• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomst W7?

DeletedUser

Goedenavond allen,

Ik was benieuwd wat jullie verwachten van Wereld 7.
Denken jullie dat Wereld 7 een wereld van veel fortgevechten wordt, nu mensen opnieuw hun skills kunnen inzetten sinds de forten er zijn, en we er al iets meer van weten dan bij Wereld 6?
Of wordt het een wereld vol goede duellanten?
Of wordt deze wereld redelijk saai met avonturiers en bouwers die alleen maar arbeiden? :eek:
Vertel hier jouw verwachtingen! ;)

Gegroet,

*Sypher*
 

DeletedUser

Ik denk dat het een wereld van de duels wordt, iedereen praat altijd van ik ga dueleren, SONUWE wordt een soldaatstad, ...
dus ik denk veel duels.
 

DeletedUser4700

Ik denk dat er niet zoveel op de steden gaat worden gefocust, meer op individuele personen ;)

Er zijn inderdaad ook veel mensen die gaan dueleren!
 

DeletedUser

Ik denk dat het vooral een wereld van duellanten wordt, maar dat steden ook fortgevechten zullen organiseren.
Zodra de 1e steden zijn uitgebouwd gaan bouwers hun stats omgooien om vervolgens fortvechter te worden.
Ik hoop dat er echter geen 10 fortgevechten per dag zullen zijn, maar dat de grootste stedengroepen het er over eens kunnen worden dat ze per stedengroep bijvoorbeeld max 1 of 2 aanvallen per dag mogen doen ;)
 

DeletedUser11544

ik zelf ben bouwer maar hoop dat er veel fortgevechten zullen komen en forten die ik natuurlijk uitbouw XD
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dit echt een fort wereld word, ik heb nog niks van massa bondgenootschappen gehoort of steden die al voor de server hebben besloten elkaar te helpen.
Dus ik denk dat het een duel wereld word.
 

DeletedUser9519

Die massa bondgenootschappen komen denk ik nog wel. Hoewel ik hoop van niet. Of in ieder geval meer dan 2 massabondgenootschappen.
 

DeletedUser

ik hoop dat in deze wereld geleerd is van AWE of glory, zij hadden meer dan 10 bouwers. daarom hebben ze nu nog 30 leden staan ze al lang niet meer op plaats 1:eek:
 
Ik denk dat dit de wereld van de schietduellanten wordt.. Mensen kunnen een goede start maken en makkelijk Belle Stars Deringer krijgen.. Velen zullen dus gaan duelleren..
 

DeletedUser

Ik word lekker slag hoor.. Ik denk idd ook wel dat er veel duellanten komen, en ook wel aardig wat fortgevechtjes.. :p
 

DeletedUser

ik hoop dat in deze wereld geleerd is van AWE of glory, zij hadden meer dan 10 bouwers. daarom hebben ze nu nog 30 leden staan ze al lang niet meer op plaats 1:eek:

Grootste onzin wat je nu uitkraampt.
10 bouwers kan misschien wel kloppen ja, maar toen we uitgebouwd waren zijn er 5 naar Evil gegaan en 3 naar Angels.

2 bleven er voor de forten.

Alleen Glory beging 1 fout dat was dat ze geen leden toelaten meer. Ze moesten gewoon opvullen tot 47 weer. Dan stonden ze er nu weer goed voor.

En je moet niet zo oordelen vind ik. Als je niet echt weet hoe het in elkaar steekt
 

DeletedUser1053

Ik denk niet dat dit echt een fort wereld word, ik heb nog niks van massa bondgenootschappen gehoort of steden die al voor de server hebben besloten elkaar te helpen.
Dus ik denk dat het een duel wereld word.

De meeste bondgenootschappen worden pas gemaakt als het daadwerkelijk zo ver is, dus als er een paar dagen steden bestaan. Dus daar valt nu vrij weinig over te zeggen denk ik. Maar tegenwoordig speelt het gevoel met iedereen een bondgenootschap te moeten hebben om mee te kunnen draaien in de top op bijna iedere wereld wel, dus grote kans dat het hier ook weer zo ver komt.


ik hoop dat in deze wereld geleerd is van AWE of glory, zij hadden meer dan 10 bouwers. daarom hebben ze nu nog 30 leden staan ze al lang niet meer op plaats 1:eek:

Grootste onzin wat je nu uitkraampt.
10 bouwers kan misschien wel kloppen ja, maar toen we uitgebouwd waren zijn er 5 naar Evil gegaan en 3 naar Angels.

2 bleven er voor de forten.

Alleen Glory beging 1 fout dat was dat ze geen leden toelaten meer. Ze moesten gewoon opvullen tot 47 weer. Dan stonden ze er nu weer goed voor.

