• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi duellevel 80-....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vind het eigenlijk een goede zaak Werker dat hij nog een poging wil wagen. Met alle respect voor DcMan, maar het is Radiobert zijn eerste initiatief geweest en dat is geflopt door wat misstanden, dus ik vind dat Radiobert een herkansing verdiend om het nu wel goed georganiseerd te doen, en niet dat mensen gaan klagen als ze verloren hebben.

Ik wilde al tips geven over de puntentelling te doen over het aantal wins van een persoon, dus ronde 1 P1 Vs P2, P3 Vs. P4 e.d. maar is me te geinwikkeld om het zo uit de hand uit te leggen, maar je moet het zien als een voetbal competitie, de gene die de meeste duels wint, zijn door naar de finale. :rolleyes:

Radiobert heeft vast wel fantasie hoe die dat moet uitborduren.

En @ DcMan: The East hebben denk ik ook geen zin om politie agentje te gaan spelen en erop toezien dat alles eerlijk verloopt ;) was ik al eerder postte zoek iemand die onafhankelijk wil scheidsen zodat alle steden die wel deelnemen niet betrokken zijn bij de beoordeling, maar bijvoorbeeld wel dat bepaalde steden van de organisatie normaal kunnen meedoen zonder dat ze verwijten krijgen dat ze aan vriendjes politiek doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hmmm, DCman zocht nog een extra leider voor zijn toernooi... Misschien iets van Radiobert dan? Dan zijn ze beide blij.. (radiobert leidt toernooi + dcman krijgt veel meer leden)
 

DeletedUser

Ja maargoed, hij is nu toch al bezig.. Met een goede regeling en alles erop er eraan..
 

DeletedUser

eerst zitten mensen te zeiken dat niemand anders de moeite er voor neemt dus dat radiobert niks verweten mag worden en nu doet eindelijk iemand anders iets en dan is het ook niet goed :p

laat DCMan gewoon verder gaan, en dan kan radiobert zelf kijken of ie hem mee helpt of zelf een ander toernooitje opricht. (ik doe wel mee hoor.. ik bedoel, met mijn kwaliteiten ga ik het toch niet druk krijgen dan ;))
 

DeletedUser

eerst zitten mensen te zeiken dat niemand anders de moeite er voor neemt dus dat radiobert niks verweten mag worden en nu doet eindelijk iemand anders iets en dan is het ook niet goed :p

laat DCMan gewoon verder gaan, en dan kan radiobert zelf kijken of ie hem mee helpt of zelf een ander toernooitje opricht. (ik doe wel mee hoor.. ik bedoel, met mijn kwaliteiten ga ik het toch niet druk krijgen dan ;))

Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje voorbarig van DcMan om gelijk zelf het heft in de hand te nemen, en niet bijvoorbeeld een poging onderneemt om met Radiobertje te overleggen van "Hey, heb je hulp nodig met de organisatie? Zullen we dan samen een ge-reoganiseerd toernooi organiseren?" En het is niet persoonlijk naar DcMan, tuurlijk het is een goed initiatief om het dan zelf te organiseren, maar je kan het ook met elkander samen doen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Hmmm, DCman zocht nog een extra leider voor zijn toernooi... Misschien iets van Radiobert dan? Dan zijn ze beide blij.. (radiobert leidt toernooi + dcman krijgt veel meer leden)
hier kan ik me ook invinden en werker wil nie tegen jou meer hoor je geeft me op mijn broek :p
 

DeletedUser

Ik zou niet inzien waarom ik nu plots als een voetbalcompetitie zou doen?
We kunnen gewoon hetzelfde doen,maar dan met duidelijke regels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan