• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi duellevel 80-....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Bovendien wil ik daar niet aan meedoen. Ik wil niet onder bevel van Dcman of elvis komen te staan, nooit niet.

hij zegt nog dat ie het samen met bijvoorbeeld jou wil organiseren :rolleyes:
bovendien sta je niet 'onder bevel'. het is maar een (eigenlijk) onofficieel toernooitje dat los staat van het spel The West. je kunt er uit stappen wanneer je wil, bijvoorbeeld als je het niet eerlijk vindt gaan.

maargoed, ik denk dat er hoop blij zijn als jij niet meedoet...
 

DeletedUser

Al deze ruzie is nergens goed voor. Wordt het toernooi niet beter opgedoekt?
 

DeletedUser7247

Zielig hoor, schuif het allemaal op radiobert.

Ik vind dit totaal niet de schuld van radiobert. Hij heeft tijd gestoken om dit op te richten en het lijkt alsof jullie hem niet respecteren.

Ik heb tot nu toe nog niemand anders gezien (behalve DCMan sinds vandaag) die moeite wil doen om zoiets op te richten en iedereen zit hier te klagen omdat ze het niet eens zijn over 1 regeltje. De regels staan volgens mij toch heel goed uitgelegd.

Dus voor de duidelijkheid: Respect voor radiobert en voor de moeite die hij er in steekt/stak.
 

DeletedUser4505

Conclusie Radiobert heeft een toernooi georganiseerd wat heel moeilijk te bereiken is. Complimenten daarvoor.

Het verloop van het toernooi gaat altijd met tegenzin van de eerlijke/oneerlijke verliezer dus er komt gezeur. En niet iedereen is even eerlijk... of wist niet wie hij wel/niet mocht duelleren.

Ik heb niet alles gelezen dus het is mijn idee. Maar als een van de eerste toernooi regelaars heeft radiobert het heel goed gedaan ! :D

Zie de posts op dit forum alleen al iedereen is er druk mee bezig.

(Alleen ik weet niet zeker of alle duels goed bewijsbaar zijn doorgegeven aan radiobert dit is heel lastig in het organiseren van een toernooi waar sommige spelers niet altijd eerlijk zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jullie zijn een bende kleine kinderen ...
Het toernooi 40-80 verloopt prima, en wordt ook georganiseerd door radiobert!
 

DeletedUser

Jullie zijn een bende kleine kinderen ...
Het toernooi 40-80 verloopt prima, en wordt ook georganiseerd door radiobert!

volledig mee eens, speel gewoon volgens de regels en normaal moet alles vlot kunnen verlopen,
stop dus met te jammeren en te zeuren
als die van lvl 40-80 het kunnen, moet dat hier ook lukken vind ik...
btw: veel gezeur, kvind dit echt belachelijk eigenlijk, moei je met jullie eigen duel en anderen moeten hier niet over discussieren vind ik, enkel radiobert zou maar mogen tussenkomen
 

DeletedUser

bende kleine kinderen ik hoef geen beledeging van je als radio bert me eerst zegt dat ik door ben en achter een paar uur toch niet ben ik toch niet in fout:confused::confused:
 

DeletedUser

bende kleine kinderen ik hoef geen beledeging van je als radio bert me eerst zegt dat ik door ben en achter een paar uur toch niet ben ik toch niet in fout:confused::confused:

heb mijn deul gedaan ben verloren tegen werker en hard :(
veel geluk volgende keer we lwat strenger zijn radiobert;)
 

DeletedUser

Met 32 deelnemers zijn er altijd wel die het ergens niet over eens zijn.Deze regel is mij voorgesteld door wesley de beer>.
 

DeletedUser

Ik wil jullie even wat vragen : voor of tegen?

Nieuw toernooi met duidelijke regels.
 

