• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomst W7?

Jep, helaas. :) Ik heb nog steeds veel respect voor steden die het op zichzelf (goed) kunnen redden, dus zonder massa's aan bondgenoten. Ze zullen het alleen lastig krijgen met fortgevechten, tegen massa-bondgenootschappen. Maar, als je met een paar man (max. 50) tegen zo enorm veel anderen durft op te staan.. Ja, daar heb ik wel waardering voor. :)
 

DeletedUser

Maar dat is wel leuk voor fortgevechten. Zo krijg je tenminsten volle gevechten ;)

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.. om volle gevechten te krijgen heb je niet persé van die grote groepen nodig hoor.. Als je 2 echt actieve steden hebt heb je ookal ong. 80 leden per gevecht. Terwijl je bij de grootse groepen soms maar 30 man ziet staan.. Het gaat er meer om hoe hecht de groep is, en hoe goed de samenwerking. Daarom vind ik ook dat je helemaal geen BG's nodig hebt om succesvol te worden.
 

DeletedUser

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.. om volle gevechten te krijgen heb je niet persé van die grote groepen nodig hoor.. Als je 2 echt actieve steden hebt heb je ookal ong. 80 leden per gevecht. Terwijl je bij de grootse groepen soms maar 30 man ziet staan.. Het gaat er meer om hoe hecht de groep is, en hoe goed de samenwerking. Daarom vind ik ook dat je helemaal geen BG's nodig hebt om succesvol te worden.

Dat is wel waar, maar dan moet je ook steden hebben met echt actieve spelers.
 

DeletedUser

Jep, helaas. :) Ik heb nog steeds veel respect voor steden die het op zichzelf (goed) kunnen redden, dus zonder massa's aan bondgenoten. Ze zullen het alleen lastig krijgen met fortgevechten, tegen massa-bondgenootschappen. Maar, als je met een paar man (max. 50) tegen zo enorm veel anderen durft op te staan.. Ja, daar heb ik wel waardering voor. :)

Jammer en genoeg, kom je met waardering niet ver in het spel hé :)
Natuurlijk heb ik ook echt respect voor de steden die op hun eigen houdje hoog kunnen scoren, maar de Massa-BG's kun je niet vermijden.
En opzich vind ik dit niet eens erg. Als jouw stad lid is van zo een groep is het altijd leuk om dan tegen andere grote groepen te strijden.
 

DeletedUser

Jep, helaas. :) Ik heb nog steeds veel respect voor steden die het op zichzelf (goed) kunnen redden, dus zonder massa's aan bondgenoten. Ze zullen het alleen lastig krijgen met fortgevechten, tegen massa-bondgenootschappen. Maar, als je met een paar man (max. 50) tegen zo enorm veel anderen durft op te staan.. Ja, daar heb ik wel waardering voor. :)

En toch zit jij op Wereld 3 bij 'Apache', die bondgenoot zijn met:
-Legends-
Brein-Steden
No-Imperium
WSA-Imperium
Cities-Steden
Black Guns

Of te wel, meer als half wereld 3 :D
 

DeletedUser6405

En toch zit jij op Wereld 3 bij 'Apache', die bondgenoot zijn met:
-Legends-
Brein-Steden
No-Imperium
WSA-Imperium
Cities-Steden
Black Guns

Of te wel, meer als half wereld 3 :D

uhm hier wil ik wel even op reageren .. city steden stelt niks meer voor.. 3 actieve spelers.. Brein steden idem dito. WSA heeft nog maar 1 echt actieve stad. en van de black guns is de hoofdleider ermee gestopt..

Dit houd dus in dat we op dit moment legends en NO hebben en dat het nog spannend is hoe de black guns zich gaan ontwikkelen.
 
En toch zit jij op Wereld 3 bij 'Apache', die bondgenoot zijn met:
-Legends-
Brein-Steden
No-Imperium
WSA-Imperium
Cities-Steden
Black Guns

Of te wel, meer als half wereld 3 :D

Klopt, op aandringen van m'n stadsleden hebben mijn medeleiding en ik dat geregeld. (Vooral mijn medeleiding, om eerlijk te zijn). :) Achteraf weet ik nog niet hoe blij ik ben daarmee. Ik moet zeggen dat een stad die volledig op zichzelf staat ook wel heel wat voordelen heeft. ;)
 

DeletedUser

Maar even weer terug naar Wereld 7.

Momenteel hebben zich al enkele massa-bg's gevormd, hoe denken de andere hierop in te spelen?
Hoe zie jij het graag en wat zijn jouw plannen?
 

DeletedUser11811

volgens mij is er maar 1 massabg, de groep rond Fanta Farmers en United Army
al de andere steden zijn daar bijna direct of indirect aan verbonden
er zijn 3 topsteden die een blok vormen om daar tegen te concureren

ben al benieuwd naar het eerste gevechtje, maar dat zal wel nog een dikke week duren denkik :rolleyes:
 

DeletedUser

Wij zijn in ieder geval van plan weinig daar tegen te doen. Als zij alle forten willen dan pakken ze ze toch? Wordt vanzelf saai zoals bij VSW op W1 of het bloedt dood omdat er totaal geen uitdaging meer in zit. Fortgevechten zijn alleen leuk als ze spannend zijn en als er ep te halen valt.
Veel forten hebben op zich levert weinig op behalve werk voor de bouwers en veel slaapplaatsen.

Wij hebben in ieder geval veel targets. Nu hopen dat ze ook wat gaan duelleren want ik heb persoonlijk maar weinig targets in die massa-BG. :p
 

DeletedUser8307

Hopelijk niet te veel BG's... Anders is het niet echt leuk. Oké, op W1 is mijn stad ook bij VSW-ICC-KAO.. Maarja.. :D Daar zijn nog grote groepen hé ;)
 
Bovenaan