En je moet niet zo oordelen vind ik. Als je niet echt weet hoe het in elkaar steekt

Als we iets geleerd hebben van 10 (het waren er trouwens 11 om precies te zijn :p) bouwers in één stad, is het wel dat het de perfecte manier is om ontzettend snel te groeien. En we hebben wel degelijk nieuwe leden aangenomen hoor, maar bijna de helft is gestopt of gegaan (voornamelijk de bouwers dan), dus om in een paar weken weer zo'n 20 nieuwe, actieve en ervaren spelers te vinden is nog niet zo eenvoudig, vooral omdat rond die tijd een actieve speler normaal al een goede stad heeft gevonden.
 

DeletedUser11839

Wij van Astleyville(zowel w6 als w7) hebben ook heel veel bouwers en als we ze in onze stad niet nodig hebben, bouwen we bij andere bevriende steden. Dus veel bouwers is niet erg. Vooral niet met nabij bevriende steden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wij van Astleyville(zowel w6 als w7) hebben ook heel veel bouwers en als we ze in onze stad niet nodig hebben, bouwen we bij andere bevriende steden. Dus veel bouwers is niet erg. Vooral niet met nabij bevriende steden ;)

Valt eigenlijk wel mee, we hebben nooit meer dan vier actieve bouwers gehad om eerlijk te zijn. Ook gewoon omdat veel mensen het snel niet echt leuk vinden om bouwer te spelen.

Anyway ontopic; ik hoop inderdaad dat er minder grote bondgenootschappen komen dan op wereld 6 (dit is verder de enige wereld waar ik, en de meeste mensen in onze stad op gespeeld hebben).

Ik snap dat steden bondgenootschappen afsluiten voor fortgevechten e.d. Maar ik hoop dat men wel minder snel 'zomaar' een bondgenootschap afsluiten in het begin gewoon 'omdat het kan'..
 

DeletedUser905

Ik denk dat w7 vooral voor individuele succesen gaat. En dat de duels in het begin veel zullen zijn, maar dat de duels laterna een beetje uitsterven, samen met de fortgevechten.. En dan word t echt een arbeid-wereld. En zodra daar de top5 level 99 is zullen de spelers rond level 50-60 om die tijd steeds minder gaan doen..

Zo denk ik dat t word, maar ik hoop dat ik ernaast zit.
 

DeletedUser

Ik verwacht een wereld van fortgevechten (daarom zet ik ook in op fortvaardigheden, ik ga jullie allemaal KO schieten ;) )

Redelijk veel mensen zetten in op fortvaardigheden, en juist daarom zullen er fortgevechten komen.

Ik hoop op geen massa-BG's. Ben namelijk van mening dat je wereld daar dood aan gaat. Het ideale zou zijn BG's ter grootte van die van AWE op W6.

Genoeg om een fort te vullen, maar niet genoeg om de wereld dood te maken. 3 of 4 van zulke BG's zou leuk zijn.

Maarja, gaat toch niet gebeuren omdat wanneer er 3 BG's zijn, het toch altijd 2 vs 1 wordt... :(
 

DeletedUser9519

Grootste onzin wat je nu uitkraampt.
10 bouwers kan misschien wel kloppen ja, maar toen we uitgebouwd waren zijn er 5 naar Evil gegaan en 3 naar Angels.

2 bleven er voor de forten.

Alleen Glory beging 1 fout dat was dat ze geen leden toelaten meer. Ze moesten gewoon opvullen tot 47 weer. Dan stonden ze er nu weer goed voor.

En je moet niet zo oordelen vind ik. Als je niet echt weet hoe het in elkaar steekt

Het feit is dat het is achteruit gegaan met AWE of Glory.

Nu terug naar W7 :D

Ik verwacht een wereld van fortgevechten (daarom zet ik ook in op fortvaardigheden, ik ga jullie allemaal KO schieten ;) )

Redelijk veel mensen zetten in op fortvaardigheden, en juist daarom zullen er fortgevechten komen.

Ik hoop op geen massa-BG's. Ben namelijk van mening dat je wereld daar dood aan gaat. Het ideale zou zijn BG's ter grootte van die van AWE op W6.

Genoeg om een fort te vullen, maar niet genoeg om de wereld dood te maken. 3 of 4 van zulke BG's zou leuk zijn.

Maarja, gaat toch niet gebeuren omdat wanneer er 3 BG's zijn, het toch altijd 2 vs 1 wordt... :(

Ik hoop dat er 4 massabondgenootschappen komen. Dan krijg je een grote strijd.
 
Bovenaan