DeletedUser

probeer deze te laten verder gaan ik heb deul gedaan ik ben af gegaan hoor:o
want jij bent wel de persoon met het eerste gedacht en daar petje af juist dat er iets meer regels moeten zijn ma pas ze gewoon toe in dit tornooi en laat dit toch nog doorgaan we kunnen aleen uit fouten leren
 

DeletedUser

probeer deze te laten verder gaan ik heb deul gedaan ik ben af gegaan hoor:o
want jij bent wel de persoon met het eerste gedacht en daar petje af juist dat er iets meer regels moeten zijn ma pas ze gewoon toe in dit tornooi en laat dit toch nog doorgaan we kunnen aleen uit fouten leren

amen (tien tekens)
 

DeletedUser

het lijkt me duidelijk dat dcman moet doorgaan.
meeste gewonnen kortom dcman door
 

DeletedUser

Ik was het niet van plan maar ik ga toch nog iets zeggen.

* Radiobert en Liberty zitten weliswaar in dezelfde stedengroep alleen heeft hij nog nooit of te nimmer iets met haar te maken gehad. Zou hij aan vriendjespolitiek doen, zou ik zijn doorgegaan en niet Core.

* Op geen enkele manier had Radiobert kunnen weten dat de blokkade binnen afzienbare tijd zou zijn opgeheven. Er zijn binnen dit toernooi meerdere spelers geweest die niet op de afgesproken tijd hebben aangevallen en toch zijn deze duels nog gedaan ook als dit betekende dat degene die te laat was won. Een stukje sportiviteit is bij zoiets wel gewenst dus in mijn ogen is het gewoon belachelijk als je daar een hele toestand van maakt.

* Dit idee stond al ergens en is enkel en alleen door Radiobert opgepikt en weer nieuw leven in geblazen. Iedere oudere speler die ligt te mekkeren over duidelijkheid of regeltjes of wijzigingen, dan had je dit zelf moeten doen en niet overlaten aan een jonge jongen. Verder loopt het toernooi voor de lagere levels wel goed dus stel jezelf de vraag of deze problemen wel de schuld zijn van de organisatie. En ja, waarschijnlijk heeft hij teveel hooi op zijn vork genomen. Waarom? Er werd meerdere keren gevraagd om een toernooi voor de hogere levels en dit was hij in eerste instantie écht niet van plan.


Als er een vervolg komt doe ik zeker weer mee en zeker als dit wederom georganiseerd wordt door Radiobert. Als hij tenminste de moeite zou nemen om het nog eens te doen, wat ik dus absoluut NIET zou doen als ik hem was.
Meedoen aan het toernooi van DCMan? Nee dank je wel, als je zo kinderachtig bent om iemand dom door aan te vallen na afloop en vervolgens op je targetlijst te zetten alleen maar om een toernooitje ga ik daar niet aan mee werken....

En zodat niemand na hoeft te kijken wie ik ben, ik ben ook één van de oprichters van de Daltonia-groep en ik hoor net als Radiobert thuis in Daltonia Village. :p
 

DeletedUser

Als ik het zo bekijk, deze discussie is aardig uit de hand gelopen.....

Wat ik zou willen voorstellen is aan Radiobert, en Radiobertje heeft prima werk verricht, maar inderdaad als zijn stedengroep meedoet, kan ik beter voorstellen om een neutrale scheidsrechter aan te wijzen, dus bijvoorbeeld ikzelf doe niet mee in dit duel, maar leden van The East wel, dus zou mij partijdigheid verweten kunnen worden. Dus zoek dan een neutrale scheidsrechter, en laat die de uitslagen doornemen en doorsturen naar Radiobert.

Ten tweede, tegen DcMan, ik vind het onterecht dat je gelijk personen op je hitlijstje zet voor na het toernooi, als ik de organisatie was geweest had ik je hierop gediskwalificeerd omdat dit de sportiviteit wegneemt, hetzelfde geldt voor Liberty, haar reactie was ook niet geheel correct, maar ergens begrijpelijk. Anders had ik een Redo laten doen DcMsn Vs. Liberty.

