• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik kan dat bevestigen, greatrene heeft die schade gedaan omdat ik wilde kijken wat de max ongeveer was. Dus het was niet een gewoon duel.
 

DeletedUser5512

jongens jongens toch, die 426 van tibaut(op mijn hoofd nog wel) is niet het hoogste hoor,

doodgraver silver temple:
430 schade (Teachin)

@ freewilly, laat ik op w2 dan nog maar eens 2 duelletjes winnen XD
 

DeletedUser

hmm je kon toch maar 426 hitten

er is daar een reden voor +15% als je 2x achter elkaar op hetzelfde hit ;p
 

DeletedUser

Waarom zeg je WERELDRECORDS en mix je dan nog werelden door elkaar :rolleyes:? Leuk initiatief maar alle records gaan voornamelijk uit W1 en miss uit W2 komen ;)
 

DeletedUser

Gewonnen verloren duels: -Sloeber- W1 150 gewonnen - 2 verloren? :D


Al blijft me sig op 0 staan:(
 

DeletedUser1053

Of een duel afgesproken is of niet is niet te controleren. Bij deze duels is het wel duidelijk, maar als het record nu op 1831 wordt gezet komt er morgen wel iemand die meer heeft en zegt het een echt duel is.

Bovendien wist stefan88 dat NRNS hem ging aanvallen, dat hij geen uitwijken had en zette dus alle op het hoofd.
Ik wist ook dat tha realest me ging aanvallen en hij geen uitwijken had, dus ik zette ook alles op het hoofd.
Dit zijn precies dezelfde situaties, alleen bij mij en tha realest was het ons doel een record neer te zetten, bij NRNS zelf niet en bij stefan88 weer wel. Je kunt moeilijk onderscheid gaan maken tussen duels wanneer beide personen een record willen maken, en tussen duels waarin het maar één iemand zijn bedoeling was (of er toevallig heel veel gehit werd).
 

DeletedUser

hmm je kon toch maar 426 hitten

er is daar een reden voor +15% als je 2x achter elkaar op hetzelfde hit ;p

432 is het maximum met de scherpe houthakkersbijl (3 x 144) :D

Of een duel afgesproken is of niet is niet te controleren. Bij deze duels is het wel duidelijk, maar als het record nu op 1831 wordt gezet komt er morgen wel iemand die meer heeft en zegt het een echt duel is.

Bovendien wist stefan88 dat NRNS hem ging aanvallen, dat hij geen uitwijken had en zette dus alle op het hoofd.
Ik wist ook dat tha realest me ging aanvallen en hij geen uitwijken had, dus ik zette ook alles op het hoofd.
Dit zijn precies dezelfde situaties, alleen bij mij en tha realest was het ons doel een record neer te zetten, bij NRNS zelf niet en bij stefan88 weer wel. Je kunt moeilijk onderscheid gaan maken tussen duels wanneer beide personen een record willen maken, en tussen duels waarin het maar één iemand zijn bedoeling was (of er toevallig heel veel gehit werd).

Ik moest haast wel op het hoofd mikken van NRNS, want hij deed datzelfde en raakte me ook 5 of 6 keren dus dat was gewoon nodig om te winnen. Het ging mij echter niet om een record te vestigen, simpelweg alleen om het duel te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Meest gewonnen duels is moeilijk te testen.

Die andere 2 staan er zo dadelijk ook bij. En dat van hoogst totale schade blijft. Het is wel jammer dat sommige mensen dat doen, maar het blijft staan.

EDIT: Van wie is dat gemiddelde?

Dat is inderdaad niet te controleren. Ik heb zelf eens 42 duels achter elkaar gewonnen. Dacht toen dat ik onoverwinnelijk was. Dat bleek niet zo te zijn want verloor daarna 3 duels op rij. :D

Dat gemiddelde is van mij op W1. Kun je narekenen. Tenzij ik intussen weer aangevallen word door iemand die me minder ep oplevert.
 

DeletedUser



Gevonden voorwerp met meeste waarde :) ik weet er zijn hogere maar heb ze nog niet in dit topic gezien ^^
 

DeletedUser

Het duurste wa ik ooit heb gevonden is volgens mij een roestige Buntline maar daar heb ik geen screentje meer van. Echter was er iemand die nog iets veel duurders had gevonden toch?

Edit Muf-Muf: bans worden niet besproken op het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Waarom zeg je WERELDRECORDS en mix je dan nog werelden door elkaar :rolleyes:? Leuk initiatief maar alle records gaan voornamelijk uit W1 en miss uit W2 komen ;)

Dat is momenteel alleen nog maar toeval. Dus dat kan nog altijd veranderen.

Of een duel afgesproken is of niet is niet te controleren. Bij deze duels is het wel duidelijk, maar als het record nu op 1831 wordt gezet komt er morgen wel iemand die meer heeft en zegt het een echt duel is.

Bovendien wist stefan88 dat NRNS hem ging aanvallen, dat hij geen uitwijken had en zette dus alle op het hoofd.
Ik wist ook dat tha realest me ging aanvallen en hij geen uitwijken had, dus ik zette ook alles op het hoofd.
Dit zijn precies dezelfde situaties, alleen bij mij en tha realest was het ons doel een record neer te zetten, bij NRNS zelf niet en bij stefan88 weer wel. Je kunt moeilijk onderscheid gaan maken tussen duels wanneer beide personen een record willen maken, en tussen duels waarin het maar één iemand zijn bedoeling was (of er toevallig heel veel gehit werd).

Hier ben ik het helemaal met je eens. Het resultaat van GreatRene blijft dus staan.

Het duurste wa ik ooit heb gevonden is volgens mij een roestige Buntline maar daar heb ik geen screentje meer van. Echter was er iemand die nog iets veel duurders had gevonden toch?

Is er ook een record voor de gene met de meeste berispingen/bans van dit forum? Want die win ik zeker :D

Oli4g ;)

En nee, niet voor de meeste berispingen :p
 

DeletedUser

Ik doe wel even een gooi naar meeste duels verloren (zonder te winnen)

199 op Wereld 5, ik heb het net niet gered tot de 200...

Vanochtend mijn eerste duel gewonnen, meteen in de winning mood, want daarna opeens weer een gewonnen. En dat allemaal door de liefdesketting.
Achja, liefde geeft je vleugels hé :p
 

DeletedUser

Verdorie! Dan zat ik niet ver bij Oli vandaan met mijn roestige Buntline! Dom dat ik geen screente heb gemaakt. Ik vond het toen niet zo indrukwekkend omdat het een roestig wapen was....:eek:
 

DeletedUser

Dit is mijn beste. :)

rmiwba.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan