer dat je nu met minder spelers kan meedoen aan een fortgevecht...
 

DeletedUser1053

Ik vind het alleen zo jammer dat je nu met minder spelers kan meedoen aan een fortgevecht...

Bij een gevecht om een groot fort niet, bij het kleine en middel wel. Maar dit geeft ook voordelen voor kleinere steden, dan hebben die ook kans een klein fortje te behouden, wat best belangrijk is. Bovendien is het ook realistischer. :)
 
Bij een gevecht om een groot fort niet, bij het kleine en middel wel. Maar dit geeft ook voordelen voor kleinere steden, dan hebben die ook kans een klein fortje te behouden, wat best belangrijk is. Bovendien is het ook realistischer. :)

wat een onzin
kleine steden zullen nooit een fort kunnen behouden tegenover de grote steden
zeker niet zonder hulp van anderen
 

DeletedUser1053

wat een onzin
kleine steden zullen nooit een fort kunnen behouden tegenover de grote steden
zeker niet zonder hulp van anderen

Daarom nou juist. :p
Voor de update was dit onmogelijk: kleine steden kunnen nooit 128 verdedigers optrommelen. Nu echter na de update is dit wel mogelijk, want voor een klein fort heb je maar 42 verdedigers nodig. :)
 

DeletedUser

eigenlijk vind ik ut wel bale dat er nu een max aantal mensen kunnen deelnemen aan een fort gevecht
je ben veel vrijer als er geen limit is
aan de andere kant is het wel spannender
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er was altijd al een max aantal deelnemers bij een fortgevecht, nml 128 aan elke kant ;)

Het is nu alleen makkelijker geworden voor kleine steden/stedengroepen om een klein fort of middelgroot fort te verdedigen.
 

DeletedUser

Er was altijd al een max aantal deelnemers bij een fortgevecht, nml 128 aan elke kant ;)

Het is nu alleen makkelijker geworden voor kleine steden/stedengroepen om een klein fort of middelgroot fort te verdedigen.

o die 1e wist ik niet maar de gevechte waar ik aan deelnam haden hoog uit 100 dus ook niet opgevallen
 

DeletedUser2771

Een vraagje,

waarom zijn de premium instellingen gedeactiveerd?

Instellingen Premium

* Nuggets transfer: Gedeactiveerd
* Herverdeling vaardigheden: Gedeactiveerd

Wanneer zouden deze ingeschakeld worden?
---> Ik vind net: Goudnuggets overdragen is tijdelijk gedeactiveerd ivm technische problemen

Wat betreft de herverdeling vaardigheden?
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dta met die 20 goudnuggets voor al je skills?

Dat vind ik in ieder geval dat er NIET moeten. Misschien op W1-2-3, maar W4 en W5 neit, omdat je daar al met de nieuwe updat bent begonnen.


Het premium werkt niet, omdat er problemen zijn voorgekomen.
En ik denk hier nog aan word gewerkt ;)

Trouwens met de zoekfunctie kom je al verder met het premium
 

DeletedUser

Die regel moet er sowieso niet komen. Wij hebben er ook 100.000 voor bij elkaar moeten sparen. Met geduld en hard werken kom je er ook wel.

Als dat door zou gaan zou het net zo'n grote blunder worden als de reflex/weerstand-minimalisatie.
 

DeletedUser5695

Skill reset gaat het spel de das om doen. Maar dat maakt niet uit, want alles draait om de centjes bij innogames niet om de kwaliteit...
 
Skill reset gaat het spel de das om doen. Maar dat maakt niet uit, want alles draait om de centjes bij innogames niet om de kwaliteit...

ik sluit me hierbij volkomen aan,....wie er geen geld insteekt,zal niet ver komen

:bolhoed:
:rolleyes:
 
Bovenaan