Punt drie, mensen die niet op gezette tijden kunnen duelleren ivm blokkades of wat voor reden ook, die hebben niet bij voorbaat verloren, maar dat is onmacht, dus zou je het duel moeten uitstellen tot beide partijen ook beschikbaar zijn. (Het is mij gebeurd dat ik door omstandigheden niet voorbereid was op een duel in de 40-80 toernooi (echter geen blokkade, maar had internet problemen), en dus lag ik er na de eerste ronde al uit :p).

Al met al, het lijkt me een leuk idee om alles nogmaals te organiseren. En in dit geval, mensen van The East zullen niet heel gauw met DcMan in zee gaan of meedoen aan een georganiseerd dueltoernooi, omdat de ingame wrijvingen daartoe niet echt op een goede organisatie danwel samenwerking zullen leiden.

@ Radiobert: Ik zou je adviseren dit toernooi te staken, een nieuwe lijst met deelnemers maken, en de boel opnieuw organiseren met duidelijke afspraken vooraf, duidelijke regelementen, en niet halverwege het toernooi de regels gaan veranderen. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als ik het zo bekijk, deze discussie is aardig uit de hand gelopen.....

Wat ik zou willen voorstellen is aan Radiobert, en Radiobertje heeft prima werk verricht, maar inderdaad als zijn stedengroep meedoet, kan ik beter voorstellen om een neutrale scheidsrechter aan te wijzen, dus bijvoorbeeld ikzelf doe niet mee in dit duel, maar leden van The East wel, dus zou mij partijdigheid verweten kunnen worden. Dus zoek dan een neutrale scheidsrechter, en laat die de uitslagen doornemen en doorsturen naar Radiobert.

Ten tweede, tegen DcMan, ik vind het onterecht dat je gelijk personen op je hitlijstje zet voor na het toernooi, als ik de organisatie was geweest had ik je hierop gediskwalificeerd omdat dit de sportiviteit wegneemt, hetzelfde geldt voor Liberty, haar reactie was ook niet geheel correct, maar ergens begrijpelijk. Anders had ik een Redo laten doen DcMsn Vs. Liberty.

Punt drie, mensen die niet op gezette tijden kunnen duelleren ivm blokkades of wat voor reden ook, die hebben niet bij voorbaat verloren, maar dat is onmacht, dus zou je het duel moeten uitstellen tot beide partijen ook beschikbaar zijn. (Het is mij gebeurd dat ik door omstandigheden niet voorbereid was op een duel in de 40-80 toernooi (echter geen blokkade, maar had internet problemen), en dus lag ik er na de eerste ronde al uit :p).

Al met al, het lijkt me een leuk idee om alles nogmaals te organiseren. En in dit geval, mensen van The East zullen niet heel gauw met DcMan in zee gaan of meedoen aan een georganiseerd dueltoernooi, omdat de ingame wrijvingen daartoe niet echt op een goede organisatie danwel samenwerking zullen leiden.

@ Radiobert: Ik zou je adviseren dit toernooi te staken, een nieuwe lijst met deelnemers maken, en de boel opnieuw organiseren met duidelijke afspraken vooraf, duidelijke regelementen, en niet halverwege het toernooi de regels gaan veranderen. :rolleyes:


Hierbij doe ik dat ook,het is zowat onorganiseerbaar om zo een toernooi te organiseren . Vanavond maak ik een nieuw aan,met duidelijke regels.
 

DeletedUser

Ik weet niet of er nog een toernooi is of niet - geen zin om deze hele discussie te blijven volgen - maar mij mag je in ieder geval schrappen. Geen zin om de hele tijd te zitten wachten met iemand aan te vallen, omdat die misschien meedoet aan het toernooi ofzo. Overigens lijkt het mij heel onduidelijk wat er nu juist allemaal aan het gebeuren is. Dit is overigens geen kritiek of sneer naar radiobert, want die heeft volgens mij flink zijn best gedaan.
 

DeletedUser

Ik doe terug mee.
Bedankt radiobert, dat je na al die bakken *beep* over je hoofd, toch nog de moeite neemt om een nieuw toernooi te organiseren!
eusa_clap.gif
 

DeletedUser

Ik maak er nog een nieuw topic over vanavond,schrijf je daar dan ok nog eens in ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan