• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

[*]Steden:


[*]Snelst uitgebouwde stad alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)
[/list]

Dat kan toch 10 keer sneller!!! LETTERLIJK! :blink:

ik kan het wel bewijzen, moet er wel iemand zijn die ff 25k in de stadskas stort? ik begin dan na dat ik terug ben van vakantie, (kben ± 20 juli terug)

ik gok dat ik er zo'n 95 uur over zal doen.


dus 20 juli maak ik nieuwe stad ik zal dan wel aangeven waar.

maar er moeten wel genoeg mensen zijn die geld storten (±25k) dus stuur maar telegram ingame (arizona only) of post op dit forum.

:)
 

DeletedUser

het gaat toch om het bouwen of niet?:huh:

jah je moet alles zelf doen en je kan wel in 95 uur in theorie je stad uitbouwen maar in de praktijk wordt et een stukkie lastiger door de motivatie crash :p dus vind 40 dagen een mooie prestatie :p
 

DeletedUser

En dan nog eens rekening houden met die duellantjes die het enkel tegen bouwers kunnen halen en je dan elke 2 dagen KO leggen
 

DeletedUser

nou ik ga het wel een keer proberen, als ik terug ben van vakantie. :p

En dan nog eens rekening houden met die duellantjes die het enkel tegen bouwers kunnen halen en je dan elke 2 dagen KO leggen

dan bouw ik die doodgraver als laatst xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ohw lol dat wist ik niet, maar als je 1 keer knock out gaat ben je wel 2 dagen save.
 

DeletedUser13504

dat in je eentje geld verdienen is ook maar betrekkelijk, heb je het zelf verdient als iemand 20k op het eerste deel van de bladzijde aan je geeft? Dat valt toch niet te controleren? Het eerste deel van de bladzijde is dan miss. nogmogelijk om 20k op te bieden, je kan het ook met dingen doen die minder waard zijn.
 

DeletedUser

ik heb zelf wel 25k hoor, maar tgaat mij al aardig wat kosten, en door dat stad uitbouwen kan ik dan geen andere arbeiden doen waardoor ik dus ook EP en geld misloop, maar als het van eigen geld moet, dan moet het. xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan