• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

naamloosd.png


Ik wil ook nog het record claimen van meest verdiende geld. Ik heb alleen het reportje niet meer. maar als je ziet dat ik al 909 dollar inbreng met 90% motivatie is het rekenen aan jou :)

Mocht je het alsnog niet geloven, zie de ranglijst bouwen. Daar zie je dat het overeen komt.

Overigens is dit op W8
 

DeletedUser

chunky ik heb nog wel een vraag, jij stond ineens op nummer 1 als bouwer, daarvoor was je nog nooit in de bouwranglijst geweest. :huh:
 

DeletedUser385

precies :p

1x da ding resette en je bent klaar

iets met voor 500 euro aan goudnuggets besteden om 1e imago te worden, en dan beslutien dat bouwer leuker is....
 

DeletedUser

bouwer is inderdaad leuker, maar 500 euro?? :huh: kan je dan niet beter nieuw account maken, das stukken goedkoper.

nouja mischien isie miljonair ik weet het niet, het gaat wel sneller.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Lol 500 nuggets bedoelt hij hopelijk maar zp veel reskillen heb ik ook wel een gedaan 200 nuggets em 60k zal de prijs ongeveer zijn(was t bij mij)
 

DeletedUser

Evenaring meeste aantal opdrachten: 369 op w2


Ik heb atm 369 quest afgesloten wat een evenaring zou zijn, maar eigenlijk is klont 1e met 370 quest. Alleen heeft ie et nog niet geclaimed :p

Nu heb ik er ook 370 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

bouwer is inderdaad leuker, maar 500 euro?? :huh: kan je dan niet beter nieuw account maken, das stukken goedkoper.

nouja mischien isie miljonair ik weet het niet, het gaat wel sneller.

en naar bebao

hij kocht vooral veel vaardigheids en attribuutpunten

en dat loopt op :p
 

DeletedUser

chunky ik heb nog wel een vraag, jij stond ineens op nummer 1 als bouwer, daarvoor was je nog nooit in de bouwranglijst geweest. :huh:

*Zoemer* K ben heul lang aanvoerder geweest van de bouwranglijst... met circa 100 punten voorsprong op nummer 1. Enkel begon het toen vervelen. en toen de update kwam met buffalo bill werken ben ik gaan reskillen naar full imago.. omdat ik snel kon levellen. Toen ben ik toch maar weer bouwer geworden omdat ik het toch wel miste :p

Lol 500 nuggets bedoelt hij hopelijk maar zp veel reskillen heb ik ook wel een gedaan 200 nuggets em 60k zal de prijs ongeveer zijn(was t bij mij)

Ehm... ik zeg niks maar kheb er 1500 nuggets uitgegeven om weer terug te reskillen...

in totaal, sinds de start van w8 heb ik *tromgeroffel*
28642 nuggets ingezet

Maybe nog een wereldrecordje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

*Zoemer* K ben heul lang aanvoerder geweest van de bouwranglijst... met circa 100 punten voorsprong op nummer 1. Enkel begon het toen vervelen. en toen de update kwam met buffalo bill werken ben ik gaan reskillen naar full imago.. omdat ik snel kon levellen. Toen ben ik toch maar weer bouwer geworden omdat ik het toch wel miste :p



Ehm... ik zeg niks maar kheb er 1500 nuggets uitgegeven om weer terug te reskillen...

in totaal, sinds de start van w8 heb ik *tromgeroffel*
28642 nuggets ingezet

Maybe nog een wereldrecordje?

ziek :p

*10 tekens*
 

DeletedUser385

idd ziek,

maar is dat een record?

ik weet ene rene die nog gekker is, maar midner betaalde, alles kreeg voor mod-zijn...
 

DeletedUser

[report=13487970123ab7d6cc]Arbeidsrapport: Missiehuis bouwen[/report]

949 dollar... nog een recordje

(w8)
 

DeletedUser9667

Ik denk dat we gewoon alle records van de premium wereld (w8) moeten scheiden van de andere werelden ... :)
 

DeletedUser

ik claim een (gedeeld) wereld record, iemand anders had ook al 621 zonder premium maar ik heb dat ook, dus mag mijn naam erbij? :)
wereldrecord1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan