• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vroeg me eigenlijk af waarom het geldrecord gewoon precies op 1 miljoen stond. Normaal zouden die personen toch al meer moeten hebben en je hebt ook nooit precies zoveel.

Wilde er net over beginnen, gooi mij ook maar op dat lijstje van mensen met die medaille.

w2, 1m+ op bank
 

DeletedUser

Ik vroeg me eigenlijk af waarom het geldrecord gewoon precies op 1 miljoen stond. Normaal zouden die personen toch al meer moeten hebben en je hebt ook nooit precies zoveel.

Omdat je niet na elke arbeid gaat posten hoeveel geld je hebt ;)
 

DeletedUser

Dat bedoel ik nu ook niet. Maar je hebt toch nooit precies 1 miljoen en er staan er al een paar maanden bij dus er zouden personen al meer moeten hebben.
 

DeletedUser1053

Ik stel voor dat het pas aangepast wordt als iemand 1,5 miljoen gehaald heeft, anders blijven we aan de gang. ;)
 

DeletedUser

Ik stel voor dat het pas aangepast wordt als iemand 1,5 miljoen gehaald heeft, anders blijven we aan de gang. ;)

Probleem is dat je de 1 miljoen exact kan bewijzen met de medaille en de rest niet.
Maar als dit echt komt, had ik wel even gewacht met die tutu kopen rene!
 

DeletedUser

Probleem is dat je de 1 miljoen exact kan bewijzen met de medaille en de rest niet.
Maar als dit echt komt, had ik wel even gewacht met die tutu kopen rene!

Dat was ik ook al aan het denken maar dan zijn er toch verschillende records zoals hoogste inlogbonus enzovoort
 

DeletedUser

Probleem is dat je de 1 miljoen exact kan bewijzen met de medaille en de rest niet.
Maar als dit echt komt, had ik wel even gewacht met die tutu kopen rene!

Best bewijsbaar hoor :) iemand(een betrouwbaar iemand mod ofzo) zet een voorwerp op de markt en diegene koopt hem voor al zijn geld. Zo kan je zien hoeveel geld iemand heeft :D
 

DeletedUser

Best bewijsbaar hoor :) iemand(een betrouwbaar iemand mod ofzo) zet een voorwerp op de markt en diegene koopt hem voor al zijn geld. Zo kan je zien hoeveel geld iemand heeft :D

en dan ben je 1,200,000 kwijt jeeej :D voor wat ? een record
eh nee thanx
 

DeletedUser1053

Best bewijsbaar hoor :) iemand(een betrouwbaar iemand mod ofzo) zet een voorwerp op de markt en diegene koopt hem voor al zijn geld. Zo kan je zien hoeveel geld iemand heeft :D

Ja maar er zijn wel meer records die eigenlijk makkelijk te vervalsen zijn, dus ik vind dit iets wat we maar moeten geloven. Ik kan het in ieder geval wel begrijpen als iemand niet alles wil gaan riskeren voor een record. En dan zou het op deze manier ongeldig zijn, dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk. :p
 

DeletedUser

Hoogste hit in een duel: 529 (WytewaXD, W2)

Waar praat je over het record is nu 529:blink:
 

DeletedUser

Hoe groot is de kans om ruwe robijn of ruwe smaragd te vinden?
Ik vond namelijk in 2 uur 1 ruwe robijn en 1 ruwe smaragd tegelijk :D
Verkeerde forum denk ik maar ik kon hem niet ergens anders kwijt..
 

DeletedUser

Hopenlijk heb ik over een uurtje het uitbouw record verbroken:

Je voegt nog 1831 arbeidspunten voor deze arbeid toe, oftewel 707 constructie punten... we zullen zien :)
 

DeletedUser

yaaayu.png

Yaaaaaaay

Arbeidsreportje:

[report=12975752d5a8be45fc]Arbeidsrapport: Sheriff uitbouwen[/report]

(W8 overigens)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Even iets heel anders, hoe krijg je dat linkje naar craften en handelaar? :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan