• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13310

Ik weet niet of dit een record is maar ik denk het wel, kijk maar even op W1 daar staat het op mijn profiel, daar heet ik ook ian11:
[report=3283456303a1780823]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]
Heb 489 loon + 3200 hoogwaardige schofield + 22 sikkel + 1750 recept: geurwater maken= 5461.
Ik weet niet hoe je een printscreen kunt maken, dus als je het wil controleren ga naar W1.
 

DeletedUser

Tsja, recepten... Ik veronderstel dat die wel gewoon meetellen? Tellen recepten dan als product i.p.v. voorwerp. Of heeft dat gewoon een geheel eigen formule? Want je kan niet 2x een kleding stuk vinden.

Wordt lastig om dat te overbruggen.
 

DeletedUser1053

Ik denk het wel, een recept is ook een voorwerp dusja. :) Daarbij heeft het best verkregen voorwerp bij een arbeid toch al een apart record.
 

DeletedUser

[report=13572201a49afded5f]Arbeidsrapport: Missiehuis bouwen[/report]

952 dollar.. jaja :p
 

DeletedUser

Ik wil iets verbeteren

Hoogst aantal verschillende genaamde broeken en riemen op 1 wereld: 15 (Robe, W5 | Grant Sabre, W6)

Als je gewoon alle riemen en broeken koopt xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

de ridder quest krijgen we volgend jaar weer ;) (die komt elke 2 jaar terug :))
en normaal gezien moet er nog een greenhorn quest zijn die wij nog niet hebben gedaan (iets met een lege wisky fles of zo)

thx for the info azerder dan ga ik die dan maar weer volgend jaar doen :p
 

DeletedUser

Hebben de spelers die de meeste afgesloten opdrachten hebben ook de golden gun? Want dat zijn weer een paar extra. Of tellen die niet mee?
 

DeletedUser

Je sluit toch telkens een opdracht af? Telt dat niet als opdracht dan??
Das stom.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan