• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

What would a European noble man want with us? Hmmmm but that is not a man's name; that is the name of a mountain! Very strange.

Ik ben benieuwd :) Misschien nieuwe opdrachten met 1.27 ofzo.
 

DeletedUser

Zit er een spelfout in een Twitterbericht??
Het moet toch aN European zijn?

Ik snap er trouwens niet veel van.
Iets met edele, berg en Europa???
 

DeletedUser

Inderdaad een spelfout.

Ik gok op nieuwe opdrachten.
De enige berg die ik kan verzinnen is die van de avonturiers-opdrachten.
 

DeletedUser9519

Ik neem aan dat het te maken heeft met Athos Floret (bron: wikipedia:(

Athos
Athos kan verwijzen naar:
Athos (berg), een berg op het gelijknamige schiereiland
Athos (gigant), één van de Giganten uit Thracië uit de Griekse mythologie
Athos (musketier), een van de drie musketiers uit het verhaal van Alexandre Dumas
Athos (schiereiland), een schiereiland in het noordoosten van Griekenland, waar zich een autonome monnikenstaat bevindt


Zo zie je dus dat het een berg is. Maar over het gedeelte "an European Noble man" heb ik nog even doorgezocht bij die musketier, en daar las ik dit:

Hij wordt beschreven als nobel en knap maar ook zeer geheimzinnig.


Dus ik denk dat het over Athos Floret gaat.
 

DeletedUser

Zit er een spelfout in een Twitterbericht??
Het moet toch aN European zijn?

Ik snap er trouwens niet veel van.
Iets met edele, berg en Europa???

dat is geen spelfout, Europe spreek je uit met j- klank daardoor moet er a en geen an staan.


Ik neem aan dat het te maken heeft met Athos Floret (bron: wikipedia:(

Athos
Athos kan verwijzen naar:
Athos (berg), een berg op het gelijknamige schiereiland
Athos (gigant), één van de Giganten uit Thracië uit de Griekse mythologie
Athos (musketier), een van de drie musketiers uit het verhaal van Alexandre Dumas
Athos (schiereiland), een schiereiland in het noordoosten van Griekenland, waar zich een autonome monnikenstaat bevindt


Zo zie je dus dat het een berg is. Maar over het gedeelte "an European Noble man" heb ik nog even doorgezocht bij die musketier, en daar las ik dit:

Hij wordt beschreven als nobel en knap maar ook zeer geheimzinnig.


Dus ik denk dat het over Athos Floret gaat.

dat zal het wel wezen idd, misschien komen er nieuwe opdrachten aan ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9519

Bedankt, ik was er ook verbaasd over dat ik meteen goed zat :p
Athos Floret, dat is toch de tegenhanger van Belle Starrs Deringer? Of is het floret nog lager?

Oh ja en btw:
Een musketier vecht met een floret :)
 

DeletedUser

dat is geen spelfout, Europe spreek je uit met j- klank daardoor moet er a en geen an staan.




dat zal het wel wezen idd, misschien komen er nieuwe opdrachten aan ofzo?

Ja maar dan zou een vrouwelijk karakter hem dus niet kunnen vinden. Lijkt me niet voor de hand liggend.

Edele colbert sowieso aan en dan naar een berg gaan? Wellicht steen delven, dat is altijd bij een berg....
 

DeletedUser

Bedankt, ik was er ook verbaasd over dat ik meteen goed zat :p
Athos Floret, dat is toch de tegenhanger van Belle Starrs Deringer? Of is het floret nog lager?

Oh ja en btw:
Een musketier vecht met een floret :)

dat was volgens mij in het boek ook zijn 'speciale wapen'

Ja maar dan zou een vrouwelijk karakter hem dus niet kunnen vinden. Lijkt me niet voor de hand liggend.

Edele colbert sowieso aan en dan naar een berg gaan? Wellicht steen delven, dat is altijd bij een berg....

je hebt gelijk, ik had ff niet goed nagedacht
 

DeletedUser9519

Nee ik denk niet over een nieuwe opdrachtenreeks, ik denk echt over Athos Floret (lees berichten op de vorige pagina)
 

DeletedUser

En het is ook een eiland met een monnikenstaat. Wellicht iets van een kruis om je nek?
 

DeletedUser

Goedgevonden Kars! Ik weet niet of er nieuwe opdrachten voor moeten komen of dat je hem nu al kunt krijgen.
 

DeletedUser9519

Is het al tijd om een nieuw topic te openen over Athos Floret? :p
 

DeletedUser

Nee ik denk niet over een nieuwe opdrachtenreeks, ik denk echt over Athos Floret (lees berichten op de vorige pagina)

Belle Starrs deringer hoorde ook bij een nieuwe opdrachtenreeks.

Ik vraag me wel af wat dit soort wapens in het spel doen. Naast de tijd heeft het boek 'de drie musketiers' (waar Athos' Floret uit afgeleid is) naast de tijd dat het uitgegeven is niets gemeen met het wilde westen.
 

DeletedUser

Nu maar wachten op nieuwe tips, want verder dan dit kunnen we nu nog niet komen, tenzij iemand toevallig iets ontdekt.
 

DeletedUser9519

Ik weet geen betere plek om dit te plaatsen maarja:


Jullie kennen vast wel Tashunka's Tomahawk. Ik ben er achter gekomen wie Tashunka was.

Zijn volledige naam is Tashunka Witko. Wat "steigerend paard" betekent. Hij was een belangrijke leider van de Sioux stam, en de Sioux kennen we van het ongeluk dat er een meute indianen achter je aan stormt met "met indianen handelen". Dat heeft dus iets te maken met Tashunka's Tomahawk. Op dit moment wordt er een beeld uitgehakt van hem in de Black Hills, het wordt een beeld vergelijkbaar met Mount Rushmore. Black Hills zouden we kunnen linken naar de opdracht zwarte bergen maar ik denk dat ik nu te ver zoek, want als het alleen voor avonturiers verkrijgbaar zou zijn dan zou dat opmerkelijk zijn.

Maarja dat was even tussendoor. Terug naar Athos' Floret.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

man man ik hoop echt dat ze het ditmaal niet zo ver laten komen als bij belle starr's deringer hoor :o (moest het daar over gaan)
 
Bovenaan