• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi duellevel 80-....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

eerlijk gezegd vindt ik die regel zeer stom.

Als de regel van hoogste schade niet veranderd in wie het meeste heeft afgedaan, dan staak ik mijn volgend duel.

Dat is nu eenmaal het meest logische
 

DeletedUser

& als iemand meer schade afdoet maar toch KO gaat in z'n 2e duel, door allerlei verschillende redenen? :)
jaja jaja, jou manier was stukken beter, maar mijne was meer een concluderende samenvatting om op 1 of andere manier van al het gezeik af te komen.. maar te vergeefs :/
 

DeletedUser

Wat een gezeur.

Er is er 1 die de regels heeft gemaakt, interpreteert en toepast en dat is radiobert. Iedereen die vindt dat er andere regels moeten gelden in een toernooi kan zelf de moeite nemen om een toernooi te organiseren.

Het is erg nuttig om als het toernooi afgelopen is de regels te evalueren. Gedurende het toernooi de regels aanpassen is gewoon not done.

We zijn hier Berlusconi niet!
 

DeletedUser

voor wat is da goe? ze worden toch continu aangepast voor de vriendjespolitiek
 

DeletedUser

ALs de regels gepost zijn kunnen ze niet meer veranderen :rolleyes:
idd dat ze het niet kunnen en dan moet radio bert zijn eigen regels niet aanpassen en zeggen eerst ben je door dan moet ik toch deul doen .:rolleyes: een paar uur later (na veel gepraat)
 

DeletedUser

Oooow wat ben ik blij dat ik verloren heb in de eerste ronde :p


verder ben ik het wel eens met Core, het was een prima initiatief maar de uitvoering laat veel te wensen over. een gebroken pols is geen excuus om niet te reageren op het forum, zeker niet in deze fase van JOUW toernooi. :o

wat ik zou doen is de regels nu duidelijk opstellen en posten, en dan vervolgens kijken wie er met DIE regels door de 1e ronde is gekomen, en dan vragen wie er nog door wil gaan met toernooi, onder DIE regels. vervolgens zal er geen gezeik meer zijn over DIE regels aangezien ze duidelijk gepost staan. na dit toernooi kun je altijd nog discussieren over de regels en ze eventueel aanpassen voor een (eventueel) volgend toernooi :rolleyes:

p.s. Werker, alles behalve persoonlijk bedoeld maar eh, STOP MET ZEIKEN. jij kreeg een ban om weet-ik-veel wat voor reden, waardoor je niet aan de deadline van Radiobert kon voldoen. JAMMER DAN! die regel (datum van deadline) was wel duidelijk gemaakt via telegram, dus er mag niet aan getwijfeld worden dat Den Rotzak door is. kom op zeg het is maar een toernooitje, ik snap dat je wil winnen maar trek er niet zo hard aan!
 

DeletedUser

p.s. Werker, alles behalve persoonlijk bedoeld maar eh, STOP MET ZEIKEN. jij kreeg een ban om weet-ik-veel wat voor reden, waardoor je niet aan de deadline van Radiobert kon voldoen. JAMMER DAN! die regel (datum van deadline) was wel duidelijk gemaakt via telegram, dus er mag niet aan getwijfeld worden dat Den Rotzak door is. kom op zeg het is maar een toernooitje, ik snap dat je wil winnen maar trek er niet zo hard aan!

Pff, begint die weer.. Kom op, laat me eens met rust! Voortaan moeten er betere regels gemaakt worden en moet dit forum worden GESLOTEN. Iedereen zeurt gewoon te veel daarover, het kan gewoon niet... De uitslagen moeten dan gewoon ingame gestuurd worden naar radiobert en dan past hij soms het forum aan met behulp van forumoderators.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Pff, begint die weer.. Kom op, laat me eens met rust! Voortaan moeten er betere regels gemaakt worden en moet dit forum worden GESLOTEN. Iedereen zeurt gewoon te veel daarover, het kan gewoon niet... De uitslagen moeten dan gewoon ingame gestuurd worden naar radiobert en dan past hij soms het forum aan met behulp van forumoderators.

ik zei al "alles behalve persoonlijk bedoeld..." en dit meen ik ook. hetzelfde geldt voor Ultra-master krull, aangezien die ook een ban heeft gehad. tis niet mijn schuld dat jij het weer persoonlijk opvat..

bovendien, waarom zou jij met rust gelaten moeten worden terwijl je wel de regels van het toernooi overtreedt? (om maar ff kort door de bocht te doen..)


EDIT: dit topic kunnen ze trouwens idd wel beter sluiten aangezien het toch nergens meer om gaat. dit hele toernooi wordt niet meer serieus genomen en alles wat er te lezen valt is gezeik op elkaar/regels.
 

DeletedUser

Mwa, ik vind dit gewoon oneerlijk. Ik wist bovendien niet eens dat ik toen iets fout deed.. Maar het punt is dat hij niet gewoon eerlijk wilt duelleren, zoals het hoort.
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid IK HEB ER GEEN VREDE MEE ALS DCMan DOOR IS !!!!!!

