• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Wat dacht je van het record eerste non-premium held?
En eerste met twee non-premium helden?

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Wat dacht je van het record eerste non-premium held?
En eerste met twee non-premium helden?

Grz,
Calvino

Is wel een goed idee maar ja dat ben jij wss dus ik snap wel waarom je het voorstelt.
Maar toch wel een leuk idee
 

DeletedUser

Is wel een goed idee maar ja dat ben jij wss dus ik snap wel waarom je het voorstelt.
Maar toch wel een leuk idee

Hehe tja ik vind het wel een leuk record :p Maar het is aan de topicstarter om te bepalen of het opgenomen wordt.

Om een eerste poging te doen voor duurste voorwerp gevonden zonder premium: Scherp conquistadorenzwaard $3370 op w1 door mij.

Grz,
Calvino

P.S. Nog een leuke zou kunnen zijn: hoogste verkoopwaarde inventaris. Kan ook goed aangetoond worden.
P.P.S Een andere zou nog kunnen zijn: meeste pagina's 1 en meeste pagina's 2
P.P.P.S Nog eentje dan... De meest verschillende voorwerpen en de meest verschillende producten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Of de meeste whiskey op een wereld. Kan ik eindelijk wat met die honderden flessen in me inventaris :D
 

DeletedUser

Op 2 werelden 1e staan, is dat ook geen record :D

Als het iemand anders zou zijn wel, maar jij niet :p
Nee, maar dit zal niet worden opgenomen. Gewoon omdat er niet veel mensen dit nog zullen verbreken omdat er al op veel werelden een nummer 1 is bepaald.

Wat dacht je van het record eerste non-premium held?
En eerste met twee non-premium helden?

Grz,
Calvino

Kijk naar GreatRene zijn antwoord.


Hehe tja ik vind het wel een leuk record :p Maar het is aan de topicstarter om te bepalen of het opgenomen wordt.

Om een eerste poging te doen voor duurste voorwerp gevonden zonder premium: Scherp conquistadorenzwaard $3370 op w1 door mij.

Grz,
Calvino

P.S. Nog een leuke zou kunnen zijn: hoogste verkoopwaarde inventaris. Kan ook goed aangetoond worden.
P.P.S Een andere zou nog kunnen zijn: meeste pagina's 1 en meeste pagina's 2
P.P.P.S Nog eentje dan... De meest verschillende voorwerpen en de meest verschillende producten

Scherp conquistadorenzwaard :eek:
Gelieve dit te bewijzen met een screenshot.

Hoogste verkoopwaarde van de inventaris kan misschien nog. Die wil ik er ook wel bij hebben. Morgen of overmorgen zal hij er wel bij staan, denk ik.
 

DeletedUser

Leuk.
Ik zou een beloning geven als iemand de 1ste is dat dit voorwerp heeft.
Vind je dit niet nuttig?
 

DeletedUser2665

Helaas heb ik geen screentje meer, maar wat betreft een hoge schade tijdens een fortgevecht:

Stef2109 WaW-Un...en HQ 1072 550 0 19 4518 3 522 238 1

Edit: En de XP natuurlijk :)

Fortgevecht verslag: WaW IV vandaag om 22:06 uur
Gevecht om WaW IV
1209 ervaringspunten
In het begin dacht je dat je enkel een schrammetje hebt opgelopen, maar op het einde van het gevecht besef je dat je veel geluk gehad hebt... Je verliest 522 levenspunten.

Edit: Hij staat op het forum http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=14825&page=3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3753

Er zit een max aan het aantal EP bij fortgevechten.
Je kun daar dus geen record van maken.
 

DeletedUser

Dit is mijn beste. :)

rmiwba.png

ik heb toch wat meer :D (wereld 5 is dat)

29wjorm.jpg
 

DeletedUser

Dan ben je lang niet de hoogste STef. Misschien op W5 wel, maar kijk maar eens op het profiel van je eigen stadsgenoot, Ger Onimo op W3. Als het er nog staat. Die deed in de 6000 schade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan