• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser

mischien dat het kans% op ongeluk erin gestegen is bij de laatste updates? :p
 

DeletedUser

Henry said there was something printed about Billy the Blind Eagle. I hope there are no hard feelings after the duel?


zou dit gaan over het tweede duel met Billy of over een nieuwe opdracht?
 

DeletedUser

We have collated the rumours about the 3rd key on the forum for you. This should make some things clearer: http://forum.the-west.net/

waar vind je dit op het forum ?
ik vind het niet ;)
linkje aub :D
 

DeletedUser

# It seems like I am not the only one interested in Billy's Fate... about 11 hours ago via web

Iemand enig idee wat we hier mee moeten?
 

DeletedUser9519

Als ik het niet zou weten dan zou ik uit die hint echt niets op kunnen maken hoor.
 
Wat ik me afvraag: hoe hebben jullie uit de hints van twitter de tijd gevonden waarop de quest van Belle Starr's Deringer verschijnt? Ik kan het nergens aan koppelen. Maar wellicht zien jullie iets wat ik niet zie..
 

DeletedUser

Wat ik me afvraag: hoe hebben jullie uit de hints van twitter de tijd gevonden waarop de quest van Belle Starr's Deringer verschijnt? Ik kan het nergens aan koppelen. Maar wellicht zien jullie iets wat ik niet zie..

Volgens mij komt die info van een andere server.
 

DeletedUser

werd idd verklapt door een braziliaanse speler die het toevallig had gevonden dacht ik :) Moesten we die tijd niet geweten hebben had waarschijnlijk nog niemand hem gevonden :)
 
Wat konden jullie dan wél uit die twitter-hints halen? Want er werd in het topic over de sleutels gezegd dat er voor de Deringer een aantal dingen letterlijk werd gehaald uit de hints...
 

DeletedUser

Er stond iets over enkele dagen geleden. Het twitterbericht was op een zaterdag dus er is toen gegokt dat 'enkele' 2 dagen was. Dan kom je op donderdag uit. Daarnaast stond er letterlijk iets over een krant dacht ik.

Maar dit weet ik allemaal niet zeker.
 

DeletedUser9519

De krant was een simpele hint ja. Alleen de tijd lag gewoon wat lastig :p

Ik ga kijken of ik 'm toch kan krijgen vandaag. Ik zit dan wel op school maar als ik gewoon tijdens het begin van het eerste uur nog even Belle Starr's Deringer ga halen kan het wel. Ik heb pas het 3e school en dat begint om 10:00 precies.
 
Bovenaan