Jullie denken hier de regels even te bepalen, en als Radiobert nee zegt klopt het opeens allemaal niet !!!!!

Het probleem met DCMan is gewoon dat hij mij onderschat heeft, dacht bij voorbaat zichzelf al in de volgende ronde !!!!! DUS NIET nu alleen maar huilen huilen huilen !!!!

De regel stond al hier op het forum voordat wij voor de TWEEDE KEER omdat DCMan weer huilen huilen huilen NIET DOOR WAS omdat hij KO ging.

DE HOOGSTE DUEL SCHADE TELT MET EEN GELIJKE STAND !!!!!

Toen deze regel bij een ander toegepast werd zei er niemand wat, nu omdat DCMAN weer huilen huilen huilen een 1-1 stand kreeg tegen mij en hij toegepast werd en hij uit geschakeld is, komen al zijn vriendjes opeens over hoe oneerlijk het is !!!!!!


DE HOOGSTE DUEL SCHADE TELT MET EEN GELIJK STAND !!!!!

Deze regel wordt alleen toegepast bij een GELIJK STAND

Dus waarom huild DCMan nu. het is niet zo dat hij er 2 gewonnen heeft en daar door recht heeft op de volgende ronde, had hij ze allebei maar moeten winnen als hij zo goed is !!!!


Nu even over wat eerlijk is en wat niet.

Ten eerste vind ik al het gehuil en gemopper van de verliezers uitermate
ONSPORTIEF !!!!

Ten tweede, ik heb hier niemand horen huilen of mopperen dat zij tegen iemand moesten die zoveel lvl hoger waren, zij hebben gewoon gespeeld en soms met verrassende uitslagen.

Dus ik vindt het wel een eerlijke regen BIJ GELIJK SPEL. omdat nu de lvl verschillen een beetje weg vallen nu moet de hogere lvl 's beter hun best doen in plaats van er al van uit te gaan dat zij gaan winnen .

Dus DCMan als jij nu beide duels gewonnen had dan was er nu geen discussie geweest, maar helaas je verloor er 1 !!!!!!!!!
 

DeletedUser

Mwa, ik vind dit gewoon oneerlijk. Ik wist bovendien niet eens dat ik toen iets fout deed.. Maar het punt is dat hij niet gewoon eerlijk wilt duelleren, zoals het hoort.
nog eens is jou fout niet dan moet radio bert eerst niet zeggen je bent door en een paar uur later niet en moet ik deul terug doen :confused::confused: vindt jij dat normaal:rolleyes:
 

DeletedUser

Volgens mij heb jij nu twee keuzes, offfffffff gewoon tegen hem duelleren of het niet te doen, en dan is volgens mij hij dan door !!!!

Hoe het ook zit, niemand hier kan er iets aan veranderen dus stel ik voor dat jullie dit veder even via de telegram uit puzzelen met Radiobert.


nog eens is jou fout niet dan moet radio bert eerst niet zeggen je bent door en een paar uur later niet en moet ik deul terug doen :confused::confused: vindt jij dat normaal:rolleyes:
 

DeletedUser

Volgens mij heb jij nu twee keuzes, offfffffff gewoon tegen hem duelleren of het niet te doen, en dan is volgens mij hij dan door !!!!

Hoe het ook zit, niemand hier kan er iets aan veranderen dus stel ik voor dat jullie dit veder even via de telegram uit puzzelen met Radiobert.
jij dan ook met dcman en radio bert ik reageer zoveel dat ik wil;)
 

DeletedUser

Ik ben er klaar mee!

@Liberty. Bij deze een persoon target van mij.

@Radiobert: Jij hebt je kaarte flink open gegooit in deze. Je geloofwaardigheid is zwaar gezakt en ik denk zelfs dat je beter deze battle kunt laten voor wat het is.

@ The East: Graag zou ik deze battle SAMEN met 1 van jullie doen! Werker Bjokk Karthan.... Waarom? Omdat we in game niet echt close zijn. Zo weten we zeker dat alles volgens de regels gaat verlopen.

@ all: Organiseer ik elders een WEL OFFICIELE duel battle.
Morgen zou ik een mailing doen, om te regelen dat er een EERLIJKE duel battle komt waar de regels clear zijn.

Wat een losers zijn er... Bah...
 

DeletedUser

Ik wil graag assisteren bij het organiseren van een ander toernooi, laat me maar horen als je hulp wil.
 

DeletedUser

Zielig hoor, schuif het allemaal op radiobert. Er zijn altijd mensen die zeuren, maar om nu een nieuw toernooi op te richten vind ik belachelijk..

Bovendien wil ik daar niet aan meedoen. Ik wil niet onder bevel van Dcman of elvis komen te staan, nooit niet.
 

DeletedUser

Zielig hoor, schuif het allemaal op radiobert. Er zijn altijd mensen die zeuren, maar om nu een nieuw toernooi op te richten vind ik belachelijk..

Bovendien wil ik daar niet aan meedoen. Ik wil niet onder bevel van Dcman of elvis komen te staan, nooit niet.

Doe je lekker niet mee oplichter,.....


PS HET OFICIELE DUEL BATTLE TOPIC IS OPGERICHT!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan