• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik kan denk ik voor meeste drakes voorladers gaan en edele wapens nu oli4g weg is :p
Op w1 heb ik een 12tal edele wapen gehad, ik had 6-7 huckelberry's maar die heb ik lang geleden verkocht. Ik heb 5 drake voorladers.

En ik heb ook 3 kuierstokken :D
 

DeletedUser5512

:mad:ik heb overgens een gemiddelde van 248 op wereld 2 jongens, wel maar 1 duel maar toch dit is niet eerlijk :p
 

DeletedUser

Ik kan denk ik voor meeste drakes voorladers gaan en edele wapens nu oli4g weg is :p
Op w1 heb ik een 12tal edele wapen gehad, ik had 6-7 huckelberry's maar die heb ik lang geleden verkocht. Ik heb 5 drake voorladers.

En ik heb ook 3 kuierstokken :D

totaal:
huckleberry's: 14
granmonts: 8
drakes: 3

figaro's: 8
cody's: 0
bowies: 5
hernando's: 2



paar screens die ik de moeite vond :)

w1:

w1.jpg



w2:

w2schiet.jpg

w2slag.jpg



w4

w4schiet.jpg

w4slag.jpg



andere werelden te lui :p
 

DeletedUser

Darom zeg ik omdat jij gestopt bent :D


Maar dat van mij is van 1 wereld :)
 

DeletedUser

:cool: op na de 4 :p

mis idee om ook records te noemen die te halen zijn met de stad.
zoals snelst uitgebouwt of meest gewonnen duels, meeste ko`s :p

Stad die het snelst is uitgebouwd, doen we niet. Zo kan je voor alles iets doen. Meest gewonnen duels staat er al bij. Meeste KO's is moeilijk om te bewijzen.

Aantal afgesloten opdrachten is misschien ook een leuke.

Sommige mensen hebben een voordeel, want avonturiers hebben meer opdrachten in de avonturiersquest dan duellanten. Dus een beetje oneerlijk. Daarom gaan we deze niet toevoegen.

Ik kan denk ik voor meeste drakes voorladers gaan en edele wapens nu oli4g weg is :p
Op w1 heb ik een 12tal edele wapen gehad, ik had 6-7 huckelberry's maar die heb ik lang geleden verkocht. Ik heb 5 drake voorladers.

En ik heb ook 3 kuierstokken :D

Edele wapens moet van mij niet.
 

DeletedUser8307

w0w, Girafi! Mooie inventaris. btw een goed idee, die wereldrecords
 
is er ook een record,welke mod de meeste mensen geband heeft,zowel ingame of op dit forum..??

vroeg het me af...

:bolhoed:
;)
 

DeletedUser

Aangezien bans niet besproken worden zal het aantal bans ook niet bekend worden lijkt me :rolleyes:
 
Aangezien bans niet besproken worden zal het aantal bans ook niet bekend worden lijkt me :rolleyes:

ik bespreek geen bans,dit is duidelijk een andere vraag.!!

:bolhoed:
:D

als je vraagt hoeveel mensen reden er te hard....hoef je zelf toch niet gereden te hebben..!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

is er ook een record,welke mod de meeste mensen geband heeft,zowel ingame of op dit forum..??

vroeg het me af...

:bolhoed:
;)

Freewilly vroeg net hetzelfde :p.
En nee, dat record is er niet en komt er ook niet.
 

DeletedUser

Freewilly vroeg net hetzelfde :p.
En nee, dat record is er niet en komt er ook niet.

Dat is niet waar. Ik stelde een andere vraag. Ik mag het alleen niet herhalen want zelfs wat ik zei schijnt verboden te zijn hier en moesy berispt worden.

Meeste verloren duels en zo is wel leuk misschien Girafi. Je gaat nu alleen van sterke kanten uit maar dat soort dingen zijn ook wel leuk.
 

DeletedUser

Dat is niet waar. Ik stelde een andere vraag. Ik mag het alleen niet herhalen want zelfs wat ik zei schijnt verboden te zijn hier en moesy berispt worden.

Meeste verloren duels en zo is wel leuk misschien Girafi. Je gaat nu alleen van sterke kanten uit maar dat soort dingen zijn ook wel leuk.

Meest verloren staat er toch bij :o

Maar wat is er nou zo mooi aan 1000x verloren te hebben?
 

DeletedUser10740

Als ik me niet vergis, heeft hij dat op W5 gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan