• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomst W7?

DeletedUser

Ik hoop geen massa bondgenootschappen maar veel steden gemeentschappen. Dan houd je de duels er ook wat in ;)
 

DeletedUser

hoop ik ook :) alleen ik ben bang dat het gewoon zoals de meeste werelden word.
 

DeletedUser11811

mss moeten jullie allemaal doen zoals wij in AWE doen op w6
alleen met fortbgs werken, je mag ze dus nog altijd dueleren

maar omdat sommige leden dan niet meedoen aan gevechten en gaan dueleren hebben we een grens ingesteld
8u voor een fortgevecht mag je geen bgs meer dueleren.

Dit is een ideale oplossing, zo heb je wat fortbgs maar kan je lustig blijven verder duelleren:D
 

DeletedUser

Ik heb deze wereld even aangekeken nu. Het is mij wel duidelijk wat voor wereld dit wordt.

Er zijn enorm veel soldaten hier. Er zal dus enorm geduelleerd worden. Ik vermoed zelfs dat dit wel een echte duelwereld zou kunnen worden.
Vooralsnog is er nog weinig bg-vorming en veel modder gooien maar ik vermoed dat de meeste mensen die nu zo schreeuwen straks snel bg's af gaan sluiten met de mensen waar ze nu niks van moeten hebben. Zo gaat dat heel vaak.

Het zou mij niks verbazen als hier straks 2 grootmachten ontstaan die elkaar met duels en fortgevechten het leven zuur gaan maken....

En in ieder geval 1 kleinmachtje die zich nergens mee bemoeit en lekker zn eigen gang gaat. ;)
 

DeletedUser

Ik hoop dat er geen enkel bondgenootschap komt. Beter, elke speler neemt gewoon een stad in z'n eentje. Geen massa-duelsteden waar je als je 1 van hun aanvalt gelijk de andere 49 leden over je heenkrijgt. Gewoon duels zoals ze horen te zijn, speler tegen speler, niet stad tegen stad.

Onmogelijk, maar leuk om over te fantaseren.
 

DeletedUser1963

wij als THE UNDERTAKER zullen op zichzelf blijven. Wij hebben dus botweg 'schijt aan de rest'. Wij zullen iedereen die voor onze voeten komt wegvagen :)
 

DeletedUser

Die zich gewoon buitensluit dus :p

Yep. Heerlijk toch? :)

Ik hoop dat er geen enkel bondgenootschap komt. Beter, elke speler neemt gewoon een stad in z'n eentje. Geen massa-duelsteden waar je als je 1 van hun aanvalt gelijk de andere 49 leden over je heenkrijgt. Gewoon duels zoals ze horen te zijn, speler tegen speler, niet stad tegen stad.

Onmogelijk, maar leuk om over te fantaseren.

Dat zou alleen leuk zijn als elke duellant enkel en alleen mensen van hun eigen kaliber zouden pakken. Dat is nu al totaal niet het geval. De meeste duellanten die hoog staan hebben al duelpunten over de ruggen van bouwers gekregen.

Het is dan ook logisch dat je dan de rest van de stad over je heen krijgt.
Bovendien is dat ook een beetje de charme van dit spel toch?
Voor elkaar op komen....

@ Neelis, ik ben benieuwd wanneer wij jullie voor de voeten gaan lopen en hoe makkelijk jullie ons weg vegen....
 

DeletedUser1963

freewilly, wij komen op het moment dat jullie het niet verwachten. Wij komen als een dief in de nacht......Jullie stoere duellanten zullen dan allemaal om hun moeder roepen en ons om vergiffenis smeken.......:)

Geintje, ik zal eens kijken wanneer
 

DeletedUser

Begonnen

Tsja ik weet dat W7 al een tijdje bezig is. En dat jullie toekomstplannen nu waarschijnlijk al uitgekomen zijn. Maar aangezien ik net gestart ben toch even mijn toekomst:

Ik ben voormalig speler A. Duel die actief heeft meegespeeld op W4,5 en 6.
Toen gestopt door een domme opdracht waardoor de gelukszakken boven de topspelers kwamen (vishengel/schop opdrachten). Ik kwam er de laatste tijd echter achter dat ik zodanig verslaafd ben geweest dat ik het toch weer ging spelen. Met een nieuwe naam en nieuwe kansen.

Mijn voorliefde voor dueleren is gebleven en dit zal ook mijn voornamelijke bezigheid zijn op W7. Ook zal ik oude vrienden opzoeken en weer contact opbouwen. Als W8 er eenmaal is ga ik...

Och dat zien we dan wel weer:cool:
 

DeletedUser

ik zie vreselijk veel duellanten (juist nu ik eens een keer niet 100% duelleer :()
maar helaas zal een massa bg volgens mij niet te voorkomen zijn
 

DeletedUser

Idd, er zijn veel te veel massa-bondgenootschappen!
En het stomme is, iedereen schreeuwt dit, maar de meeste doen er zelf net zo hard aan mee.
 

DeletedUser

Idd, er zijn veel te veel massa-bondgenootschappen!
En het stomme is, iedereen schreeuwt dit, maar de meeste doen er zelf net zo hard aan mee.

Goh je weet toch hoe het altijd gaat.. Ik wil niet telkens naar 1 iemand wijzen, maar Fanta Farmers/Dutch farmers zitten bijna nu op elke wereld, en overal horen ze bij een massa gemeenschap, En volgens mij zijn ze daarvan ook de stichters ze nemen bijna met elke top 15 stad in het begin een BG.
De Andere steden gaan dan kijken naar hun en zien gevaar en joinen dus ook maar... Dit is eigenlijk een 2de W6.. W5 begint ook steeds meer op W6 te lijken aangezien XX iedereen toelaat die ook maar een aanvraag doet.

Maar goed die steden die er neit bij zitten. Zitten vooral leden van AWE in W6 in. Slab The Killer/popocatepetl die zijn er geen fan van. Dus voorkomen dit. Harres/Freewilly/Phoxius Bij Arizona zijn er ook geen fan van. En Prometia/Farplane Gajiin willen graag voor forten gaan, maar met een slect groepje actieve mensen.
 

DeletedUser

Bondgenoten van mytos y leyendas:
United Army
Band of Brothers
Fortvechters HQ
Fortvechters D et I
Fanta Farmers

daar van zijn maar 2 steden uit de top
dus wij doen er niet echt aan mee en ik hoop ook niet dat het komt

maar sommige steden hebben idd al een hele lijst bg's
 

DeletedUser

bg's van hun zie ik niet gelijk als bg's van ons :)

Komt nog wel. Straks met de fortgevechten gaan ze een naam vormen zoals UA, XX of KS. En dan worden deze steden wel gevraagd, want als jullie 1 van hun BG's aanvalt wat heb je dan aan fanta? Dat betekent of samengaan in 1 groep of er uit ;)
 

DeletedUser

Daar heeft skullman gelijk in.. Uiteindelijk wordt het altijd 2 à 3 groepen tegen elkaar, dat zie je op elke wereld..
 
Bovenaan