• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Deze discussie is niet echt nuttig aangezien je moet accepteren dat er een kans is om het te neppen maar wel geloven. Of hrt helemaal afschaffen, voor mij betekenen de meeste ook niks voor me
 

DeletedUser6801

Ik heb hier even over zitten nadenken, maar het is wel degelijk mogelijk te bewijzen dat je een stad geheel in je eentje hebt uitgebouwd. Als je een rapportje van het uitbouwen namelijk op "openbaar" zet, wordt het niet automatisch verwijderd en blijft het bewaard. Als je dus ALLE rapportjes van het uitbouwen, plus het rapport van het stichten van de stad op "openbaar" zet en vervolgens een linkje geeft van alle rapporten op het forum en de wereld waarin het gebeurde vermeld, is het na te gaan of iemand wel degelijk de hele stad in zijn/haar eentje heeft uitgebouwd. Bovendien valt ook precies te zien hoe lang hij/zij daarover heeft gedaan.

Duidelijke uitleg? ;)
 

DeletedUser

Ik heb hier even over zitten nadenken, maar het is wel degelijk mogelijk te bewijzen dat je een stad geheel in je eentje hebt uitgebouwd. Als je een rapportje van het uitbouwen namelijk op "openbaar" zet, wordt het niet automatisch verwijderd en blijft het bewaard. Als je dus ALLE rapportjes van het uitbouwen, plus het rapport van het stichten van de stad op "openbaar" zet en vervolgens een linkje geeft van alle rapporten op het forum en de wereld waarin het gebeurde vermeld, is het na te gaan of iemand wel degelijk de hele stad in zijn/haar eentje heeft uitgebouwd. Bovendien valt ook precies te zien hoe lang hij/zij daarover heeft gedaan.

Duidelijke uitleg? ;)

Dan moet hij wel alle rapporten hebben
 

DeletedUser11612

Ik heb hier even over zitten nadenken, maar het is wel degelijk mogelijk te bewijzen dat je een stad geheel in je eentje hebt uitgebouwd. Als je een rapportje van het uitbouwen namelijk op "openbaar" zet, wordt het niet automatisch verwijderd en blijft het bewaard. Als je dus ALLE rapportjes van het uitbouwen, plus het rapport van het stichten van de stad op "openbaar" zet en vervolgens een linkje geeft van alle rapporten op het forum en de wereld waarin het gebeurde vermeld, is het na te gaan of iemand wel degelijk de hele stad in zijn/haar eentje heeft uitgebouwd. Bovendien valt ook precies te zien hoe lang hij/zij daarover heeft gedaan.

Duidelijke uitleg? ;)

Jij bent gek :p

Alle rapporten posten met de uitbouw oO Succes met checken zou ik zeggen xD
 

DeletedUser9667

Met dit te vinden heb ik 2 recordjes denk ik :cool:

http://oi54.tinypic.com/29dbcj5.jpg

4.478$

[report=9489950549ac1e620]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]


Owja geef hem dat record... Je kan niet alle rapportjes bijhouden van een stad uitbouwen... Plus hij heeft al eerder aangegeven dat hij met dat record bezig was. Geloven op zijn woorden meer kan je niet doen.
 

DeletedUser

Met dit te vinden heb ik 2 recordjes denk ik :cool:

http://oi54.tinypic.com/29dbcj5.jpg

4.478$

[report=9489950549ac1e620]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]


Owja geef hem dat record... Je kan niet alle rapportjes bijhouden van een stad uitbouwen... Plus hij heeft al eerder aangegeven dat hij met dat record bezig was. Geloven op zijn woorden meer kan je niet doen.

Serieus? Hoe kom jij aan al dat geld. :blink: kijk uit dat je niet flauwvalt bij een arbeid:p
 

DeletedUser

Serieus? Hoe kom jij aan al dat geld. :blink: kijk uit dat je niet flauwvalt bij een arbeid:p

Feli Robe, als ik premium koop haal ik dat recordje wel weer even in :p

Maar dat geld kom je als puur handelaar wel aan, gemiddeld krijg ik zo'n $5000 tot $9000 per dag. Maar sta dan ook niks voor niks in de record lijst met $1.000.000 :D
 

DeletedUser9667

Probeer maar ilaro :p

jammer genoeg is girafi vergeten om me bij dit recordje bij te schrijven :p :Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium) (sorry :))

Ik ga niet neer bij een arbeid... ik doe niets anders dan als handelaar rond rijden... :D

Trouwens ik heb een gat in men handen, koop alles wat ik leuk vind :s
Je verdient indd goed met die voorwerpen die je vind...
 

DeletedUser

Probeer maar ilaro :p

jammer genoeg is girafi vergeten om me bij dit recordje bij te schrijven :p :Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium) (sorry :))

Ik ga niet neer bij een arbeid... ik doe niets anders dan als handelaar rond rijden... :D

Trouwens ik heb een gat in men handen, koop alles wat ik leuk vind :s
Je verdient indd goed met die voorwerpen die je vind...

die gat in je hand is niet aan je contant geld te zien:blink:
 

DeletedUser9667

Als je weet dat ik 100k meer had en gewoon prul heb gekocht dat ik zelden of nooit gebruik... Leven de markt:hmf:!
 
Andere keren stonden anderen ook voor mij. Maarja..

Je zou het per wereld ook nog alfabetisch op naam kunnen doen.

Edit: Maar laat maar, want ik ga er alsnog wel overheen en dan sta ik er weer alleen.
 

DeletedUser

Ik heb er ook nog een aantal af te sluiten, dus het word een spannende strijd !
Overigens heb ik er niets tegen om hank als eerste te zetten.
 
Geregistreerd: 30 oktober 2010
Locatie: Zichem, België
Berichten: 159

Ahem, ik speel al vanaf 2008 september dus ...
Toen vond ik opdrachten ook al boooring saai en langdradig...:huh:

Toch gek dat je dan pas 2 jaar later een forumaccount aanmaakt.
Of zou je een beetje aan het jokken zijn? :whistle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan